{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Hey derude.

Skriver fordi jeg vil høre jeres mening til det her, og hvad i havde gjort..

Jeg solgte min Saxo for 3 ugers tid siden til en fra Viborg. efter handelen er afsluttet og han er kørt, kommer jeg i tanke om jeg glemte min sportstaske med træningstøj m.m. til sammenlagt 1000 kr og en Radio til 3.500 kr som har siddet i Saxoen, men som jeg havde taget ud, fordi den ikk fulgte med.

Jeg har mange gang haft kontakt til ham og bedt ham sende tingene, og han har hver gang sagt han ville sende dem. Sidst var forrige tirsdag.. Men jeg modtager INTET.. Og han er ikk til at få fat på. De gange jeg har fået fat på ham, har været når jeg har ringet fra andres numre, så han ikke kunne se det var mig. Han svarer ikk på sms eller når jeg ringer fra min tlf.

Hvad havde i gjort?

Og jeg ved godt man kan blande ubehagelige personer ind i sådan her noget, men ønsker ikke at tage sådanne midler i brug..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
  • #1   22. apr 2009 kør hjem til ham og hent dine ting.

• #2   22. apr 2009 Indse at skidtet er og bliver væk...

• #3   22. apr 2009 Hvorfor skal der blandes ubehagelige personer ind, fordi du er glemsom? Hvis han ikke svarer, tror jeg ikke rigtig der er noget at gøre, andet et at besøge ham og spørge om ikke du lige kan få de ting du har glemt i bilen...

• #4   22. apr 2009 du har hans adresse, så kør da over til ham...

• #5   22. apr 2009 Hvis du har mandens adresse, så ville jeg opsøge ham stille og roligt der.

Kan godt forestille mig det er til at blive gal i skralden over, især når personen godt vil svare på opkald fra andres numre end dit!

Fint at du siger du gerne vil ordne det fredeligt, og det skal du også gøre klart for ham så han ikke føler sig truet.

• #6   22. apr 2009 jeg ville sige der ikke er noget at gøre eftersom du har givet ham bilen som den er..havde det været mig ville jeg nok ha sendt tingene tilbage til dig..men du kan da prøve at kontakte ham igen fra et andet nummer også og sige han kan beholde radioen hvis han betaler for den,men tasken skal du ha igen..

men det med ubehaglige mennesker dur ikke specielt ikke når det er en selv som er glemsom

• #7   22. apr 2009 Troels: Læs dog forhelvede teksten! Han skriver netop at han IKKE ønsker at tage såddane midler i brug med at bringe andre ubehagelige mennesker i det!

Er så fucking træt af folk der ikke læser det der bliver skrevet, det er sku da ikke så svært!

• #8   22. apr 2009 Thomas M - Det er vist dig der skal læse teksten :S

• #9   22. apr 2009 Jeg ønsker netop IKKE at indblande ubehagelige personer. Jeg har nogen venner som er ret gale i skralden over det, og som et par gange har spurgt om vi skal tage derover.. Men jeg ønsker også bare at få ordnet det fredeligt.. Han manglede enda 200 kr da han kulle betale, og jeg sagde det var fint nok. Det dækker skam forsendelssesomk. Jeg har enda også sagt jeg nok skalæ betale fragt. Jeg vil bare have de ting der.. Har også skrevet fredeligt til ham og at han må sige hvis der har været en grund til han ikke har fået sendt tingene... Men han svarer ikk.

• #10   22. apr 2009 Jonas A - Det er jo selvfølgelig træls at der findes sådanne upålidelige personer, men sådan er det desværre. Det dummeste ville netop være at dukke op med et "skummelt-udseende hold" og forlange dine ting, siden du jo selv glemte skidtet.
    Og det er ikke altid lige smart at møde op uden aftale alene, såeh... Men skriv dog til ham, eller ring en sidste gang, hvem ved, måske er heldet med dig

• #11   22. apr 2009 Martin K - Han siger da bare han er fra Jehovas vidner smiley

• #12   22. apr 2009 Læs nu hvad jeg skriver.... :

Og jeg ved godt man kan blande ubehagelige personer ind i sådan her noget, men ønsker ikke at tage sådanne midler i brug..

Der står men ønsker IKKE at tage sådanne midler i brug.. Forstå det nu ..
    Det ligger ikke til mig at gøre sådan.!

Jeg ser bare han får sendt de ting. Det sku da normalt at gøre..

Og ja det var dumt, men det var fordi vi skulle nogen forskellige steder rundt og hente nogen ting der fulgte med, og så glemte jeg helt den lå i bilen, og steg ud og så var han kørt... Hvad kan han også bruge mit brugte træningstøj til? smiley

• #13   22. apr 2009 Jonas A - Ved godt du ikke vil tage den løsning i brug, ked af hvis du forstod det sådan ...

Og træningstøjet.... Hehe, han nyder nok lugten af sved smiley

• #14   22. apr 2009 Martin K - Hvad er det du misforstår? Jeg har jo netop skrevet jeg ikke har lyst til at give trusler, bruge ubehagelige personer eller noget som helst!" Jeg har oprettet det her emne for at høre hvad i andre ville gøre! Ikk for at høre på det der.. Jeg er ikk sådan en person....!

Og ja, jeg har bare tænkt mig at fortsætte prøve at komme i kontakt med ham, og håbe på han til sidst gider få sendt de ting.. Det sidste jeg ønsker er at selv skulle dukke op med venner osv.. Det sku for dumt.. Gider jeg sku ikk .. Håber bare han selv kan se det fra min side..

• #15   22. apr 2009 du må jo kører over og hente de ting du har glemt smiley

• #16   22. apr 2009 Knaas: Jeg har netop læst teksten hvor Jonas A skriver at han IKKE vil bringe andre personer i det, så skriver Troels:"Hvorfor skal der blandes ubehageli personer i det?".. Så har HAN da netop ikke læst teksten!

Jonas skriver jo netop den sidste linje sådan at folk ikke skal komme med forslag til vold, hævn osv...

Altså er i lige kommet ud af 3 klasse eller hvad sker der?

• #17   22. apr 2009 Thomas M - wait... Tror jeg tolkede det somom du troede han mente at han skulle sende ubehagelige personer... My bad

• #18   22. apr 2009 hvis han ikk svare på du ringer men kun svare når det er fra andres nummer så ved man jo godt at han ikk har lyst til at snakke eller levere de ting tilbage....

de ting har ikk været med i handlen ergo så skal han bare aflevere de ting.... prøv kontakt politiet og hør hvad du skal gøre i sådan en situation og sig til ham at du går til polititet med det hvis du kan få fat i ham....

men prøv at kør over til ham og spørg ham af på en pæn måde hvad med de ting du har savnet om det noget du kan få og se hvad han svare og reagere på det....

• #19   22. apr 2009 Knaas: Helt i orden.. He he.. Det bare en som Troels der ikke læser tingene igennem inden han poster det.. Og det skaber en forkert drejning for evt. andre læsere..

• #20   22. apr 2009 Hr. Abildgaard.

Ja det lyder fornuftigt.. Der er bare så langt derover.. Jeg er fra Roskilde, og han er fra Viborg.. Kunne se logikken i det hvis det ikk var så tidskrævende. Har ikke tiden eller overskudet til det...:(

• #21   22. apr 2009 tja du skal jo gøre op med dig selv hvad det er værd kontra turen derover....

samt måske gøre op med dig selv at du måske ikk får det tilbage så har turen kostede dig penge og tid.....

men i mine øjne er det tyveri da det ikk har indgået i handlen så måske politiet kan gøre noget.....

• #22   22. apr 2009 bare det at du nævner at du ikke vil blande ubehagelige mennesker ind i det , syntes jeg er for barnligt.... hvorfor skal folk altid true med man kender ubehagelige mennesker, syntes sku det er for lavt.

hvis der bare er lidt mand i dig , starter du din bil og selv kører over til manden, hvorfor spørge herinde hvad du skal gøre ?? , du ved jo de fleste vil skrive....

• #23   22. apr 2009 k.k.k - Kan ikke se det barnlige i at jeg understreger at jeg IKKE er den type der ville kunne finde på at indblande andre i det her.

Og det med politiet, så ikke det skulle gå så langt, og tvivler på de ville blande sig i sådan noget.

Jeg tror bare jeg må se frem til nok IKKE at modtage mine ting, og så bare håbe alligevel.

Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce