{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

God oplevelse med bilforsikring.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Et lidt ligegyldigt indlæg, men alligevel;)

Eftersom jeg forstuvede min fod i weekenden og har ligget hjemme hele ugen, besluttede jeg mig for at lave det helt store forsikrings-pris-tjek, da tiden jo skulle gå med noget.

Mine data:

27 år gammel
Kørekort og bil siden 18
Forsikring i eget navn i 3 år
Bil: Seat Leon 1.9 TDi årgang 08
Betaler idag 9300kr årligt igennem Codan med 1800kr i selvrisiko.

Jeg søgte en del rundt på nettet og fik priser helt op til 23.000kr årligt. Jeg fik også priser ned til 7000kr årligt, men når man så ringede ind kostede forsikringen så noget helt andet.

Til sidst opgav jeg og gad faktisk ikke mere. Der var dog et selskab jeg ikke havde prøvet hos, da jeg havde en ide om de var dyre.

Det var Nykredit.

Jeg forsøgte mig så at lave en beregning, og med krav om jeg tegnede forsikringen online (med telefonisk assistance) og med krav om at min indbo og ulykkesforsikring blev rykket med over til Nykredit (kostede det samme næsten) fik jeg min bilforsikring ned på 5000kr det FØRSTE år - da man nemlig får nogle rabatter som ny kunde. Næste år vil den koste 5800kr.

Idag betaler jeg 9300kr om året men da jeg betaler den månedsvis kommer den op på over 10000kr om året. Dvs. med andre ord at jeg slipper med det halve nu og altså spare 5000kr årligt.

Det eneste men er at min selvrisiko stiger fra de 1800 til nu 3500 men det er sgu OK.

Hvad jeg vil sige med dette? Ikke så meget andet end det kan godt betale sig at lave et forsikringscheck i ny og næ..

Anders - som er glad for at have tjent 5000kr ved at forstuve foden;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse med bilforsikring..
Kommentér på:
God oplevelse med bilforsikring..

Annonce