{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

god oplevelse med bilsyn {{forumTopicSubject}}

Hej venner,

Folk skriver tit negative ting om forretninger herinde syntes jeg. Så nu vil jeg sku komme med ros.

Jeg var inde på bilsynroskilde.dk og fandt nogle nyttige information ang veteran biler fordi jeg havde udkig efter en Opel Rekord fra ´71 og var i tvivl om hvornår den faldt i billig forsikring/vægtafgift.

Jeg købte så bilen som kun har haft én ejer fra ny! Da jeg fik hevet den hjem fra jylland og direkte på værkstedet viste det sig at den kun skulle have bremser og nummerpladelys samt en forlygte pære. Jeg var inde på bilsynpriser.dk og kunne se at bilsyn roskilde var de billigste til 295kr, jeg bestilte tid på deres hjemmeside og kørte så til syn i dag.

Synsmanden var overrasket over bilens gode stand og var meget entusiastisk, det var sku fedt. Jeg kunne vise ham samtlige synsrapporter som var gemt i plastik hæfter siden bilen var ny!

Lyset stod skævt så han var så flink at justerer det for mig. Ellers gik den igennem uden anmærkninger. Det var en dejlig oplevelse og det er bestemt ikke sidste gang jeg tager derhen for at syne bil.

Tak for en dejlig oplevelse dem kan jeg sku kun anbefale


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god oplevelse med bilsyn
  • #1   21. jan 2012 synes sku de fleste steder i odense er super gode til at hjælpe evt justere lygter

  • #2   21. jan 2012 Jeg er også glad for min lokale, Pava bilsyn i Solbjerg, han er fair og retfærdig.

    Den slags lærer man, når man har biler der er gamle uden at være klassiske. Eks. min dengang 15 år gamle Carina E. Der ikke gik helt igennem men tæt på.

    Fik gode tips til hvordan jeg selv kunne svejse de par huller den havde, så det ikke blev for dyrt at få den igennem anden gang.


  • #3   22. jan 2012 Det hjælper at ens bil er i orden..
    Folk med negative oplevelser, er ofte folk uden orden i sagerne... Det gælder både overfor P-vagter, synsfolk, politifolk og fængselsbetjente...


Kommentér på:
god oplevelse med bilsyn

Annonce