{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Min lille historie om motorskift {{forumTopicSubject}}

En lille historie om mit motorskift i min astra IND TIL VIDERE........................
Ja min motor røg sig en lille tur så skulle købe en "ny", fandt en hos Ørbæk, fin service og en fornuftig pris.......
Motoren skulle være tip top og skulle bare skifte tandrem og termostat og så skulle den være klar til at smide i.....
MEN.................
Motoren blev leveret, men et ventildæksel der var ødelagt, fair nok de sender et nyt
Så skulle man jo lige skift termostat og tandrem.... HOV!!!
Der hvor termostathuset skrue på er det flækket et bolt hul.... Ringer og fortæller; de vil gerne se et billede... Fair nok, vi kommer frem til jeg skal finde en smed til at lave det, de betaler!!!
Så gå vi sku igang med at skrue det hele sammen igen, det går bare smurt... Men HOV igen, der sku knækket en føler i indsugningen.... Nå de betaler igen..........
Så endelig idag er motoren klar til at komme i igen....
Den får de væsker den nu skal ha og så vi klar til at dreje nøglen......................
Den starter efter lidt hjælp, MEN den står og tikker som bare satan, hmm.......... Nå den får lov til at blive varm får at se om den ikke bare lige skal ha smidt olie rundt så den kan få arbejde lidt igen..... men det hjalp IKKE!!!!! Så bare sådan lige for sjovt tager jeg lige olie dækset af.......... HVA SATAN!!!!!!!! Sikke en dejlige blanding af olie og vand der møder mig............................................................
Så nu ser jeg bare frem til at høre hvad de har og sige til mig når jeg ringer for at fortælle dem det imorgen.....

Nå men håber da i har haft en go dag, for det har min satme ikke været....................

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille historie om motorskift
Kommentér på:
Min lille historie om motorskift

Annonce