{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Lille solstråle historie {{forumTopicSubject}}

Fandt must have fælgene i markedet her på bg. det var til en fair pris, og han havde beskrevet fælgene perfekt, og var fuldt ud ærlig omkring alt. så da jeg kom til kolding og så fælgene vidste jeg præcis hvad de var og mødte en glad og imødekommen mand... det var super fedt og nu har jeg fået store fælge til min bil:)
super fedt at opleve når man ellers hører lort om folk der snyder og gør ved hele tiden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille solstråle historie
  • #1   9. aug 2011 jeg har os handlet mange gange her inde, og har været heldig alle gange..

men har os altid lavet face to face handle..

• #2   9. aug 2011 Tillykke med de nye fælge så! smiley

• #3   9. aug 2011 ja men er efterhånden kørt en del gange forgæves rundt omkring fordi folk har "pyntet" i annoncerne... så blev satme glad da jeg kom over og så dem. gad ikke engang handle om prisen:)

• #4   9. aug 2011 Der hvor jeg købte mine fælge..de var et lig dengang, der lagde de fremme inde i stuen i kasse, vasket og alting, konen havde både boller, kage og altid stillet frem, og han pakkede bilen for mig og spurgte efter hvad min bil gik på literen, så fik jeg benzin penge i hånden..det var en vild oplevelse, også en herinde fra smiley

• #5   9. aug 2011 Det er godt når folk er til at stole på smiley
    Der har lige været en og købe min forstærker, kunne bare desværre ikke finde det "skjold" der skal sidde på, så har aftalt med ham at jeg sender den når jeg finder den og det har jeg også tænkt mig at holde smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   9. aug 2011 Det er osse det nemmeste at være ærlig. Alle mine biler har jeg solgt herinde til den pris jeg har forlangt. Altid til den første der er kommet. Og prisen har jeg altid fået da de ikke kunne prutte når de kom da jeg altid har nævnt de mindste småting der har været. smiley

• #7   9. aug 2011 ej jeg fik ikke kage:( kunne ellers have været opperen:) det er bare langt fra alle der er så ærlige... vil hellere end gerne give fuld pris bare folk er ærlige:)

Kommentér på:
Lille solstråle historie

Annonce