{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Måske ny (brugt) bil. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal måske, hvis jeg får jobbet, til at køre 60km hver vej på arbejde, istedet for de 5 jeg har nu.. så er det jeg tænker at min Civic som kører 12-13 på literen bliver for dyr i brændstof for mig..

Jeg har længe overvejet at få en Stationcar, da jeg ofte syntes at der ikke er plads nok.

Jeg får malet min bil i nogle fede farver, og laver den 100% tip top. og den har gået ca 140.000 så jeg regner med at få omkring de 60K for den.. (Dette er jeg ligeglad med om folk kommenterer, det har ikke noget med dette indlæg at gøre)

Så nu kommer mit spørgsmål.

Hvad ville i vælge?

60.000 MAX skal den koste.
Helst Stc. men ikke et krav.
SKAL kører langt på literen.
Turbo-diesel
Ingen Franske biler, da jeg kun har haft dårlige oplevelser med dem.

Kom glad..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske ny (brugt) bil.
  • #1   12. sep 2009 Bare rolig, det haster ikke. Det er ikke til at sælge biler til sådanne priser i markedet p.t. smiley

    Held og lykke med salget. Og med købet, for den sags skyld.


  • #2   12. sep 2009 Øhh.. Tak for det konsrtuktive forslag??

    Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue hvilken bil du ville foreslå..?

    Jeg har selv kigget lidt på en Alfa 156 1,9JTD er det noget Bras?? eller er den lige så god som den er flot??


  • #3   12. sep 2009 jeg ville holde mig fra alfa da jeg aldrig har hørt en eneste tale godt om det.

    derimod havde jeg nok købt en passat, oktavia, golf 4 osv


  • #4   12. sep 2009 hvad med en Golf 3 TDI (evt Stc.)? ellers hvis du kan nøjes med en Lupo er det jo en fin bil hvis man kan finde en 3L til den pris.

  • #5   12. sep 2009 Siden hvornår er lupo blevet en fin bil? . .

  • #6   12. sep 2009 Hmm.. G3 tdi stc Lyder godt i mine ører.. Passat, Hmm. jeg tror desværre at dem jeg kan finde i det prisleje ikke er i god nok stand, eller for gamle = for dyre i drift.. Octavia, fornuftigt.. G4.? Nej. ikke lige mig, så hellere 3'eren..
    Lupo.. NEJ jeg er klar over de kører ca 30 på literen, men jeg har også hørt at hvis/når de går i stykker, så koster det spidsen af en Jetjager..

    Jeg vil kigge lidt på div. salgssider..

    Hvis der kommer flere gode forslag er de mere end velkomne..
    Men 1000 tak for de gode bil-forslag, dem vil jeg kigge på..


  • Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #7   12. sep 2009 jeg vil holde dig fra 156'eren .. alle jeg kender som har haft en har skiftet gearkasse ..


    men vil da kigge efter golf 3 eller passat stc ... evt toyota carina E eller avensis stc


  • #8   12. sep 2009 Allan H- Okay.. KOM OG HOLD MIG SÅ!!! hehe

    Ja endelig kom der noget Japansk.. TAK..


Kommentér på:
Måske ny (brugt) bil.

Annonce