{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.604 visninger | Oprettet:

Ny nøgle? {{forumTopicSubject}}

Hey

Har lige købt ny bil, og fik kun en nøgle med.
Så vil høre om det er muligt at få lavet en ny nøgle/ xtra nøgle og hvad prisen evt. måtte være?
Kunne godt tænke mig sådan en "klap" nøgle, hvor man kan trykke på en knap og den del der skal i tændingen så springer ud i siden. Da nøglen jeg har nu er stor, og har betjening til central låsen hængende xtra ved siden af.
Det er til en Audi smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny nøgle?
  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 40
    #1   24. sep 2009 tjek min annonce, har faktisk en til salg til en audi

  • #2   24. sep 2009 Okay, men min er så en A4?
    Og hvordan fungere sådan noget, med hensyn til kodning af central lås + startspære?


  • #3   24. sep 2009 http://net-import.dk/index.php?cPath=82

    ham her har dem i flere udgaver.... og så kan du få den med eller uden alarm.. til 499.. sprit nye og med 2 års garanti..


  • #4   24. sep 2009 og her er dem med alarm

    http://net-import.dk/index.php?cPath=84


  • #5   24. sep 2009 Tak for det link Cazper smiley

  • #6   24. sep 2009 No Problem..

  • #7   24. sep 2009 Det kan godt være han kan låse bilen om med fjernbetjeningen.. Men han mangler stadig startspære glasset der sidder i nøglen.. uden den kan bilen ikke starte..

  • #8   24. sep 2009 Lav dit centrallåsesystem fjernbetjent med dette smarte sæt
    Med dette system får du fjernbetjening og nøgle i en´.
    En klapnøgle fungere på den måde at nøglen er slået ind når
    den ikke bruges, og slået ud når den sidder i tændingen.
    Udover nøglen så er der knapper til at låse og låse bilen op med. Samt en AUX udgang til evt. en elektronisk bagagerumsåbner.
    Passer til alle systemer, så som originale og eftermonteret.
    Sættet passer perfekt til vores centrallåse system
    Nøglen tages ud af fjernbetjeningen og kan slibes til så den passer til bilen.
    Har man en bil hvor der sidder en chip i nøglen, så er der plads til at man kan pille den ud af den eksisterende nøgle og sætte den over i klapnøglen. .


  • #9   24. sep 2009 det hjælper at læse det der bliver linket til, før man udtaler sig...

  • #10   24. sep 2009 Så skal han jo stadig ud og ha en nøgle mere, da den originale nøgle så ikke fungerer.


  • #11   24. sep 2009 Cazper P

    Måske skulle du læse tråden før DU udtaler dig? Manden vil ha en EKSTRA nøgle til sin bil der helst skal være klap typen.. Ikke ombygge sin ENE nøgle.

    Har rodet en hel del mere klapnøgler, bla A3, passat, og min egen Seat..

    vender lige tilbage





  • #12   24. sep 2009 uanset hvordan det bliver gjort så skal der en chip i klapnøglen.. og den tages fra den originale nøgle....


    men du ved måske hvor klapnøgler kan købes med en chip i der passer til hans audi??


    derudover hvis der skal en nr 2 nøgle til så skal han ned til audi og bestille en ny nøgle ud fra bilens stelnummer..


    og læse tråden før JEG udtaler mig?

    han ville godt ha en klapnøgle og jeg viser ham et link til det..

    og jo jeg fik ik skrevet hvor eller hvordan han får fat i "chippen"


    CHRIST folk går i små sko herinde..


  • #13   24. sep 2009 Cazper P

    For det første kræver det en hvisse færdigheder at montere sådan en klapnøgle modtager mv. Venstre dør skal sikkert som alle de andre splittes ad, og om skiftes..
    Noget værre bøvl..

    Rapo (Århus )
    Mit råd til dig.. Find ud af hvilken freqvens din nuværende nøgle kører med, når du har fundet ud af det går du ebay og bestiller en nøgle, koster typisk 300+ opefter. Du render ned til VW/audi bestiller en Startpærre krystal, monterer i klapnøglen og derefter får du slebet skæret på klapnøglen hvilket mange ikke gør..

    Jeg brugte selv denne metode til min seat med en passat 03 klapnøgle. dog havde jeg selv en ekstra starspærre krystal.
    Kostede mig alt ialt 400kr.

    Eller.
    Du kunne også bare ofre 2000kr og få en nøgle med hele skidtet monteret.. hos VW.

    mvh



  • #14   24. sep 2009 Cazper P

    Se dit sidste indlæg var meget bedre... smiley Det lød jo næsten som om det var mirakel nøglen du havde fundet smiley


Kommentér på:
Ny nøgle?

Annonce