{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.671 visninger | Oprettet:

amerikaner biler erfaring søges {{forumTopicSubject}}

jeg er meget opsat på det købe en klassisk amerikaner, til at tage til træf i og køre ture om sommeren. Problemet er bare jeg ikke har meget forstand på hvilken bil som er en god begynder bil.

Kan godt 50er og 60er amerikanere , i rockabilly stil. nogen der har forslag til hvilken en som er rimelig billig at holde kørende og skaffe dele til hvis den går i stykker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amerikaner biler erfaring søges
  • #1   20. okt 2009 Kender en der har en buick skylark, mega flot - kan ikk huske prisen
    og en cadillac til 70 smiley

• #2   20. okt 2009 har selv kigget på en chevrolet c10 fra 62 , er der nogen som har erfaringer med sådan en

• #3   20. okt 2009 prøv at snak med dem inde på www.smallblock.dk

• #4   20. okt 2009 Så vil jeg anbefale dig at købe noget med Chevy 350 drivline. Klart det nemmeste og billigte at få dele til.

• #5   20. okt 2009 Og en c10 er et godt valg, for de er stadigvæk til at købe for penge kontra klassikerne som Camaro, Mustang, Impala osv fra 60´erne... Såfremt du gerne vil have en pickup selvfølgelig.

• #6   20. okt 2009 ja synes den er rigtig fed sådan en pickup,

• jacob t
    jacob t Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #7   20. okt 2009 C10 er jo chevrolet og da den er lavet i sindsygt mange eksemplarer gør det selvfølgelig bilen billig i både dele og indkøb.
    Det er ellers ikke lige den model jeg forbinder med rockabilly??
    Generelt behøver amerikanerbilerne ikke være dyre hvis du går efter ikke så atraktive modeller. På www.blocket.se er der masser af biler til salg og ellers tjek www.usabil.nu. Smallblock har også voldsomt meget til salg i øjeblikket, men ellers er en god begynderbil jo bare en der er til at få stumper til billigt og en der er billig i indkøb. Du kan faktisk få en del biler mellem 50 -100 K i øjeblikket da det er købers marked ubetinget.
    Generel skal du regne med at jo flere HK jo flere Kilo i indkøb.
    Tjek www.nitroz.se. Rigtig mange fine til salg, men jeg ville som begynder lægge ud med en bil med 350 chevy motorog autobox da du får dem smidt i nakken alle steder.

Mvh Jacob

Kommentér på:
amerikaner biler erfaring søges

Annonce