{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

ALKA er blevet dyrt! Hvor ellers? {{forumTopicSubject}}

Hej. Har tidligere haft bil ved alka, til fornuftig pris men det er da ovre nu kan jeg forstå på det hele!

Har lige kontaktet dem idag med henblik på evt forsikring af næste køretøj.

gav et eksempel. en MazdMazda 323 1.3 fra 93.

22 år gammel
Jeg har 3 års anciennitet, ingen skader OG respekt for fart kursus..

pris for ansvar med selvrisiko på 4500: 10300!!!

ER der nogen der ved hvilke forsikringer der er billigere?? Tidligere har jeg givet omkring 6k for ansvar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALKA er blevet dyrt! Hvor ellers?
  • #1   3. nov 2009 prøv at ringe til gf eller trekroner, de har fornuftige priser

• #2   3. nov 2009 prøv GF

• #3   3. nov 2009 Prøv evt. GF forsikring, har hørt at de skulle være billige!

• #4   3. nov 2009 ring dog rundt der er meget forskel i hvor man bor så du kan ikk sammenligne med andres smiley

• #5   3. nov 2009 Underligt.. jeg gir små 8k for kasko på min FR

• #6   3. nov 2009 prøv at ringe til nogle forskellige der er meget forskeld fra selvskab til selvskab. jeg sku have forsikret en opel corsa da jeg lige have fået mit kørekort. jeg sparede over 15,000 om året ved bare at ringe rundt og få nogle priser fra det billigste til det dyreste.

• #7   3. nov 2009 jeg giver 12000 for min stagea der lyder underligt at det skulle være så dyrt

• #9   3. nov 2009 Jeg er ansat hos tryg, og er sikker på jeg kan skrue noget fornuftigt smmen til dig, med nogle kanon gode dækninger, og pris sikring...

• #10   3. nov 2009 prøv ETU .. smiley giver 9000kr for min getz fra 04 med kasko og vejhjælp
    og det er med 1 års anciennitet

• #11   3. nov 2009 De må da have skidt tyndt ved Alka. Jeg har samme data som dig; 3 års skadefri, og Respekt For Fart. Jeg er 3 år ældre, men det burde ikke have det vilde at sige. Jeg giver 6500 med kasko og samme selvrisiko som dig, for en fabriksny Octavia 1.4 TSI.

• #12   3. nov 2009 jeg er 22 har kørt i alka siden jeg var 18, tog respekt for fart så til sommer blir jeg elite som 22 årig. jeg giver 67xxkr for fuld kasko, vejhjælp, og hva de ellers tilbyder for min G3 1.8 fra 94.. så det lyder da helt vildt det de skal have for den mazda.

• #13   3. nov 2009 prøv hf

• #14   3. nov 2009 Det var sq en syg pris for sådan en vogn.. Hmm men kan være den ligger i en skadegruppe med mange skader i og så stiger prisen jo automatisk selvfølgelig. Giver næsten det halve for min I10 derinde med kasko, glas og falck og ekstraudstyr for 15.000kr. Men har så godt nok også mere anicinnitet.
    Var ved Tryg før, et skide godt selskab som også var der for mig da jeg fik lavet hærværk på coupe'en, meeen havde nær fået et hjerteanfald da jeg skulle have forsikret ekstra udstyr på coupe'en for 150.000kr. Det ville de have 25.500kr ekstra for om året oven i min nuværende præmie, og det var en fast pris som aldrig faldt de 25.500kr fik jeg at vide. No fucking way..
    Ved ALKA skulle de havde 2.600kr om året for akkurat det samme, og policerne omfatter de samme regler osv. Sådan en prisforskel var nok til at få mig til at skifte, samtidigt med std. præmien også lige var knap 6.000kr billigere.. Det jo absurd.

• #15   3. nov 2009 tror du skal ringe ind da der er tale om en fejl.

Min gamle passat med en 1.8T motor med 150hk forsikrede de til 6684 kr incl kasko og 2154 i selvrisiko og med 2 års forsikring i eget navn plus kursus selvfølgelig.

• #16   3. nov 2009 Jeg har Alka, De er de billigste ved mig, jeg har 1 års anciennitet, og ingen skader, har også taget Respekt for fart, jeg har en Audi A3 fra 98 med en 1.6 Motor til 5800 med en selv risiko på 4500...

Det er ikk så længe siden jeg hørte i radioen at alka sænker deres priser, sammen med et andet forsikrings selvskab, da de ikk har så mange skader mere.. smiley

• #18   3. nov 2009 Tak for alle svarene. Jeg vil prøve at ringe til Alka imorgen, og fortælle hvad jeg synes om deres tilbud, så er jeg spændt på at se om de hellere vil holde fast i deres åndssvage argumenter , og så miste en kunde.

smiley

• #19   4. nov 2009 Har lige snakket med ALKA igen, det var åbenbart en "misforståelse" fra ALKA's side. og jeg kunne selvfølgelig sagtens få min ansvar for knap 5000 kroner.. tror nu stadig jeg vil høre på nogle andre, for er ikke så tilfreds med deres business metoder derinde!

Kommentér på:
ALKA er blevet dyrt! Hvor ellers?

Annonce