forsikringstvist {{forumTopicSubject}}
Hej bg.
Jeg fik for 4 mdr siden smadret bagskærmen på min flotte bil af en bus bus der svingede bagenden i den mens den holdt parkeret, jeg fik self noteret navn, reg nr samt telefon nummerog busselskab og ringede derefter til mit forsikringsselskab der derefter hentede bilen og smed den på værksted,.. nu 4 mdr efter melder modpartens forsikringsselskab ud at deres klient aldrig har været det pågældene sted, på trods af at jeg har en vidne.-erklæring som mit forsikringsselskab er i besiddelse af, jeg ringede endda flere gange og snakkede med chaufførerens vognmand der lovede at få orden på sagen med det samme, så derved har jeg telefonudskrifter på at jeg den pågældene dato og tidspunkt har snakket med både busselskab og senere samme dag blevet kaldt op af chaufføren på min mobil, samtidig er det chaufføren der har skrevet sit navn og telefon nummer samt reg nr på det papir som jeg self har liggende.. hvordan ser min sag ud ? Help me. please
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 47
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 670 Svar: 2.432
jan 2008
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 3.411
jun 2009
Hvis det bliver ord mod ord, er det ganske besynderligt at jeg har et papir hvor der står navn, adresse,telefon nr samt reg nr på bussen skrevet af chaufførerens egen hånd, samt navnet på busselskabet.
jan 2008
Se i mit fotogalleri, hvor en af mine naboer lavede en bule med rød afsmitning af lak fra hans bil i. Det er ganske tydeligt at se på billederne, at det var ham, der var imod min bil med sin bildør - alligevel var der ingen erstatning, fordi han nægtede, og fordi der ingen vidner var.
Forsikringsselskaber gør ALT for at undgå at udbetale erstatning, hvis der skulle være det mindste smuthul.
jun 2009
dec 2007
Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 365
Det gjorde jeg sidste gang der var en der ikke overholdt sin vigepligt og kørte direkte ind i siden på min gamle bil, han kunne ikke løbe fra noget og der blev ingen problemer.
Jeg har selv prøvet noget for mange år siden hvor en ældre dame kører ud fra en cykelsti uden se sig for, jeg rammer hendes cykelsaddel med mit sidespejl og hun ridser siden af min bil med sin pedal, hun vælter ikke og hun undskylder at hun ikke så sig for og hun påtager sig skylden.............. det vil sige lige indtil hun har talt med sin søn der er betjent, så bliver jeg ellers truet med alverdens ting og sager for han skulle nok sørge for at jeg aldrig kom til at køre bil igen osv (hvem taler om koruption) hun endte med at få 10.000 kr i erstatning for svige og smerte (hun væltede ikke engang på cyklen) så af skade bliver man klogere, jeg glemmer det i hvert fald ALDRIG.
jan 2008
dec 2007
Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 365
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 47 Biler: 14 Emner: 146 Svar: 8.028
apr 2003
Følger: 54 Følgere: 60 Biler: 9 Emner: 58 Svar: 2.861
Busselvskaber prøver altid at snige sig uden om, jeg har også blevet ramt af en bus, men jeg var 100% stationær, den forslog de, at vi skulle dele 50/50 ?.
Ellers må man jo ud og "overtale" ham til at få orden i hans sager.
jun 2009
jeg kan det samme, men altså, mit ægte uvildige vidne var en chauffør der bor et eller andet sted som jeg ik engang aner hvor i landet er, han fik et brev fra forsikringsselskabet som han udfyldte og sendte retur, men det lyder lidt som om at jeg skal ud og "overtale" dem engang ..
alternativt ved jeg altid hvilke busser jeg skal smadre,.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
forsikringstvist