{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Polering - alternativ til nuværende {{forumTopicSubject}}

Hola alle

så står foråret for døren og snart skal egernet nye øko-slæde have samme tur som passaterne... Men... Er der mon nogle bedre alternativer til det jeg bruger nu?

Skal siges jeg er så sær jeg polere uden maskine.

PT starter jeg med en lakrens... det er en hvid lak der ikke har været poleret de sidste 3 år mindst. Her ville jeg bruge 1Z lakrens... Det i den gule metal-dunk... men.. da mon dunk er Tom, vil jeg gerne udforske altrnativer... Nogen der har nogle konsruktive forslag? Ikke bare "fordi jeg selv bruger den"

derudover vil jeg også gerne polere den godt inden den får voks... Hvad kan anbefales her? Min nuværende dunk er også løbet tør hebr og ediketten er også faldet af, så igen... Nogen konstruktive forslag?

Hvad angår voks har jeg altid sverget til den grønne turtlevax men er igen også her åben for gode alternativer.... Gerne en der er rigtig god til hvid lak

lakforsegler. Bruger jeg også.... her bruger jeg 1Z den i den blå metalbøtte... den har jeg rigtig gode erfaringer med så der skal rigtig gode argumenter til før end jeg overvejer alternativer

bilen er forresten en opel astra tre dørs diesel fra 93

glæder mig til gode forslag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering - alternativ til nuværende
Kommentér på:
Polering - alternativ til nuværende

Annonce