{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Rettigheder i privat byttehandel! {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens.
Ville lige høre hvilke rettigheder man har i privat byttehandel og høre hvad i vil mene man kan gøre i den situation jeg er kommet i .

I fredags var jeg i hanstholm og bytte min Bmw til en scooter + penge til mig . Der skete så det at jeg havde glemt registrerings attesten til bilen , og vi aftaler så at jeg skal komme med registrerings attesten dagen efter. Så vi læsser scooteren på traileren og aftaler, at jeg skal komme dagen efter med attesten og ville så få den sidste halvdel af pengene . Den anden halvdel fik jeg da jeg var oppe og bytte . Nu viser det sig at han har haft en til at kigge på bilen , som så mener at der er noget galt med dens knaster. Hvilket jeg ikke vidste og han mener så , at jeg skal betale 7000 kr til ham for at han kan få det lavet. Det mener jeg ikke, at jeg skal da bilen er købt som beset . ? Nu mener han at handlen skal falde tilbage hvis jeg ikke vil betale de 7000 kr til knaster.

Så ville lige høre jeres meninger og erfaringer med det , hvis i har det eller kender nogen der har været ude for noget ligende .

Hilsen Casper Sørensen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rettigheder i privat byttehandel!
Kommentér på:
Rettigheder i privat byttehandel!

Annonce