{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Uheldig oplevelse :( med vaskehal {{forumTopicSubject}}

Jeps... Alle 8 fælge er ridset... fælg vask stinker, og ja 8 fælge.. Fandt faktisk først ud af det i dag at mine chrom også er ridset... Det handler om Q8 i skalborg heroppe... Satte vinterfælge på og ville lige køre den i vaskehal bagefter, det resulterede i en ordentlig omgang ridser på alle fælge :(... Da kom jeg til at bemærke de også var i mine chrom fælge... Har kun brugt den bilvask og i starten lavede den ingen ridser.. skal ind og snakke med chefen i morgen om de andre, men der er skrevet anmeldelse på mine vinterfælge som jeg er lidt ligeglade med i forhold til de andre... ville bare dele min nedtur med jer andre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheldig oplevelse :( med vaskehal
  • #1   24. okt 2005 Det er sgu ærgeligt... Men vask da bilen i hånden, når nu du har gjort så meget ud af den. Det er kun biler som mine der kan klare vaskehallen :d

• #2   24. okt 2005 forstår da heller ik du vasker din bil i vaskehal når den er så pæn smiley de ville jeg ik turde og gør det heller ik selv med min egen vasker altid i hånd

• Esben M
    Esben M Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 38
    #4   25. okt 2005 Kan sige at han valgte "vask 4" som der står er uden fælge vask, men underligt nok vasker den dem alligevel.

Kommentér på:
Uheldig oplevelse :( med vaskehal

Annonce