{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Audi A6 vs Peugeot 607 {{forumTopicSubject}}

Hmmm.... jeg er meget i tvivl om hvilken af disse to biler jeg skal vælge og vil da gerne høre et par negative og positive input fra BG's brugere.

Audi A6 fra 97 og fremefter har altid være en drømmebil for mig. Men jeg har ikke råd til noget fra efter 99... hvilket gør finansieringen/månedentlig afbetaling pænt belastende.
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=760509&page=1

Peugeot 607 er forholdvis ny i mine overvejelser og i mine øjne er det en fed bil med MASSER af udstyr til prisen (der er ikke så mange af dem... og slet ingen på bilgalleri.dk)
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=796033&page=1

De to viste modeller er ikke nødvendigvis dem jeg vælger, men kan give dig en indikation om pris og udstyr.

Vil meget gerne høre DIN mening om disse 2 biler.. godt og skidt. Evt. erfaringer er også meget velkommen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A6 vs Peugeot 607
  • #2   21. nov 2005 jeg har arbejdet både hos vw i Nykøbing falster og hos Peugeot i roskilde, var det mig der skulle vælge 1 af de 2 biler havde jeg taget 607,eren

• #3   21. nov 2005 Ville tage Audi, jeg synes den er meget federe end pug!

• #4   21. nov 2005 Michael F.. Vil du evt. uddybe hvorfor? (selvføgelig uden at komme i problemer med tidligere arbejdspladser) smiley

• #6   21. nov 2005 Audi

• #7   21. nov 2005 Det er da altid fedt at køre Audi.

Men peugeot er bedre. Har kørt i en i 1 måned, hvor den bare kørte overaskende godt, selvom den fik lidt tæsk smiley
    (Firmabil.. smiley

• #8   21. nov 2005 Min far har igennem 4 år nu haft en Peugeot 607, dog med en 3.0 motor i.. Bilen har kørt upåklageligt, og det er en bil der vil frem af..

Dog har der på det sidste været mange små problemer med den..

På trods af de mange små problemer ville jeg vælge Peugeoten fordi;

Den er nyere
    Har sikkert kørt et laver antal km.
    Udstyrlisten i den er utrolig lækker
    Fedt design

Alt i alt er det en lækker bil..

Den 23 dec skal han af med den.. Han har indkøbt en sprit ny Passat fra fabrikken med følgende spec:

3,2 liters motor (250 HK)
    DSG gear
    Brun lakering
    Lys læder indvendig

Den har produktionsnummer 15.. Uha det blir lækkert at fyrer den af på tyske motorveje.. smiley

• #9   21. nov 2005 der er en a6 til salg i birkerød den har kørt under 200000 og der er en 2.8 vr6 den koster 198000 men man kan vel altid handle lidt

• #10   21. nov 2005 Begge er fede biler.

A6 er rigtig fed, men også gammel + kørt en del km. Den kan hurtigt blive dyr i rep. Så det bør man overveje, hvis man ikke kan lave lidt selv.

En 607 v6 er nu ikke så dårlig
    http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=790507&page=1

• #11   21. nov 2005 Christian P... send lige lidt mere info... er den på nettet eller er det bare en du kender?

• #12   21. nov 2005 de fleste Audi er lækker og køre det er bare en ren køreoplevelse.

jeg ville vælge 607 fordi det er det ultimative luksus og så fra den velkendte designer. 607 er en rigtig stor bil med god plads og smadre lækker detialjer eks knappen til og åbne bagklappen er inde i 0 på 607, man kan jo vælge og bruge fjernbetjæningen. Som Lars siger er der indet med den bil af problemer som nok den eneste franske bil på market, sidst men ikke mindst ville jeg køre 607 fordi det gør alle de andre ikke, du må ikke lade dig nare af det er en 4 cylindret motorn det er den fedste motor fra peugeot. held og lykke med dit måske næste bilkøb, og du er da altid velkommen hvis du vil vide mere

• #13   21. nov 2005 Rene B... sjovt nok. Lige præcis den model har jeg også kigget på. Den er rigtig fin.

Indtil videre, tak for alle input. Lad mig sige at det ikke har gjort mine tvivl mindre, men lige pludselig når det rigtige tilbud kommer, så ved man det jo alligevel.

• #14   21. nov 2005 Lars K..

Damn.. lækker øse din fatter skal have der.!

• #15   21. nov 2005 Daniel K..

He he.. Jep, tror den blir enormt lækker.. Regner med at smide et billede ind under min egen bil af den..

Den skulle være færdig den 23 dec. Så en lille fin julegave han får sig der.. smiley

Du skulle i øvrigt kører forbi Ernst Schröter i Grindsted til den tid.. Der vil min fars gamle Peugeot stå.

607
    3.0
    Isblå (Rigtig flot farve)
    2 sæt alu fælge (Vinter/Sommer)

Og alt hvad highline modellen ellers indebærer.. Den kører som en drøm..

• #16   21. nov 2005 Hehe Lars.. ingen kommer forbi Grinsted. smiley

Men smid mig et link eller noget når den tid oprinder... så må vi se på det. Er dog mest til mørke biler... (men hvem ved).

• #17   21. nov 2005 Michael F... takker for indputtet.

Jeg kan også lide dem. Ved du noget om hvor stabil deres automatgear er?

Audi's triptronic er jo uovertruffen...

• #18   21. nov 2005 Jeg ville helt klart vælge en audien.
    Tyske biler er kvalitet.
    Holder prisen godt.
    Jeg kan bedre lide Audiens udseende fremfor Peugeot'en.
    Begge kan vel findes i Tyskland med alverdens udstyr.

Til 250.000 (eller lige under) der ville jeg 100% sikkert vælge Tysk.

Kommentér på:
Audi A6 vs Peugeot 607

Annonce