{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Hvad ville I gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for et råd!

I 2008 købte jeg en Opel Astra OPC, og har været mere end rigtig glad for bilen. Dengang kørte jeg ikke alverden, men mit kørselsbehov har ændret sig siden..

Siden januar 2010 har jeg haft 56 km på arbejde hver vej, hvilket betyder at Astra'en får 112 km på tælleren hver dag.

Dengang jeg købte bilen var prisen 440.000 kroner inkl. original DVD90 Navi, keyless go og ID+ undervogn.! Men den nuværende pris er omkring 250.000 kr.

Jeg kan tage toget for cirka de samme penge som det koster mig månedligt i benzin.



Så hvad ville I gøre i min situation!

1: Sælge bilen, og købe en mindre og mere økonomisk bil, og lade den æde nogle kilometre.!

2: Lade bilen stå i carporten, og tage toget hver dag. Leve med ventetiden og manglende indflydelse på afgangstider! Det skal siges at jeg årligt betaler 11.000 kr. i forsikring, og 5.000 kr. i årlig afgift.

3: Beholde bilen og lade den æde kilometrene og på den måde acceptere et større værditab end bilen allerede har taget.


Mit spørgsmål er bare, så bilen allerede har mistet 200.000 på 3 år, kan den så miste så pokkers meget mere?

Jeg ved virkelig ikke hvilken løsning der er smartest - hvad synes I?

Mvh. Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre?
Kommentér på:
Hvad ville I gøre?

Annonce