{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.314 visninger | Oprettet:

ridse en andens bil og være ligeglad {{forumTopicSubject}}

hey natte ravne.

efter jeg fik fri her til aften, kunne jeg se at der holdte en bil helt oppe i røven på mig, så tæt at han /hun har ridset min bagkofanger med hans /huns forkofanger. jeg tager self nummerpladen, da bilen stadig holder der, og lagde en seddel i vinduet. men er der nogle steder jeg kan finde ud af hvem den her person er, ved at taste nummerpladen ind et sted? ved godt jeg kan ringe til politiet imorgen, men tvivler på de bare lige uden videre giver mig navn og adresse, på personen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ridse en andens bil og være ligeglad
  • #1   6. okt 2010 det gør de selfølgeligt ikke. hvis den holder der endnu er det bare med at få taget et billede og få anmeldt skaden til dit forsikringsselskab.

• #2   6. okt 2010 du tog vel lige et par billeder med mobilen? så er det vel bare at melde skaden til forsikringsselskabet, lave en rapport med den anden bil som skyldig modpart og vedhæfte billeder osv....

men det vil jo selvfølgelig i sidste ende være ord mod ord, medmindre du har vidner der taler din sag?

Mvh/Henrik

• #3   6. okt 2010 Det er en sag for forsikringen - men husk dokumentation - ellers har du ingen sag. nat nat

• #4   6. okt 2010 jeg tog ingen billede desværre.
    vi så self ikk da det skete, men både mig og min kollega så at der var ridser på begge biler. og personen der gjorde det valgte at parkere halvt oppe på fortovet, så der har været minimalt med plads. men må vel bare se om personen har bare lidt samvittighed og evt ringer til mig imorgen. ellers har jeg set bilen før, for den holder tit hvor min kollega bor.

takker for info drenge smiley

• #5   6. okt 2010 Hvorfor skulle Politiet ikke give dig navn og adresse på den pågældende?

Jeg har været udsat for stor set det samme som dig der. Og jeg ringede til Politiet, oplyste nummer pladen, og fik navn og adresse, så jeg selv kunne tage kontakt til pågældende.

• #6   6. okt 2010 En bekendt kom en dag ud fra Bilka og så en 30 stks. Tuborg kasse (fuld) stå på taget af hans sorte Lancer !!!!

Hvad sker der lige for det?

• #7   6. okt 2010 - Phliplip #1 - Håber da din makker stjernede helt ud? -tror jeg squ jeg ville.

Håber du får fat i fjolset Dr.

Kommentér på:
ridse en andens bil og være ligeglad

Annonce