2.314 visninger
|
Oprettet:
ridse en andens bil og være ligeglad {{forumTopicSubject}}
hey natte ravne.
efter jeg fik fri her til aften, kunne jeg se at der holdte en bil helt oppe i røven på mig, så tæt at han /hun har ridset min bagkofanger med hans /huns forkofanger. jeg tager self nummerpladen, da bilen stadig holder der, og lagde en seddel i vinduet. men er der nogle steder jeg kan finde ud af hvem den her person er, ved at taste nummerpladen ind et sted? ved godt jeg kan ringe til politiet imorgen, men tvivler på de bare lige uden videre giver mig navn og adresse, på personen.
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
aug 2007
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 204
men det vil jo selvfølgelig i sidste ende være ord mod ord, medmindre du har vidner der taler din sag?
Mvh/Henrik
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 335
apr 2006
Følger: 159 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 118 Svar: 6.068
vi så self ikk da det skete, men både mig og min kollega så at der var ridser på begge biler. og personen der gjorde det valgte at parkere halvt oppe på fortovet, så der har været minimalt med plads. men må vel bare se om personen har bare lidt samvittighed og evt ringer til mig imorgen. ellers har jeg set bilen før, for den holder tit hvor min kollega bor.
takker for info drenge
apr 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 37 Svar: 590
Jeg har været udsat for stor set det samme som dig der. Og jeg ringede til Politiet, oplyste nummer pladen, og fik navn og adresse, så jeg selv kunne tage kontakt til pågældende.
apr 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 771
Hvad sker der lige for det?
mar 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 86 Svar: 1.024
Håber du får fat i fjolset Dr.
ridse en andens bil og være ligeglad