{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

km tal... {{forumTopicSubject}}

Hey boys.. (evt girls)

jeg går og overvej er at købe mig en passat 3b'er.. men den skal helst være billig, og jeg mener rigtg bilig.. men når de så er det, har de som regl kørt 300.*** til 400.***..

spørgsmålet er så om det er noget man skal være bange for ? hvis bilen nu har fuld servicebog og det hele.....??

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  km tal...
  • #1   26. okt 2010 Det er jo mere måden den er kørt på, der er afgørende.

  • #2   26. okt 2010 problemet er jo at man ikke altid akan vide det....

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #3   27. okt 2010 Velkommen til brugtvogns verden.

  • #4   27. okt 2010 Hey Rosleff....

    Har selv haft en audi a6 i 2 år, den havde kørt 349, da jeg købte den og havde ingen problemmer med den, kun at startspærren røg i den, men det var en elektronisk del, kunne lige så vel være sket ved 150.000...
    Men den kørte i hvert fald lækkert uden problemmer, men det var os km der skræmte mig da jeg købte den, men den var så os en del billgere da jeg købte den, det har jeg i hvert fald ik fortrudt smiley

    Mvh
    Linding


  • #5   27. okt 2010 jeg har selv været varm på sådan en 3B'er..
    men efter at jeg har fulgt med herinde i forum, har jeg bemærket at overraskende mange 3B ejere har problemer med vand i kabinen, nogle endda så set søber i bunden af bilen... kan så forstå at det skulle være noget i retning af en drænkanal ude ved batteriet? som nemt bliver stoppet til, derefter fyldt med vand, og når den så er fyldt nok løber den selvfølgelig over, desværrer løber vandet så ind i kabinen...

    ret mig hvis jeg er galt på den..


  • #6   27. okt 2010 Det er jo så bare at afmontere batteriet 2 gange om året og rense dernede bagved!
    Men det er stensikkert at de motorer er herredyre, i forhold til en gammel Golf TD, men sådan er det jo!


  • #7   27. okt 2010 lige mine ord.. så er det jo bare om man så husker at gøre det.. men det før man vel når man får våde fusser... heheh.. men kan vel finde en billig motor et eller andet sted. ebay eller noget..

  • James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #8   27. okt 2010 Km tallene kører jo bare derud af , tæller og tæller .
    det MEST afgørende er nok den måde bilen er behandlet på .


  • #9   27. okt 2010 De er ikke nemme at finde billige, faktisk umuligt!

  • #10   27. okt 2010 tja.... den kan jo være lige til og skubbe på møddingen og den kan være rigtig fin trods mange km, men selfvølgelig kan der opstår problemer med mange km, hjul motor har jo snuret en del rundt samt undervogn bevæget sig en del op og ned :))

  • signe K
    signe K Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   27. okt 2010 Harj Drengerøve smiley Smider lige en lille kommentar... Har en passat 3B st. fra 1999 den har lige rundet 518.000:) Den starter og kører upåklageligt hver dag... Jeg har haft den i 2 et halvt år og har max brugt 3.000 på reservedele:) Men jeg kan jo også bare have været heldig....

  • #12   27. okt 2010 En pige kører lidt pænere så den holder længere, og det vil pigerne jo gerne, at den holder længere:)

Kommentér på:
km tal...

Annonce