{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

2 år reklamationsret {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt en bil på nettet hos en forhandler... jeg ringede i forvejen for at høre om han havde den.. jep.. kørte så næsten 100 km der hen.. så sagde han, glemte lige og sige tlf at den skal sælges igennem i firma eller noget for så slap de for de 2 år reklamtionsret?? fuck hvor blev jeg negativ havde lige fundet bilen!! men hvor ledes hænger det sammen er der nogen som kender til det? han sagde det var nemt og gøre, bare jeg kendte en landmand eller what ever?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 år reklamationsret
  • #1   2. nov 2010 det er vel for at han kun vil sælge den til en med cvr nr,så slipper han for alt garanti mm

• #2   2. nov 2010 han skal bare sælge den til en med cvr nummer.. så kender du en der er selvstændig kan han evt købe den af ham.. Mener det hedder engrossalg det der..

• #3   2. nov 2010 fup og fiduser , hold dig fra den ! du skal ha en med cvrnr(firma) til at købe (han skal ha den i regnskabet = bøvl for ham , og rent teoretisk hænger mellemmanden på reklamationer, så det var ikke mit cvr nr der blev brugt til sådan noget.

• #4   2. nov 2010 ja det var også det jeg tænkte om ham, jeg fandt ikk bare hang på den? øv øv fed bil ellers.......

• #5   2. nov 2010 Hvis du køber bilen af ham er det et forbrugerkøb - så har du 2 års reklamationsret også selvom han skriver købt som beset/sælges for kunde

Men hvis han kan sælge den til en anden erhvervsdrivende så er der tale om et handelskøb - ingen reklamationsret

Så det er udelukkende for at omgås reglerne og undgå reklamationsretten - så jeg ville holde mig langt fra den bil, selvom det selfølgelig er ærgerligt!

Kommentér på:
2 år reklamationsret

Annonce