{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.963 visninger | Oprettet:

Sax Autolift {{forumTopicSubject}}

Halløj BG

Jeg er så småt begyndt at komme i gang med min 120 m2 garage/værksted og jeg vil have mig en lift der kan sænkes ned i gulvet så man kan lægge en plade over og den er gemt væk. Så det vil sige at 4 og 2 søjlede lifte er udelukket, egentlig var jeg hooked på en brugt et søjlet lift så så skal støbes ned i gulvet.

men så finder jeg sådan en saxe lift her

http://www.jemaauto.dk/?da/p=67

er der nogen af jer der har erfaring med at arbejde omkring sådan en lift? er det noget skrammel eller?

skal lige siges at det jo kun er til hobbybrug

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sax Autolift
  • #1   14. nov 2010 Det er vel dem der bliver kaldt klargøringslifte?

Du kan jo ikke rigtig arbejde under bilen med sådan en (:

• #2   14. nov 2010 nej nok ikke hvis man skal svejse paneler aller bundplade, men der står at liftene skal placeres 800mm mellem hinanden, så man kan jo sagtnes skifte udstødning, trække bremserør osv midt under bilen

• #3   14. nov 2010 De har en der hvor min far arbejder og den bruger mig og vennerne tit, den er sku god synes jeg, den er jo nemlig også gemt helt væk når du ikke bruger den, så er den bare i plan med gulvet, så den bruger ikke noget plads...
    Eneste lille minus er at den jo nærmest dækker hele panelet, så hvis man skal lave rust kan det være lidt besværligt...

Ellers er den sku god smiley

• #4   14. nov 2010 lige præcis, og man skal ikke ind under bilen for at rette liftarmene ind, lige som på en et-søjlet.

Man kører bare ind over, ligger en gummiklods under hver løftepunkt, og så er det bare op med skidtet... og det er jo en kanon fordel når man har sænkede biler

• #5   14. nov 2010 Lige præcis!
    det er det bedste, hvis jeg skal på en 2 søjlet så skal jeg hæve min med en donkraft, det er sku ikke optimalt hehe..

Kommentér på:
Sax Autolift

Annonce