{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.234 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Tilmeldt:
10. jan 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

mekaniker fusk {{forumTopicSubject}}

Tandremmen var gået på min bil, det tog J K`s Reparation V/ Janus Kristian Nielsen 2 måneder at konstantere,efter følgende forlanger han 5.000 kr for at jeg kan hente min bil samlet igen, nu har jeg en bil, hvor køleren står på bagsædet og er i en sørgelig tilstand, ingen el,og det ser ud som at den er slået skævt i karosseriet,jeg ved ikke hvad han har kørt ind i den med evt. hans truck?

Før jeg hentede min bil,var jeg i telefonisk kontakt med ham hvor han truede mig i telefonen, med diverse ulykker, bla.rockere mv. hvis jeg ikke hentede min bil og afleverede 5.000 kr....

Jeg hentede bilen hos ham Onsdag den. 5/01 2011 og måtte af med 5.000 kr. kontant før jeg fik den op på traileren, og tilstede var Janus Kristian Nielsen sammen med en kammerat, og jeg blev truet igen, denne gang med en stor svensk nøgle.

Hans faktura ser således ud:

antal beskrivelse enhedspris beløb
1 motor indicator 1300,00 1300,00
1 motor tester 300,00 300,00
1 arb timer 300,00 2400,00
moms 25 % 1000,00
ialt 5000,00

Jeg kan ikke lige se hvordan 1 x arbejdstime a 300,- giver
2400,- fakturaen er fra et fakturaprogram hvor man åbenbart selv kan rette i tallene.

Jeg har hørt at der andre derude, der har haft problemer med ham og hvis i ser ser dette her, hører jeg gerne fra jer. på salg@etab.dk.

For at være helt ærgelig så har jeg aldrig prøvet at blive snydt og truet af nogen på den her måde før.

Med venlig hilsen

Peter Larsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mekaniker fusk
  • #1   10. jan 2011 VIldt! Kan man ikke gøre noget for at melde ham?

  • #2   10. jan 2011 jeg havde brændt hans lorte værksted ned fundet ud af hvor han boede henne og smadret ham med en svensknøgle..

  • #3   10. jan 2011 Hvad er 1 motor indicator???
    Men er tandremmen stadig ikke blevet skiftet på den??
    Er køleren utæt smadret eller? Tænker på nu den er i sørgelig tilstand?
    Men kontakt en advokat for det lyder umiddelbart som om han har tørret dig godt og grundigt. Og hvis han tilmed også har bulet din bil Skal han jo dække det.
    Ja og trusler om vold er jo så en politisag.


  • #4   10. jan 2011 FDM - eller politiet. Sidstenævnte kræver dog, at du kan bevise hans trusler. Føj, for en ubehagelig oplevelse smiley

  • #5   10. jan 2011 hvor ligger det værksted for det lyder da til at ham skal det kigges lidt til for at høre hvem han lige tror han er

  • #6   10. jan 2011 Ring til ham, få ham til at true dig over telefonen igen, denne gang skal du bare optage ham, også bare afsted til politi.
    Var det mig havde jeg som opel power skriver brændt hans værksted ned og smadret ham til ukendelighed med hans egen svensknøgle..


  • #7   10. jan 2011 Meld ham til alt hvad man kan melde ham til! Hvor ligger det værksted?

  • #8   10. jan 2011 Og tror det er ham her der er tale om

    http://www.tuugo.dk/Companies/j-k-s-reparation-v-janus-kristian-nielsen/0110003017512


  • #9   10. jan 2011 Du må for guds skyld ikke brænde hans værksted ned, du gør ham sikkert bare en tjeneste så..

  • #10   10. jan 2011 Har hørt den der før om det værksted vi må bare advare folk om og bruge ham for til sidst har han slet ingen kunder;)

  • #11   10. jan 2011 Brian Biceps !: Til gengæld hjælper han alle fremtidige kunder han muligvis også tager røven på..

    Tror ikke han har været så god i skolen hvis han kan få 1*300 til at blive 2400 kr. smiley


  • #12   10. jan 2011 opel power * :
    Med hans EGEN svnesknøgle XD


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #13   10. jan 2011 Prøv at ring ham op og bed ham uddybe den regning . Evt optag samtalen . Kan desværre ikk huske om man skal oplyse folk om samtalen bliver optaget for at den kan bruges som bevis .

    Men prøv da . Bed ham forklare hvordan 1 time bliver til 8 timer evt.

    Og ellers kontakt politiet hør dem ad først og evt derefter hør en advokat ad . De ved sku mere om det en de fleste inklusiv mig selv om sådanne sager =)


    Gætter på du netop ikk er typen som jeg selv tager ud og ordner ham idet du jo ikk har gjort det . Om der så sidder 20 andre herinde (igen mare tæl mig med ) og spiller smarte foran skærmen betyder ikk en skid jo haha =)


  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   11. jan 2011 Hej gutter tusind tak for de gode besvarelser, det varmer meget at der er flere derude som også synes det er for groft............

    Først og fremmest han er umulig at tale med og er meget truende, så der er ikke noget at hente.....

    Nej brænde bygningen ned, er nok at gøre ham en tjeneste smiley

    Advokat er en god ide, måske lige få advokaten til at sende et brev.

    Jeg har også tænkt på at rykke en annonce i lokalavisen, så jeg kan få fat på de andre han har taget røven på?? ved ikke om det er en god ide?




  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #15   11. jan 2011 og ja han har ingenting lavet på bilen andet end at ødelægge min køler...

    Vil gerne have ordnet ham selv, men jeg er nok lige 20 år for gammel til at ligge og rode rundt med ham:-)

    Så lige til tandremmen, første tandrem der er gået for mig,,,så anede ikke det var den...jeg kørte 30-40 km i timen...tror i motoren er stået af?


  • #16   7. okt 2011 nu kender jeg tilfældigvis janus, og ved hvor dygtig en mekaniker og smed han er, alt han laver er med den største perfektion!! tvivler godt nok på sandheden af dette indlæg...

Kommentér på:
mekaniker fusk

Annonce