{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.975 visninger | Oprettet:

PAS PÅ SVINDLERE!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt igår aftes over en annonce på Bilbasen, vedr en 320D E90 fra 2005, 110tkm, på DK plader til den nette sum af 135000.
Jeg havde stærkt på fornemmelsen, at her var tale om noget fusk af en art, men tænkte at det ikke skadede, at sende en mail til køber.
Her er hvad han svarede:

"Hej,

Jeg vil sælge min bil for: kr. 135,000. Der er ikke registreret pant på bilen.
Min bil vil komme med 2 par dæk (vinter + sommer). Alle dæk er i perfekt stand.
Min bil er blevet serviceret og kontrolleret kun hos BMW repræsentant i Danmark. Alle former for vedligeholdelse er dokumenteret i service bogen.
Malingen er i perfekt stand.
Denne bil har kun 105,270 km om bord.

Her er en liste med alle de bil tilbehør: Sports læderstue(sort),adaptive light,klimaautomatik,HiFi Logic lydsystem,regnsensor.parksensor for+bag,Org. BMW alu type 159,sædevarme,Alarm,partikelfilter,interiørlister i børstet alu,sommer+vinter måtter,ikke ryger vogn,den er som ny.

For nylig har jeg flyttet tilbage med min kone til mit oprindelige land (England) efter 2 års arbejde i Danmark.
Jeg har forsøgt at sælge min bil her, men køberne ikke ønsker at købe det, fordi der stadig er registreret i Danmark. En anden grund er, at dette er en dansk bil med rattet i venstre side og her i England alle de biler har rattet i højre side.

Bilen er stadig registreret i Danmark med pladerne numre: YU 47386, og du kan tjekke når som helst, at jeg er ejer. Bilen leveres med vedligeholdelse bog og også med den danske registreringsafgift dokumenter.

Hvis du ønsker at købe min bil, du kan komme her i London, England for at tage det, eller hvis du ikke kan komme Jeg vil gerne bruge et rederi for denne aftale. Processen er meget let. Dette rederiet vil håndtere leveringen af bilen og alle registrering og forsikring dokumenter. Hvis vi vil bruge et rederi vil du have 7-10 dage for at teste bilen før de beslutter at købe det.

Jeg vil betale alle shipping, forsikringsomkostninger og dokumenterne til registrering. Leveringstiden vil være omkring 4-5 dage, og bilen vil blive leveret på din hjemmeadresse. I denne tid vil du modtage en købekontrakt og en tracking nummer af transaktionen, så du tjekke status på selskabets hjemmeside. Dette selskab vil hjælpe dig med alle de registreringsdokumenter, så du ikke skal bekymre dig om det.

Tak,
Troels"

Sælger har slettet annoncen efter han startede en mailkorrespendence, men vha Google cache kan annoncen ses her:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:akw713DZ1ZQJ:www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/320d/20/648138+http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/320d/20/648138&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk&source=www.google.dk

Så pas på derude:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAS PÅ SVINDLERE!!!
Kommentér på:
PAS PÅ SVINDLERE!!!

Annonce