{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overhaling indenom i bil går galt!
  • #1   27. jul 2011 Hold da kæft!! Det er godt nok sygt smiley

• #2   27. jul 2011 landevejen? argghhh

• #3   27. jul 2011 Jeg syntes det var en kvik lille overhaling ellers smiley ærgeligt det gik galt smiley

• #4   27. jul 2011 Folk er generelt tankeløse idag.
    Jeg kører af køgevejen hjem fra arbejde, og jeg har både set folk tage cykelstien i bil fordi de skal dreje og ikke gider holde i kø pga. vejarbejde. og folk tage modkørende vejbane.

Man håber lidt de rammer en lygtepæl. men desværre går det nok udover uskyldige istedet.

• #5   27. jul 2011 Sådan der var der en der lavede på mig engang, bare uden at ramme fordi jeg kom op at stå på bremsen! Og så fortsatte han videre med at overhale i nødsporet.. Så var det man ønskede politiet lige var i nærheden og så det..

• #6   27. jul 2011 Nederen at man ikke ser mere.

• #7   27. jul 2011 ¦|:. Philip .:|¦ Hvad mere vil du se? Bilen ligger vel bare der til udrykningskøretøjerne kommer frem.

• #8   27. jul 2011 Føj FØj et shock man må ha fået =(

Men lidt heldigt at bilen kameraet er i ikke begynder at rulle rundt... S-(

• #9   27. jul 2011 for snart et lille års tid sidender var en perker i sin store sorte mercer inde ved roskilde vejarbejdet der lavet flere hasederet overhalinger han kunne ses langt bagud fra da der ikke var meget traffik

jeg kørte sammen med 2 kammerater hvor den ene førte bilen.

da han kom og ville overhale indenom fik han ikke lov og skulle nok have skiftet busker når han kom hjem.

min kammerat holdte øjnkontakt et par sek og hev i rattet mod ham, hans ansigts udtryk var priceless. han blev bagved helt ind til kbh og min kammerat blokkede bremsen og fløj ud af bilen på vejen hen til perlen. han kunne hurtigt komme afsted. det havde han ikke regnet med

• #10   27. jul 2011 Hmm, jeg var for ca. 10 år siden ved at blive mast af vejen af en handikapbus (ja, en handikap bus !) ved et vejarbejde på Hillerødmotorvejen. Jeg så at han bagefter lavede overhalinger indenom, i nødspor osv osv og besluttede at følge efter ham.

Heldigvis var hans kørsel så vild at folk trak ind, enkelte stoppede helt op og det gav plads til at jeg kunne følge ham helt til Allrød.

Her mistede jeg ham et øjeblik, men min kone så ham køre ind i et boligkvarter tæt på Brandstationen, og eftersom jeg hele vejen havde haft politiet i røret så skulle han fandmne knaldes.

Vi fandt bilen parkeret på en p-plads hvor manden var ved at slæbe nogle rullestole ud og ind i bilen, tydeligt at han skulle videre bagefter i samme tempo.

En god borger var med på at hjælpe med tilbageholdelsen, så da han satte sig ind for at køre fra stedet blev han blokeret af min bil - og derefter civilt anholdt.

Politiet var fremme efter et par minutter og det var en skøn følese.....mindst ligeså skøn da han i retten blev frakendt erhvervskortet for bestandigt, kørekortet i 5 år + 3 måneders betinget fængsel.

Der var ialt 5 skadede biler på motorvejen, og 21 anmeldelser på ham fra Bagsværd og til Allerød - fandmne smukt klaret af sådan en idiot.

• #11   27. jul 2011 Nogle personer er bare så hjenedøde, så det er et mirakel at de finde ud af trække vejret selv.

Har selv oplevet nogle ubehanglige episoder, især på MC fordi jeg jo er den "bløde part", og derfor er et nemmere ofre.

• #12   27. jul 2011 NBGL: Jamen deres reaktioner og hvad der sker efterfølgende..

• #13   27. jul 2011 overhalingen går da ikke galt, det ser da ud til at fortsætter fint bagefter, minder mig om en manøvre jeg lavede for nogle uger siden, eller sådan noget smiley

• #14   27. jul 2011 Rasmus: Du må da være stolt, hva ?

• #15   27. jul 2011 Unge mennesker nu om dage, ingen respekt for farten eller andre mennesker på vejen.

• #16   27. jul 2011 rasmus C

det var nu for sjov som i det var mig der var på video'en, men nej jeg respektere andre i trafikken smiley men de fleste danskere er sQ blanke i trafikken...

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #17   27. jul 2011 Claus C hold da kæft noget pis at fyre a spade.......

• #18   27. jul 2011 Sebastian L:

Tja, når man kaster en sten i en flok, så hyler kun den der blev ramt....og DU hylede.....

• #19   27. jul 2011 AAAAaaaaaa-Hahahahahahahahaaaaaaaa.. Den var fandme god smiley

Kommentér på:
Overhaling indenom i bil går galt!

Annonce