{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Mekaniker har lavet noget juks {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Mig og min kæreste har lige fået bil af hendes forældre, bilen er en Kangoo 1,6 16V fra 2002. Sagen er den at den for et godt stykke tid siden havde vrøvl med lyset, det var således at lyset i instrumentbrættet og baglysene ikke slukkede når bilen gjorde. For at slukke dem, skulle de hive sikringerne ud til lyset.
De sendte den så til mekaniker, og han har lavet noget juks, han har(og jeg ved ikk hvor og hvordan), sat kontakter i, der skal tændes og slukkes for at det fungerer...

Jeg ved bare ikke hvordan de er sluttet til, om de går til sikringerne, om det overhovedet er værd at rette, osv.

Har i nogen ide om hvordan det fungerer bagved, og hvordan personen har lavet det? Og hvordan jeg kan rette det, og få et tændingsrelæ i, istedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker har lavet noget juks
  • #1   3. okt 2011 Spørg ham der har lavet det.

• #2   3. okt 2011 Kan jeg ikke smiley
    Min svigerfar er et stort spørgsmål, han ved bare at det virker, og ikke hvordan... Og de er aldrig til at rive info ud af...
    Ved heller ikk hvornår den sidst har fået olie, eller tandremmen er skiftet

• #3   3. okt 2011 det med olie og tandrem er vel ikke mekanikerens problem det vel ikke hans bil
    og hvorfor kan du ikke spørge værkstedet hvad de har lavet

• #4   3. okt 2011 Kasper B - Fordi for det første er det ikke et Dansk værksted, for det andet er det flere måneder siden, så det kan de sku ikk huske.
    Og som du selv kan læse, skrev jeg at det er mine svigerforældre der ikk er til at få info ud af.

• #5   3. okt 2011 hvordan pokker skulle vi vide hvordan han har lavet det fusk,

• #6   3. okt 2011 Er der virkelig ingen der gider læse?

Jt ! jeg spørger ikk hvordan han har lavet det, jeg spørger hvordan det FUNGERER normalt, og om i evt. havde nogle ideer hvor han ku ha ændret...

Hvis du kommer ind i en tråd, og har flere spørgsmål end svar, så er du nok ikk den rigtige til at skrive i den.

• #7   3. okt 2011 det var da en stor gang fusk og svindel et godt råd til digkør den på et ordenlig værksted det andet der er altså ikke en holdbar løsning

• #8   3. okt 2011 Til med spørg jeg ogs, hvad der kunne have været problemet? Hvad kan være stået af, så den her løsning skal til?

• #9   3. okt 2011 Christian M - God ide, men er på SU, har ikk råd til et værkstedsbesøg.

• #10   3. okt 2011 du skriver:Har i nogen ide om hvordan det fungerer bagved, og hvordan personen har lavet det?

og så er det jeg skriver hvordan vi skulle vide det,men ok,jeg tror ikke der er nogen der ved det

• #11   3. okt 2011 Der er ingen der kan give dig svaret. Der er jo ingen der kan vide hvordan han har lavet det. Men normalt fungerer det jo som en alm elektrisk kredsløb med en pære et relæ ledninger og kontakter.

Hvordan det er lavet om kan man jo ikke vide men mon ikke der er klippet en ledning over og sat en kontakt i mellem så man kan tænde og slukke. kør lortet til mekaniker og bed om at få det lavet om til originalt hvis du ikke vil leve med du skal tænde og slukke på en kontakt.

Mht Olie og tandrem jamen skift det så ved DU hvornår det er lavet.

• #12   3. okt 2011 Jt ! Har i nogen ide om hvordan det fungerer bagved, og hvordan personen har lavet det?

- Så er dit svar Nej, og ikke et spørgsmål.. Move on.

• #13   3. okt 2011 Sikkert bare et bundstykke eller en lyskontakt der er defekt, måske et relæ der hænger. Det andet er helt klart noget fusk og duer ikke

• #14   3. okt 2011 Andre:

Det var da en latterlig arrogant holdning at have, vi andre har ikke set bilen, og kan derfor ikke fortælle dig hvad de har lavet.

Men det lyder meget som om kontakten er færdig, og mekkeren så har sat kontakter ind imellem, så man kan afbryde..

Du kunne jo prøve at kravle ud o bilen, og følge ledningerne fra de nye kontakter..

• #15   3. okt 2011 Tag nogle billeder ?

• #17   3. okt 2011 Søren J, man skal være 18 år for at køre bil, så mon ikk du sku smutte over til Scooter Galleri igen med den kommentar.

Kommentér på:
Mekaniker har lavet noget juks

Annonce