{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Mekaniker har lavet juks {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, laver en ny tråd, da mange åbenbart blev forvirret af den sidste.

Mig og min kæreste har lige fået bil, det er en Kangoo fra 2002, bilen er i ret god stand da den har været mine svigerforældres.

Mine svigerforældre havde et problem med lyset for et godt stykke tid siden, baglygterne og instrumentbrættet ledningsværk må være gået, for de to dele(som er i samme sikring) ville ikke slukke med bilen, men forblev tændt. En mekaniker har så lavet det, og jeg ved ikke hvad og hvordan, men han har sat to knapper ved siden af rattet, så man kan slukke det manuelt, før skulle man tage sikringen ud når man forlod bilen...

Nu ved jeg ikke hvordan fanden han har båret sig ad. Men er der nogen der kan forklare mig, hvad han bagved det hele kan have koblet de her knapper til.
Jeg tror desværre han har kørt det her pjat, direkte fra sikringerne og så over i de pågældene dele, så der i teorien frit kan løbe 10A i gennem de her knapper?

Hvad tror/synes/mener i?

Nogle ideer om hvordan det her problemet i ledningsnettet er opstået, og hvordan det kan løses?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker har lavet juks
Kommentér på:
Mekaniker har lavet juks

Annonce