{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW T5 - Hvad skal men se efter?
  • #2   4. nov 2011 toppakning

• #3   4. nov 2011 Om vandpumpe er skiftet, og automatgear er absolut no go, da det bare ikke kan holde. Og så rust ved håndtag på skydedør og bagklap

• #4   4. nov 2011 Alt det er nogle være skod har mange kørene og de ryger i luften hele tiden med alt hvad der sidder på og i bilen, ville til hver tid ta en gammel t4 istedet.

• #5   4. nov 2011 Ja, personligt havde jeg også foretrukket en T4 151hk 2,5TDI Supervan, det ved man sgu hvad er:), og ellers er den eneste rigtigt driftsikre T5 1.9 TDI'eren med 104hk.

• #6   4. nov 2011 Hey.
    Har selv t5 dog med 130 hk. Kanon lækker bil. Kan varmt anbefale den. Har skiftet min vandpumpe som er en kendt fejl- samt esp lampen har lyst en gang(kostede ca 1200 ved vw) Udover det har jeg kun haft alm service i de 3,5 år jeg har ejet bilen. Vandpumpen kan holde alt fra 50kkm til næsten uendeligt- har hørt om en der har kørt over 400kkm uden skift.
    Ellers som nævnt tjek for rust ved dørhåndtag, i bund af skydedør og bagklap- min onkel har haft disse problemer på hans.
    Kørte forleden i en taxi t5 i aalborg- den havde kørt over 400k på første motor og havde ialt kørt 725kkm. Vognmanden roste den. Tjek caravelle. dk

Kommentér på:
VW T5 - Hvad skal men se efter?

Annonce