{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af bil på afbetaling
  • #1   8. nov 2011 ja det har jeg, men han fik hverken bil eller reg atest inden han havde betalt det hele, var over 3 mdr..

Ville aldrig gå med til at de fik bilen før alt var betalt, det andet kan kun gi bøvl

• #2   8. nov 2011 kontakt eller skrid

• #3   8. nov 2011 Nej men er blevet tilbudt det før.

Kunne aldrig drømme om at sælge på afbetaling. Hvis man ikke har penge, som får man ikke min bil.
    Gider simpelthen ikke skulle tænke hver dag på om jeg nu får de penge der.

Blev tilbudt det af en såkaldt kulturberiger fra Esbjerg for et par år siden, hvor jeg solgte min Peugeot 405, som altså stod til omkring 10.000 kr.
    Han ville så betale mindst 1000 kr. om måneden.
    Hvis man ikke har fucking 10.000 kr. på hånden, så skal jeg satme ikke sælge en bil til den person.

• #4   8. nov 2011 hvis de ikke kan låne penge i banken er det jo som regl en grund til det, at de ikke mener de kan betale dem tilbage.

• #5   8. nov 2011 ville da osse mene at hvis han virkelig kan lægge 5000 i måneden, så tvivler jeg da osse på at banken ikke vil låne ham pengene... tror bare jeg havde sagt nej tak =)

• #6   8. nov 2011 Nej .. det er nok noget af det mest optimistiske at gøre som jeg ser det.. Kan du ikke skaffe 15.000kr til en bil .. men kan afdrage med 5000kr om måneden .. så er der da noget galt smiley

• #7   8. nov 2011 Jeg havde sagt nej.. Det lyder som bøvl med ekstra fusk

• #8   8. nov 2011 Ja, selvfølgelig skal man ikke gøre sådan. Så er man selv ude om balladen, når man bliver snydt. Kan han ikke skaffe 15.000 er han jo værdiløs økonomisk. Ikke én man vil sælge noget på afbetaling til.

• #9   8. nov 2011 Han ville godt kunne afdrage ved mig .. Men han vil ikke få bil + reg attest før alle penge var betalt

• MarkosG
    MarkosG Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 114
    #10   8. nov 2011 Jeg vil sige det kommer an på hvem det er. Jeg har solgt en bil før til en rigtig god ven over afbetaling. 4000 om måneden, ca. 100.000 kroner i alt. Det gik smurt og helt uden problemer...

Så igen, hvem er det... evt. behold bilen i eget navn og registrere ham som bruger indtil du har fået alle dine penge - og kræv at der er kasko på indtil det fulde beløb er betalt.

• #11   8. nov 2011 Jeg ville aldrig gøre det, heller ikke til min kammerat. Penge kan gøre grimme ting ved folk og venskaber

• #12   8. nov 2011 Jørgensen > Præcis .. jeg har aldrig mere end maks 300kr udestående med mine kammerater.. det er noget forfærdeligtnoget at have mistet et venskab.. pga penge -.-

• #14   8. nov 2011 LA VÆR det dummeste man kan er at sælge en bil på kredit og afbetaling

uanset om det er familie, venner, bekendte eller lign. DET BLIR ALDRIG - ALDRIG godt.

Kommentér på:
salg af bil på afbetaling

Annonce