{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

corsa vs. fiesta? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg skal til at købe bil lige om snart og valget er så faldet på enten den nye corsa eller fiesta begge med den lille motor rent forsikringsmæssigt.. selv syns jeg mest om fiestaen men den er bare lidt dyrere end corsaen, er der nogen af jer der har erfaringer med nogen af dem? Vil.gerne høre lidt om deres fordele og ulemper hvis i kan hjælpe med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  corsa vs. fiesta?
  • #1   5. dec 2011 Opel Corsa er en rigtig fin bil og kåret til den den mest fejlfri brugtbil i følge tyske Dekra. Prøv evt www.BMC.leasing.dk

• #2   5. dec 2011 Jeg ville bare anbefale af du prøvede begge 2 og så tager den du synes er fedest.. de er begge 2 billige og slidstærke. Så bare følg hjertet.

Jeg hader dog Opels orange instrumentlys..

• #3   5. dec 2011 er helt enig med TheMan - det orange lys er til at få hovedpine af... jeg har prøvet begge.. nu er jeg jo en stor mand, så personligt synes jeg at corsaen er mindst klaustrofobisk.. men.. det er jo en smagssag..

• - FUCK YEAH -
    - FUCK YEAH - Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Svar: 161
    #4   5. dec 2011 Jeg ville helt klart vælge Fiestaen!

Den er kønnere, mere rummelig, bedre samle-kvalitet og føles mere sporty at køre i.

Corsaen virker mere tam, sæderne er hårde (der er dog varme i rattet, det er fedt nok) osv.

Nu skriver du ikke om det er benzin eller diesel du går efter - hvis det er diesel, så prøv lige at hør hvordan corsaen lyder - den hakker og sprutter en del i det smiley

• #5   5. dec 2011 Jeg er selv den glade ejer af en ny Fiesta. Og det køb, har jeg ikke fortrudt et sekund. Den kører friskt og sportsligt, har en god samlekvalitet, flot moderne design, både indvendigt og udvendigt, og kører langt på literen.
    Men som andre skriver, så er det bare med at prøve bilerne, og hive tilbud hjem på det to modeller.

• #6   5. dec 2011 Derudover, har Fiesta'en et fornuftigt udstyrsniveau, og ekstraudstyret er ikke stjerne-dyrt.

• #7   5. dec 2011 Hvilken Fiesta er du ude efter? er det Mk6 eller Mk7?

• #8   5. dec 2011 Nu er Corsa ikke nogen dårlig bil....selvom flere her anbefaler Fiesta. Personligt bryder jeg mig ikke om Fiestas design.

Men har du overvejet noget helt tredie? Prøv at se nærmere på en Seat Ibiza. Der får du faktisk ret meget bil for pengene + den har sporty køreegenskaber og et lækkert tykt rat. Kvaliteten er mindst lige så god som de 2 andre.

Kommentér på:
corsa vs. fiesta?

Annonce