{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.016 visninger | Oprettet:

Ford fiesta vs Opel corsa {{forumTopicSubject}}

Efter at have solgt min elskede lacetti er jeg på udkig efter en billigere bil til hverdags brug.

Valget står umiddelbart mellem Fiesta & Corsa - på trods af jeg er HELT vild med den nye Adam(men kæresten mener den er for lille.. øv øv øv)

Hvad mener i er bedste valg?
Begge vil være 1.0 65hk

Er der nogen der iøvrigt kan fortælle mig om der er bluetooth i radioen til opkald/streaming af musik i nogen af bilerne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford fiesta vs Opel corsa
  • #1   24. mar 2013 Corsaen, fordi jeg har en eller anden idé om at tysk lige er en tand bedre smiley

    Men fiestaen er lidt mere sporty.

    Adam ville være mit første valg, men er blevet nedstemt af kæresten


  • #2   24. mar 2013 kan ikke døje fiesta´ens indstrumentbord. men det er tilgengæld uhyggeligt kedeligt i corsa´en...
    havde nok selv kigget Clio.

    men det med at damen syntes adam er for lille kan du sku da være fløjtende ligeglad med. hvis det er DIN BIL. og DIG der skal betale den.
    kan ikke forstå de folk der køber en ny bil men deres kæreste lige skal godkende den først . HVORFOR? det jo ikke deres bil. de skal bare være glade for at de må komme med i den og rigtig glade for at de måske må låne den.

    det noget andet hvis det er en fælles bil der købes sammen.
    der er man kun for dum at stifte gæld sammen med en anden person..


  • #3   24. mar 2013 Helt enig Sø-Propel Ketil

    Eneste problem er at ind imellem kan den manglende plads godt blive en udfordring. Men som du selv siger, så er det mig der normalt skal køre den


  • #4   24. mar 2013 christian H
    køb den bil DU vil havde. det her 112% okey at være egoist på dette punkt. hvis hun finder den upraktisk kan hun jo kæbe sin ejen berlingo.

    kan kun anbefale sig at køre ud og prøve Corsa. Fiesta. Clio. Fabia. Polo. 208. Rio. I20. Swift og Mazda 2.
    alle gode biler og klart Clio. der tiltaler mig mest


  • #5   24. mar 2013 Er nu glad for min Corsa smiley

    - Har du prøvet de 2 biler - Plejer at være nemmere at vælge så smiley
    Du fortryder hvis du "nøjes" med 65hk, der sker intet når du træder på pedalen desværre..

    Ved at Ford havde noget kampagne på Fiesta'en hvor man fik den "større" udstyrsmodel for den "mindres" pris - for at komme af med de modeller de har på lager smiley


  • Oscar L
    Oscar L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   24. mar 2013 Den nye Ford Fiesta ecoboost 1.0 er en suveræn bil, er også ret sikker på at du kan få bluetooth i radioen.

  • #7   24. mar 2013 Har kun prøvet corsa 1.0 & adam 1.2.. dem synes jeg fungere fint nok, men kan godt se at fiestaen er temelig sløv i 65hk udgaven, så der må jeg nok et trin op

  • #8   24. mar 2013 Jeg har lige fået den nye Clio IV TCE 90 hk og må sige at den bestemt ikke kedelig. Rigtig lækker bil med frækt look og moderne udstyr..

    Den kommer snart på galleriet, skal lige havde taget ordentlige billeder smiley


  • #9   24. mar 2013 Copy_Cat

    Det ville være dumt ikke at gøre det. smiley


Kommentér på:
Ford fiesta vs Opel corsa

Annonce