{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Folk der ikke overholder aftaler! {{forumTopicSubject}}

Snakkede i telefon med en i tirsdags, hvor vi blev enige om at skulle mødes i morgen for at se hinandens biler så vi evt kunne bytte biler. Jeg prøver så hele dagen at ringe og sende sms´er for at bekræfte at vi havde en aftale i morgen og lige aftale et tidspunkt. Så fandme ikke om manden overhovedet ikke svarer mig igen, eller noget som helst! jeg havde endda flyttet en vigtig aftale for at det hele kunne lade sig gøre!

hvorfor har folk da ikke nosser nok til at sige de ikke er interesseret alligevel, så ville min dag være reddet!

sorry, skulle bare lige af med det!

god aften til jer ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk der ikke overholder aftaler!
  • #1   27. jan 2012 du kan IKKE regne med nogle,lær det

  • #2   27. jan 2012 sådan er mange desværre herinde på bg

  • #3   27. jan 2012 Lissom den fede so, jeg lavede aftale med i starten af ugen, at vi skulle ses idag. - Så igår svarede hun ikke på mobil eller FB. Men hun var online flere gange så jeg, og kommenterede andres statusser.

    Så idag kom der en besked fra hende, at hun ikke har haft mobilen og ikke har kunne svare. Hvorfor var det lige, at du kunne svare alle andre på FB?

    Så nu er hun sur over, at jeg ikke dukkede op. Som om hun nogensinde selv var mødt op, falske kost.

    Aftaler er en by i Rusland! Forstår dig godt!


  • #4   27. jan 2012 jeg vidste jo godt man ikke kan regne med nogen, derfor er det sgu stadig pisse træls når det sker. Men jeg var trods alt ikke kørt 150km for at møde ham og han så ikke dukkede op... det har jeg da ellers hørt før

  • #5   27. jan 2012 Skal køre 400 km imorgen efter en Scarface kabine... Så håber satme også det hele det spiller.

  • #6   27. jan 2012 ENIG!!

  • #8   27. jan 2012 Digweed !

    Men du fik halvdelen af pengene?

    Så er det da bare at sælger motoren så har du fået lidt bonus smiley


  • #9   27. jan 2012 haha det er ligesom en der vil købe en masse std dele fra min skyline som jeg afmontere. Jeg regner pris ud og det hele og var klar til at afmontere for ham. så skriver han at han slet ingen penge har alligevel.

    Hvad fanden sker der. Det er ligesom om at de gerne vil føle at de er ved at købe en helt masse selvom de ved at de ikke køber det. fucking underligt. og pisse træls..


  • #10   27. jan 2012 Er blevet brændt af 2 gange i dag.
    Jamen det er da alletiders.

    Folk der viser sig at være useriøse her angående handel og andet brug af bilgalleri.dk, skal bare kvitteres med en udstemme.
    Det er mit nytårsforsæt !


  • #11   27. jan 2012 Fatter ikke, at de ikke laver en form for point/troværdigheds aplikation til siden, som QXL.

  • #13   28. jan 2012 Hehe der var en der var intereseret i min audi hvor han ville have at jeg skulle sætte alle orginal delene på bilen hvis han skulle købe den. Det var også fint nok da jeg havde alle delene liggende. Men så skriver idioten efter et par dage at han var 18år og levede kun af SU og derfor havde ingen penge til en bil ;b

  • #14   28. jan 2012 Ja folk bliver også ved med at byde på mine 2 annoncer, men ingen tager tlf eller skriver tilbage når man kontakter dem... sådan fjolser.

Kommentér på:
Folk der ikke overholder aftaler!

Annonce