{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk der ikke svare!
  • #2   13. dec 2012 Ha ha ha Kender det alt for godt.
    Har skrevet på en bil sidste uge. Blev nødt til at sms mande da han ikke svarede annoncen. Har skrevet lidt frem og tilbage med uden held af få den tlf samtale jeg kræver for at høre mere til bilen. Har ventet hans opkald det meste af ugen nu..
    Finder sgu bare en anden..


  • #3   13. dec 2012 Præcis!

  • #4   13. dec 2012 Det er utroligt! Forstår simpelthent ikke hvordan det kan være så svært at svare.

  • #5   13. dec 2012 Heller ikke her. Det virker ikke som om de seriøst vil sælge alligevel..

    En anden gang var han bare taget på ferie i 14 dage. Så hold dog øje med annoncen eller lad være med at sælge når der ikke er tid til det...


  • #7   13. dec 2012 Morten H. smiley Du er ikke alene...

  • #8   13. dec 2012 Bare skriv til mig skal nok svare! smiley

    kender det godt, kunne have solgt alt mit for 100 år siden, men folk svare bare ikke... pisse nederen, så skriv da man ikke vil have det alligevel..


  • #9   13. dec 2012 Det er nu ikke noget jeg skal sælge, det er en som en noget til salg som jeg har interresse i, men hvis personen ikke vil sælge det, så skal han ikke sætte det til salg.

  • #10   13. dec 2012 Oplever osse tit at folk spørger ind til varer og byder på dem og når man så svarer dem så hører man aldrig mere. Selvom de er online mens man svarer.

  • #11   13. dec 2012 Nu ved jeg blandt andet at jeg er en skovl til at få husket ting herinde til tider..

    Tit og ofte fordi at jeg læser hvad folk skriver , og derefter glemmer at svare tilbage senere. Men så kunne folk jo skrive igen smiley

    Desuden står min profil altid online, også når jeg ikke er hjemme, at jeg er online betyder ikke nødvendigvis at jeg er til stede.. smiley


  • #12   13. dec 2012 Hvorfor bruger du ikke bare tiden til at svare dem når du nu har tiden til at læse deres spørgsmål?
    Skal du rende rund og huske på 5-10 spørgsmål hele tiden, vil du med meget høj sikkerhed glemme nogen af dem hele tiden.. SJUSK i mine øjne.. Lad være med at læse en mail hvis du ikke har tiden til at svare den.

    Oplever det så tit på arb hvor man går og venter på svar flere dage pga sjuske hoveder glemmer at svare..


  • #13   13. dec 2012 Vi er ca 1450 online lige nu, og ikke mange der gir Morten H medhold. Hvad siger det om folk herinde smiley

  • #14   13. dec 2012 Ganske simpelt, jeg arbejder, og når jeg er hjemme har jeg en datter at tage hensyn til..

    Hun kommer en del før bg.. Sry..

    Nu kommer der nok en del møgfald, men i mine øjne er jeg ikke mere useriøs sælger end de 90% af dem der henvender sig herinde er useriøse bydere/købere


  • #15   13. dec 2012 Hvorfor være online, hvis man alligevel ikke er "online" ?

  • #16   13. dec 2012 Jammen hvorfor så læse mailen hvis du ikke har tid til at svare?

    Sådan er de da for alle der får mange mails. Dem der er dygtige åbner kun en af gange og følger den til dørs..


  • #17   13. dec 2012 Nogle folk har bare utrolig dårlige og/eller mærkelige manér når det kommer til privatsalg. Jeg har prøvet at folk KUN skrev sms, når jeg gentagne gange bad dem ringe. Jeg har prøvet at folk var så generte at de dårligt kunne se mig i øjnene når jeg mødte dem. Jeg har prøvet at folk stillede en attitude op, når de skulle sælge, der sagde at man næsten ikke var velkommen og når man spurgte ind til varen så svarede de med et-stavelses ord. Men har så også prøvet at folk var så flinke at man næsten fik lov at pule deres kæreste når man skulle se på deres brugte reservedele?



  • #18   13. dec 2012 he he.. Har jeg også oplevet alt det du beskriver..

  • #19   13. dec 2012 Fordi det sker af og til at min datter kommer hen til mig mens jeg e ved at skrive en besked..

    Dette resultere i at jeg vælger at hjælpe hende eller hvad hun nu vil, før jeg svarer folk herinde.. Hvis KØBERNE er så seriøse som flere af jer giver udtryk for, så er de der sgu nok når jeg kommer tilbage.

    Desuden står mit nummer flere steder herinde.. Så folk kan ringe.

    Kan ikke se hvorvidt det er et problem at jeg er online på comp når jeg ikke er her, svarer da ikke hurtigere tilbage ved at logge ud hver gang..

    Hvis folk har så travlt i hverdagen at de ikke kan vente 8-10 timer (arbejdsdag) på svar, så burde de jo starte med at kontakte ftz eller lignende.


  • #20   13. dec 2012 Jeg er egentlig ligeglad med hvordan du gør det.. (ikke negativt)
    Men bliver du forstyrret i en besked, er den der jo nok også når du kommer tilbage smiley

    Da jeg var Værkføre havde jeg tæt på 20 beskeder hver morgen. Der var det nødvendigt at skimte dem igennen først og tage de lette først. Gjorde altid en besked (svar) færdigt før jeg åbnede en ny. Ellers kunne jeg være sikker på at jeg glemte den jeg forgående havde haft gang i..

    Bare et godt råd til dem der får mange mails/Sms's.
    Læs den aldrig eller start en ny hvis du ikke har tid til at gøre den første færdig.


  • Nana P
    Nana P Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 35
    #21   13. dec 2012 Nogle gange svare jeg heller ikke altid, men det er fordi folk byder urealistisk under den pris jeg har sat, fx. hvis jeg har noget til salg til 1000kr byder de 200.. det er i min verden useriøst og spild af min tid at svarer på for det får man aldrig en handle ud af...
    Men ellers svarer jeg altid smiley


  • #22   13. dec 2012 Nana. Der gad jeg satmer heller ikke svar. Kan man ikke bare slette deres indlæg?

  • Nana P
    Nana P Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 35
    #23   14. dec 2012 MB: ved det faktisk ikke smiley

  • #24   14. dec 2012 Nu omhandler mit problem ikke ligefrem skambud, men folk som bare ikke svare.

Kommentér på:
Folk der ikke svare!

Annonce