{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.111 visninger | Oprettet:

Opbevaring af bil i Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg står og skal have opbevaret en bil men har problemer med at finde en passende garage/lager.

Evt. nogen som kender nogen ? Eller ved hvor man kan finde folk der udlejer garager/lager ?

Har søgt på nettet uden held!

OBS: Skal være i Esbjerg.

Pft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af bil i Esbjerg
  • #1   12. feb 2012 Bare søg under opbevaring af campingvogne, der er masser af steder, og om det står en bil eller en campingvogn, er de fleste vidst ligeglade med.

• #2   12. feb 2012 BOX IT i esbjerg! smiley

• #3   12. feb 2012 Anders: Synes jeg har prøvet at søge på dette, men gir det lige en chance til.

Zuma: Har været inde og tjekke BOX-IT men det fremgår ikke hvorvidt man kan opbevare en bil. I såfald kan jeg kun tænke mig til at det koster spidsen af en jetjager smiley

• #4   12. feb 2012 Det skal også nævnes at det skal være et sted hvor jeg kan komme og gå som det passer mig. Hvilket vil sige at jeg ikke er interesseret i et sted hvor man kun kan få adgang indenfor nogle bestemte åbningstider.

• #5   12. feb 2012 Hvis du kører til Oksbøl ligger der lige efter åen en lade hvor der står "OST" på gavlen, der havde jeg min bil opbevaret for små penge.

Har ikke hans nummer mere, men de har vist en lille landbutik eller lignende dér.

Det var bare en lade, ikke noget fancy smiley

Kommentér på:
Opbevaring af bil i Esbjerg

Annonce