{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Første skade {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg lige lov til og lave min første skade igår, sjovt nok i min nyindkøbte bil, eller ja har haft den i cirka 6 uger men alligevel..

Kom kørende stille og rolig med 90 ved 20,30 tiden udenfor Holstebro på vej ned mod min arbejdsplads hvor et lille 50 kgs dådyr / buk vælger og springe ud foran mig, det bliver til en god front reparation men heldigvis har man kasko.

Det er utroligt så meget det kan gå en på at ens dejlige pålidelige bil nu skal holde på værksted og se helt trist ud. Men man kan ikke altid være lige heldig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første skade
  • #1   24. sep 2012 Surt!

Kan det svare sig for dig at melde det til forsikringen? De er jo generelt ikke så glade for unge mænd med skader på CV'et smiley

• #2   24. sep 2012 Hvordan har dådyret det ????

• #3   24. sep 2012 Ja der skal skiftes begge skærme, forlygter, kofanger, køler, aircon kodensator, you name it, det er helt vildt som dette lille dyr har ødelagt!

Jesper, dyret døde på stedet det var i hvertfald ikke levende da jeg gik hen og kiggede til den.. Desuden vil jeg skide på dyret, dens fejl og hoppe ud foran mig og jeg kunne umuligt have undgået den og havde jeg gjort det var der ikke mere leon og gøre godt med smiley

• #4   24. sep 2012 Desuden vil jeg skide på dyret, dens fejl og hoppe ud foran mig

Syg indstilling at have til et andet levende væsen.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #5   24. sep 2012 Ja det er sku skræmmende at man kan være så følsom.

• #6   24. sep 2012 Så det var dig der nakkede bambi's mor...

• #7   24. sep 2012 Ja uha for ingen af jeg har ramt et levende væsen.. Desuden skyder jægere dem og lige der var jeg mere ked af bilen. Og er en dyreven men lige der, næppe.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#8   25. sep 2012 Det handler ikke om hvem der har ramt et levende væsen og hvorfor. Det handler om, at du er ligeglad smiley Så kan man ikke være dyreven. Men nok om det.

Heldigt at du da havde kasko på smiley Ellers ville det for alvor være surt!
    Kender én, visses Nissan Micra var lige til skrothandleren efter et dådyr sprang ud foran.
    Kasko betaler sig oftest!!

• #9   25. sep 2012 Det har intet at gøre med hvem som har ramt hvad. Det er udelukkende din indstilling til at dyret døde af det, og du vil skide på den, for nu er din dejlige vogn ødelagt, og dyret kunne bare lade vær med at være der hvor du kørte.
    Næste gang er det måske et mindre barn der løber ud foran, men det vil du vel også skide på, for så kan ungen lade vær at løbe ud foran dig.

• #10   25. sep 2012 Jaa slap af, man kan sgu da ik begynde og sammenligne et dådyr og et barn? Sygt!

• #11   25. sep 2012 Kasper har jeg selv oplevet med mig fatter for nogle år tilbage, det var så en kronhjort og det kostede bilen sammen med. Og ja er lykkelig for jeg har kasko og har lige snakket med taksator og prisen for skaden render op i 65k så det er alligevel en god slant for et dyr der ikke var større.

Ok 4x4 turbo, du burde smutte med sådan en omgang bullcrap, hold nu kæft man, tror du selv jeg kunne være ligeglad med et barn? Nej netop, og som Mia har skrevet du kan da ikke sammenligne et barn og et dådyr, come on, stop dig selv inden du løber helt af sporet med den form for hellig prædiken, eller mangel på samme.

Casper, der blev taget kontakt til falck og dyret er flyttet. Desuden var jeg henne og ligge den ud i siden af vejen, men hvorfor skulle den hentes og begraves? Tænk lige over hvor længe vores kære mikkel ræv kunne have føde af den? Men nok om det jeg så min bil i første række og sådan er det, ændre ikke min holdning fordi andre mener jeg er en ufølsom kold skid. smiley

• #12   25. sep 2012 Hvad vil i dog have knægten skal gøre?! Dyret løber ud foran bilen og han kan ikke undvige, dyret dør på stedet. Skal han lave akut førstehjælp på det skide dådyr?
    Steffan jeg kan følge dig 100% i din mening. Kører selv ude omkring Holstebro hver dag, jeg har dælme været tæt på at nakke mange bambier derude, har dog været heldig hver gang.

• #13   25. sep 2012 Ejsing, Jamen der kan man se der er en der deler samme holdninger som en selv det havde jeg ikke forventet i denne post jeg fik lavet smiley Og nej at undvige var langt fra en mulighed jeg kørte på hovedvej 11 mod Varde der er dælme ikke langt fra vejkant ud til det kæmpe læbælte af træer den kom ud fra.

Har også altid været heldig, men denne gang skulle det åbenbart ske og så skulle det lige være den bil jeg var gået hen og blevet aller mest glad for, men sådan er det jo nu en gang, bilen er på værksted og bliver lavet og bambi kom ikke til at lide, bum bum! smiley

• #14   25. sep 2012 Ejsing .

Alle kan komme til at køre et dyr ned.
    Det er vi vist ingen der har et problem med, og man gør det jo ikke med vilje.

Problemet ligger et helt andet sted.
    " Desuden vil jeg skide på dyret, dens fejl og hoppe ud foran mig"

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#15   25. sep 2012 Uhhfff !!! 65k er sku en ordentlig slat kan man roligt sige smiley Stiger din forsikring så eller hvordan?

• #16   25. sep 2012 Det ved jeg ikke endnu, tror bare jeg får 1 ekstra år til og blive elitebilist, bare ærgerligt når man skulle være blevet elitebilist om 7 måneder, men ikke noget og gøre noget ved, sket er sket, sådan er det bare smiley Heldigvis havde jeg ingen med oppe og køre som kunne få den ubehagelige oplevelse og evt personskade.

• #17   25. sep 2012 http://peecee.dk/upload/view/385082

http://peecee.dk/upload/view/385085

Det er bilen før og efter, sådan skaden ser ud.

• #18   25. sep 2012 4x4 det er da dyret skyld den ku da bare se sig for inden den vader ud på vejen, han har jo næppe jagtet den ind gennem skoven. smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#19   25. sep 2012 Av av.... Fed bil ellers smiley

• #20   25. sep 2012 Ja derfor jeg var ret træt af den skulle smadres, bare kofanger med lak er 30k, men den skal nok komme på vejene igen om 2 ugers tid smiley

• #21   25. sep 2012 Dyret har da formået at gøre ret stor skade! Ret vildt.. Men ja, der vel nok ikke så meget at gøre ved det.. Shit happens!

Står der skiltning om der kan forekomme dyr, så bare lige nup 10 af farten, minimum! smiley

• #22   25. sep 2012 Det gjorde der ikke på strækningen jeg kørte men det har jeg altid gjort efter ulykken jeg var ude for med min far, selv de små forvolder stor skade, men ja den bliver lavet så det må jeg leve med smiley

Kommentér på:
Første skade

Annonce