{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Grøn i faget, har spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg på en 30 knallert, der må du ændre alt på den, rent udsendene mæssigt, dog ikke på motoren

Når det er bil har jeg hørt det er andre regler.

Fx. man kun må ændre en vis % af bilens enhed. og det samme med at man kun må forøge bilens Hk med en vis procent

Hvis jeg nu en bil med små 100 hk, og jeg får den til at yde 200 hk.
Hva skal der så til før den kan blive godkend til syn og hvad vil det ås koste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grøn i faget, har spørgsmål
  • #1   16. nov 2012 Du må ændre bilens udseende fuldstændig, så længe at du ikke ændrer bilens identitet og lygter og alt det der er 100% i orden.
    Den med hestekræfter er straks sværere, for det kommer jo helt an på hvordan du vil lave de 200hk, for på sugemotor får du en motor der ikke kan gå gennem syn uden fusk og med trykladning er det svært at finde en motor der allerede har det i forvejen som er til at betale. Det er op til dig og hvor mange penge du har, men som regel skal du ikke regne med at det kan godkendes med en effektstigning på 100%, som det ville være. Grænsen er 20%, på ældre biler. Desuden må du kun montere e mærkede eftermonteringsvarer på en nyere bil, nu nævner du heller ingen bil så det kommer jo an på så mange 100 ting smiley


  • #3   16. nov 2012 Det kan stort set kun lade sig gøre teoretisk, hvorfor kan du læse dig til i det link Martin har sat ind - Men den korte version er at du skal have producentens(f.eks. Vw) underskrift/godkendelse af, at bilen kan klare den pågældende effektforøgelse, kort sagt de skal stå inde for noget arbejde du har udført - Jeg har ALDRIG hørt om nogen hvor det har kunnet lade sig gøre og det kommer det nok ej heller til. Din bedste chance er enten at finde en veteranvogn, og tune på den, der må du lave NÆSTEN hvad du vil, naturligvis er det nogle grundlæggende ting der skal være iorden. Men reglerne for biler indreg. første gang før 1976(mener jeg det er) er meget lempeligere. Ellers så må du ud og købe en vogn som har de HK du gerne vil have.

  • #4   19. nov 2012 op til 1983(mener jeg), er reglerne også forholdsvis lempelige, men ikke som på veteran bilerne

Kommentér på:
Grøn i faget, har spørgsmål

Annonce