823 visninger
|
Oprettet:
Grøn i faget, har spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg på en 30 knallert, der må du ændre alt på den, rent udsendene mæssigt, dog ikke på motoren
Når det er bil har jeg hørt det er andre regler.
Fx. man kun må ændre en vis % af bilens enhed. og det samme med at man kun må forøge bilens Hk med en vis procent
Hvis jeg nu en bil med små 100 hk, og jeg får den til at yde 200 hk.
Hva skal der så til før den kan blive godkend til syn og hvad vil det ås koste?
apr 2007
Følger: 87 Følgere: 85 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 318
Den med hestekræfter er straks sværere, for det kommer jo helt an på hvordan du vil lave de 200hk, for på sugemotor får du en motor der ikke kan gå gennem syn uden fusk og med trykladning er det svært at finde en motor der allerede har det i forvejen som er til at betale. Det er op til dig og hvor mange penge du har, men som regel skal du ikke regne med at det kan godkendes med en effektstigning på 100%, som det ville være. Grænsen er 20%, på ældre biler. Desuden må du kun montere e mærkede eftermonteringsvarer på en nyere bil, nu nævner du heller ingen bil så det kommer jo an på så mange 100 ting
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 93
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.748
apr 2007
Følger: 87 Følgere: 85 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 318
Grøn i faget, har spørgsmål