{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Lade handlen gå tilbage. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa! smiley

Jeg er desværre i den træls situation at den Seat Leon Cupra jeg købte for godt en måned siden nu skal på værksted for 6 gang.

Første gang jeg var der oppe var fordi den trak falsk luft ind, grundet der hvor du hælder olie i bilen, sluttede røret ikke ordentlig til i toppen. De fik det så limet og sagde det nok skulle holde, der gik to dage så var den gal igen. Så de fik bilen retur og gjorde akkurat det samme, og igen skete akkurat det samme et par dage efter. Så måtte jeg op med den 3 gang, hvor de så limede den igen, men hvor mekanikeren lavede lidt hjemme fix og sagde nu holdte det, jeg spurgte om han så ville væde hans datter på det, ja det ville han ihverfald. Der gik igen 2 dage og så var det det hele om igen.. Jeg kørte så der op fjerde gang godt arrig og sagde at det fandme ikke kunne passe at jeg skulle ligge og kører her op hver og hveranden dag pga de ville hoppe over hvor gærdet er lavest, jeg har trods alt 90km hver vej! Nå men de ville så skifte hele røret og så burde det hjælpe denne gang.. Men nu står vi her så igen, den holdte godt nok en hel uge denne gang, men det er fuldstændig det samme. Og ikke nok med den kun trækker falsk luft ind denne gang, nej "proppen" hvilken man skruer af for at fylde olie på bilen mangler, men det er som om der ligger et plastic låg NEDE i røret som man ikke kan få op, og derved ikke kan fylde olie i.
nu er jeg ved at være så godt træf af lortet at jeg snart ikke gider mere, så mit spørgsmål er så om man kan lade handlen gå tilbage? smiley

PS jeg har stadig ikke set noget til hans datter...

MVH
Simon smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lade handlen gå tilbage.
  • #1   18. jan 2013 Er den købt hos den forhandler der har forsøgt at lave den alle gangene?

Jeg ville personligt kræve mine penge retur.

• #2   18. jan 2013 Øh er jeg den eneste der ikke helt fatter hvor den suger falsk luft ind henne og hvad det har med oliepåfyldningen at gøre?

Hvis den bliver ved med atblive utæt der er der nok en anden grund end det rør smiley kør den til FDM og påpeg den fejl overfor dem få lavet en rapport og kør på værkstedet med den.

• #3   18. jan 2013 Undskyld for ot, men er datterne lækker??
    Det kan da være et plaster på såret;)
    Men denj skal da ikke suge falsk luft ved oliepinden. Det tyder da på at der er noget galt..
    Jeg ville sige du skal sige du vil lade handlen gå tilbage, eller få dem til og lave det ordentligt!
    Tag og google Gratis advokat hjælp. Der sidder masser af folk rundt i dk som du kan kontakte personligt eller via tlf-mail.
    forklar dem sagen, som du har gjort her og hør om de kan skrive en sød lille seddel til din dumme mekaniker, så tror jeg det vil hjælpe.
    Man laver sku da ingen fusker løsninger på sådan en ´ny´bil.
    Det er sku da ikke en gammel markræser du har købt!!!

• #4   18. jan 2013 Ja, det er ved en forhandler.

jeg ved ikke specielt meget om det Jubidition, jeg fortæller bare hvad de har sagt.
    De siger den trækker frisk luft ind, og det er røret der hvor du hælder olie på, at proppen til olie påfyldningsdækslet så er væk er en helt anden sag.
    Men jeg gider ikke bruge penge på at kører til FDM.

Men kan man kræve at få sine penge tilbage? smiley

• #5   18. jan 2013 Natural betaling er bedre end sort.

• #6   18. jan 2013 http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/mangelsbefoejelser

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/afhjaelpning?tc=F8978FB6CA4B4AB3983C34FAADEED282

Handlen bør gå tilbage. Jeg havde sagt stop efter tredje gang hvis det var mig. Kan forestille mig at det må have været lidt af et cirkus.

• #7   18. jan 2013 Nu ved jeg ikke hvem du har handlet med, og hvor medgørlige de er, men ellers regn med at du skal melde dig ind i FDM, og at du både skal bruge forbrugerklagenævnet og FDM til at hjælpe.

• #8   18. jan 2013 Der er ikke noget at gøre, det er en svaghed, og en uvidende mekaniker syntes jeg.

Nyt ventildæksel og olie påfyldnings låg ! så spiller det bare igen !!
    De går HELT tosset i motoren hvis det ikke er tæt, og det er det arveste plastik lort det er lavet af, så BYT TIL NYT, skal du bare råbe til mekaniker/forhandler.

men han har jo brugt hans 3 forsøg på at lave den, så det er vel egentlig dig der bestemmer nu ? ellers siger du bare til ham du kører forbi VW, og får det lavet med nye originale stumper så det spiller, så må han jo æde regningen,

• #10   18. jan 2013 jeg tror næppe de vil lade handlen gå tilbage pga. det, men jeg ville nu nok gore et forsøg på at lade dem betale for at få det lavet hos et autoriseret seat værksted, jeg kan heller ikke hekt forstå hvor den trækker falsk luft, for mig lyder det som oliepinden bliver skudt op grundet overtryk i motoren evt. som følge at stoppet krumtapsudluftning men det er lidt svært at tyde dit indlæg.

• #11   18. jan 2013 Tror bare Simon er mere opsat på at få datteren

• #12   18. jan 2013 Fantastisk svar Andreas, tak for det!:)

Også tak for hjælpen til jer andre!
    & Det er ikke oliepinden den skyer op, der er der hvor du påfylder olien smiley

Kommentér på:
Lade handlen gå tilbage.

Annonce