{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.282 visninger | Oprettet:

ubetinget frakendelse af kørekort 3 år og uddannelse? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået en ubetinget frakendelse på 3 år og det er snart et år siden jeg fik det taget og ville lige høre om man kan gøre noget for at få det igen da jeg ellers ikke kan komme videre i min uddannelse hvis jeg ikke generhverver det inden et års tid ca da jeg er igang som mekaniker og har fået afhvide af mine lære jeg kun kan bestå automønter og derefter kan jeg ikke komme videre hvis jeg ikke for det igen inden så skal jeg være rigtig heldig at selve skolen vil tage mig i lære ellers ikke siger de. og da jeg nu er igang i skolepraktik ville jeg gerne have nogen svar jeg har bestået grundforløbet så håber i kan svare på det her inde og jeg har det som sagt heller ikke godt med det så der behøver ikke komme dumme kommentarer og vil gerne videre i min uddannelse osv så håber folk kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ubetinget frakendelse af kørekort 3 år og uddannelse?
  • #1   16. feb 2013 3 år - hverken mere eller mindre, de ændre ikke på dommen

• #2   16. feb 2013 du kan jo søge politiet om at få lov til at ta det igen før tid, men om nogen nogensinde har været så heldige ved jeg ik

• #3   16. feb 2013 så er det bare spild af tid med min uddannelse ? hvis jeg ikke kan få det igen så kan jeg jo ikke komme igennem min uddannelse?