Fantastisk service fra BMW Nordic {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg vil lige fortælle en lille solstråle historie her hvor vinteren igen har godt tag i os alle...
I sidste uge var jeg og 2 venner ude at køre i min ellers fantastiske 530d fra 04! Efter et stop kunne jeg ikke starte.. Den gav blot et kilk fra Starter relæget! Så jeg ringede efter Falck, han konstaterede at min generator var defekt, satte booster på og startede bilen! Han havde ikke lige mulighed for at tage bilen med, så fik afvide at jeg skulle prøve at køre forsigtig på "næremeste" værksted. Jeg valgte lokale min mekaniker ca. 20 km. derfra... Med lidt besvær og mange elektriske fejl, kom vi frem! Han kørte bilen ind og satte lader på batteriet, for at kunne flytte på den senere! Men da han skulle flytte den ville den ikke starte og han fandt ud af at det ikke var generatoren der fejlede men + kablet der var irret over under bilen. Han søgte på nettet og fandt ud af at netop min model havde været tilbagekaldt grundet en fejl på +kablet(dette havde tidlige ejer ikke fortalt). Jeg tog kontakt til BMW Ringsted (min nærmeste BMW værksted) Og de tog imod den og ville lave en rapport og sende afsted! Svaret var at tilbagekaldsen omfattede + kablet i bagagerummet og ikke det under bilen, men at BMW ville lave det hele på Kondolance! Det er jo simpelhen så flot og god service!!! Bilen er jo næsten 10 år gammel... Det er få mærker det giver så god service, og det er endnu en god grund til at være BMW ejer!!!
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.870
nov 2004
Følger: 81 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 575 Svar: 3.383
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Passer man på sin bil bør bilproducenten også hjælpe en.. Lige meget om den så er 100år gammel..
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 292
- Fantastiske køremaskiner er de i hvert fald
jan 2005
Følger: 103 Følgere: 102 Biler: 9 Emner: 341 Svar: 2.443
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.951
Kan da også berette om min faders E46 330i der efter at være 3 år gammel, fik en meget mærkelig motorfejl.(kan ikke huske den eksakte). BMW skiftede motoren gratis, efter at de i Munchen havde sørget for en spritny motor til levering. Der var altså over 100000 Kr sparet. Skal selvfølgelig også taget i betragtning at min fader på det tidspunkt efterhånden havde købt 7 nye BMW´er gennem Tranberg/Terminalen i løbet af en årsperiode.
Det samme skete senere med en defekt udstødning på min moders gamle E90 330i hvor udstødning-systemet havde en fejl som også blev lavet, og de fandt samtidig nogle ventilhætter med fejl. Disse blev også skiftet på kulance.
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.357
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.267
Fantastisk service fra BMW Nordic