{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 206 svagheder?
  • #1   17. jun 2013 Af hvad jeg selv har oplevet:
    - Bagbroen
    - Airbag fejl (dårlig forbindelse i stik under sædet - er nemt at lave selv)
    - ABS fejl (Som oftest er det tandkransen der knækker pga. rust. (Kan købes seperat)
    Ellers bare almindeligt slid. Bremser, hjullejer, stabilisator, styrekugle...

1,4 motoren kan godt svede fra toppakningen og er generelt lidt svag i det. Ville hellere finde en 1,6 16v og opefter.

• #2   17. jun 2013 Rasle rasle rasle overalt. Plastic spand

• #4   17. jun 2013 Bagbro
    El
    Du kommer til at skifte pære noget oftere end andre biler smiley

• #5   18. jun 2013 Ikke så meget hvis bilen bliver vedligeholdt....

Udstødning er noget skod ved katalysatoren hvis den sidder helt oppe ved manifolden, da det knækker på mange af dem, men det kan løses ved at sætte noget flekrør imellem, kat og resten af udstødningen...

El problemer, men ikke alle har det....

alm. slid på lejer, bærekugler, bærearme er som på alt andet, ligeledes kobling og bremser, så i reglen er det ikke noget du skal tage i betragtning af men være opmærksom på bagbroen ikke er slidt op, men det kan du begrænse ved at købe en med få kilometer...

Dieselmodellen ville jeg holde mig langt fra, da flere har problemer med højtryksoumpen... smiley

Men ellers en fin bil hvis du finder den rigtige....

Kender en dame der har en 1,4 i fra 2002, som nok snart vil stoppe med at have bil,, hun har "vist" haft den fra ny af....

Men kan ikke sige noget bestemt endnu...

• #6   18. jun 2013 Den jeg har kigget på har kørt 179.000km står helt nysynet med fuld service bog.

Skulle være købt ved forhandler og haft samme ejer i 1,5år.

Han nævner noget fugt/rust ved bagruden samt en omdrejningstæller der virker i tide og utide.

Så bagbroen, og hvordan kan jeg vide om den har det godt eller skidt, uden og have den på lift?

Hvad siger i til dette?

• #7   18. jun 2013 Forresten tak for tilbagemeldningen.. Elsker forum, da jeg ikke er så rutineret som mange af jer. Super hjælp.

• #8   18. jun 2013 Det der er i den er jeg handler med min golf 4 1.6Sr 1998 som skal synes i 2014, min har en bærearm - og en sporring som fejl/mangler. ville gerne køre lidt billigere med mere udstyr.

• #9   18. jun 2013 De har næsten alle problemer ved bagruden,,, (bagklap) og skal oftes udskiftes og males om osv...

• #10   18. jun 2013 Husk også at tjekke de bagerste inderskærme for rust. De kan være helt væk.

• #11   18. jun 2013 Chek smiley

• #12   19. jun 2013 Der er mange der kører Peugeot også jeg,
    når jeg har købt brugt bil har FDM set dem først ,eller en mekaniker jeg har stolt på.
    Min er 407 2.0 DHI 04 med 172.000 km.

• #13   19. jun 2013 Den er nysynet, er det ikke til og stole på?

• #14   19. jun 2013 Nysynet så er den lovlig.

Kommentér på:
peugeot 206 svagheder?

Annonce