{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Folk der stikker af efter påkørsel - Idiot! {{forumTopicSubject}}

Hva sker der for folk der stikker af efter en påkørsel? Jeg ligger i drejebane til højre, den eneste drejebane hvor da jeg skal til at svinge er der en eller anden mongol der svinger samme vej og cutter mig og skraber min for kofanger! Og idioten kørte videre mens jeg holdt ind og tjekkede min bil. Fatter ikke folk kan ha hovedet så langt oppe i egen røv at de stadig kan trække vejret.

Sku lige ud med luften.

Go fredag BG!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk der stikker af efter påkørsel - Idiot!
  • #1   12. jul 2013 Ja du skulle have kørt efter ham eller have taget hans nummerplade og anmeldt det til politiet....

Du får ikke så meget ud af at stå og glo på skaden, for så smutter folk sgu...

Men surt er det da...

• #2   12. jul 2013 Ja ved det godt Buggi. Men lige i øjeblikket tænkte jeg sku bare på min bil, det er mit første sådan "uheld" overhovedet, så var lidt rundt på gulvet. Men til en anden gang, 7-9-13, ved jeg da hvad jeg skal gøre

• #3   12. jul 2013 Yups.... smiley

• #4   12. jul 2013 Røg på røven på cykel idag da en varevogn skulle ud fra en sidevej og amed bilen direkte ud på cykelstien så jeg måtte afværge... Ny cykel til 20.000 hen a vejen og en masse hud skraldet a. Spasseren kørte også bare videre...

• #5   12. jul 2013 Ja der er jo ikke ligefrem en opskrift hvordan man skal reagere når sådan noget sker, ud over at holde hoved koldt..
    Det kan være han ikke engang ved at han har ramt dig.

Har prøvet så mange ting efterhånden, så det er næsten en vane at jeg ligger mærke til nummerpladen og evt tager et mobil billed af den, inden jeg foretager mig andet.

• #6   12. jul 2013 sur røv.. men ja, efter ham, og stop ham , og sammen se skaden, mvh hc..
    men lad være med at stille dig ud foran bilen, for at stoppe den.. det forsøgte jeg den anden dag, og var lige ved at bli kørt over, he he .. god aften mvh hc

• #7   12. jul 2013 Man burde satme miste sit kørekort hvis man bare køre væk fra et uheld. Uanset størrelse på uheldet.

• #8   12. jul 2013 hvis du så noget på bilen og kan beskrive den og kan finde bevis kan du melde ham selvom du ik fik han's nr plade min dame og datter på 6 måneder blev påkørt og idioten kørte også bare videre hun kunne beskrive det og bevise skaden på barnevogn osv manden fik 1 klip i kortet og en kæmpe bøde. hun så så navnet på firmabilen heldigvis.

• #9   12. jul 2013 Bare meld det som en flugtbillist, for det er jo sådan mere eller mindre det de er da de jo kører vidre fra et uheld...

• #10   13. jul 2013 Han så mig godt. Havde kørt i nærheden af mig et stykke tid, og han kørte virkelig med hovedet under armen. Det lignede lidt en lånebil han kørte rundt i, måske der af grunden på manglende respekt overfor hans køretøj og andre

Kommentér på:
Folk der stikker af efter påkørsel - Idiot!

Annonce