868 visninger
|
Oprettet:
hvordan gør man ? {{forumTopicSubject}}
hej, jeg har aldrig prøvet at polere min bil eller gi ´den nogen form for beskyttelse (altsår lakken)
men tænkte på om der ik var en video på dansk eller nogle gode bøger hvor de beskriver meget præcis hvordan man gør ? har som sagt aldrig prøvet det og ved ik noget om det, hvad siger i. er det såden så selv en tumpe som mig kan gøre noget? eller skal jeg betale mig fra det ?
jan 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 622
Nu vil dit næste spørgsmål sikkert være om hvordan, at du så skal lave research og du kan evt. starte hér: http://www.detailingworld.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=17
Start med at læse om vasketeknikker, og du kan evt. derefter begynde at læse om polering. Af guiderne at DaveKG har oprettet derinde er der 2 poleringsguider. Én af dem handler om polering med "dual-action polisher", hvilket er en excenterpolerer og den anden er til "rotary polishing", hvilket er en rotationspolerer. Sidstnævnte er mest brugt inden for den prof. verden.
Samtidigt er det vigtigt du begynder, at anvende nogle af metoderne/produkterne. Øv dig - prøv dig frem. Man kan hente meget information på nettet, men det er endnu vigtigere at selv have prøvet sig frem før man begynder at "kloge" sig.
Ved at øve sig og prøve sig frem, får du en hvis fornemmelse for det, og derved et godt sammenligningsgrundlag.
Venligst,
Ebbe
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 83
jan 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 622
- Super. God fornøjelse - vend endelig tilbage når du har noget mere konkret
Venligst,
Ebbe
hvordan gør man ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside