{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Nicklas E
Nicklas E
Tilmeldt:
31. mar 2016
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

Vægtafgift {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har været inde og kigge på min vægtafgift
hvor jeg fandt ud af at den udløb idag
jeg har ikke fået nogen regning fra skat hverken fysisk eller på eboks hvordan skal jeg forholde mig da jeg skal til tyskland imorgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtafgift
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   31. mar 2016 Hvis du kan nå at ringe til skat, så kan de sende dig en ny regning til e-boksen, som du så kan betale.. Men hvis den udløb i dag, så piller de næppe pladerne allerede i morgen smiley

  • Nicklas E
    Nicklas E Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #2   31. mar 2016 jeg har også tænkt tanken men når nu jeg triller rundt i en drengerøvs bil ned over Padborg grænsen tænker jeg chancen er lidt stor men kan se jeg godt kan når at ringe til skat imorgen inden jeg kører
    men tak for dit svar smiley


  • #3   31. mar 2016 Det er ikke din opgave at tjekke om SKAT sender dig regninger. Du handler ikke i ond tro ved at køre til Tyskland..

  • Nicklas E
    Nicklas E Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #4   1. apr 2016 Jeg har snakket med skat og de siger at den først bliver oprettet dagen efter den udløber og forfalder først måneden inde i betalings perioden altså 5/5 ca. men tak for hjælpen alligevel smiley

  • Nicklas E
    Nicklas E Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #6   1. apr 2016 Nu er det fordi det er min første bil og blev købt midt i en periode så jeg viste ikke noget om den måned men det gør jeg så nu smiley


Kommentér på:
Vægtafgift

Annonce