Køb af brugt bil betalt flere penge end annonceret {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt en VW Polo Variant Stc nysynet - jeg gav 15.000 for den og teknisk set 18 da han tog min gamle micra fra 1996 i bytte der skulle laves en masse på.
Og derfor var det mere eller mindre skrotpris.
Fint , synes prisen var okay da den er flot den jeg har fået og pænt velholdt.
Skal siges, jeg var ikke på deres side og finde netop min bil , men en anden som så var blevet solgt. Nu ville jeg i dag ligge for sjov om min nuværende bil jeg har købt stod der evt som solgt og det gør den , men den står til 12000 kontant og ikke 18.000. hvordan skal jeg forholde mig til det - de 12000 er inklusiv plader er der noget jeg jeg missede
Er der en købelov for biler angående falsk pris markedsføring. Jeg har taget screenshot af det i forhold til han ikke skal nå at fjerne det hvis jeg kontakter ham om det.
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 331 Emner: 80 Svar: 867
Du har lavet slutseddel med pris osv?
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.965
Men jeg kan anbefale dig at se dette afsnit af klovn, hvor Frank netop har sat sig i selv samme situation som dig, og det håndterer Mia nu rigtig fint
https://play.tv2.dk/programmer/serier/komedie/klovn/det-muslimske-klaver-166230/
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Man bør da prøve at appellere til forhandlerens samvittighed, men jeg tror ikke, man skal regne med, at der kommer mere ud af det.
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 107
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Eks købte jeg min golf hos forhandler til 19.900 som afhentning. Han ville gerne havde skruet prisen op da bilen var synet 3 dage for inden og han havde skiftet for fjedre og lavet bremser hele vejen rundt. men han havde ikke nået at lave nyt skilt og ændre annoncen så fik den for 19.900. Kan være forhandleren havde lavet nogle ting på bilen sat nyt skilt i men ikke fået ændret prisen på nettet endnu. Og du lavede en handel du var tilfreds med så alt er jo godt... Det ligesom hvis du køber en flad skærm til 12.000kr og ugen efter er der tilbud på samme skærm. Butikken SKAL ikke kompensere for at du købte end uge før tilbudet kom. Men nogle vælger at gøre det. Ligesom at bilka for nogle år siden lavede en fejl med et produkt der skulle være sat til 19.999 fejlagtigt blev sat til 1.999 der var tale om en fejl og folk kunne ikke købe varen til den pris.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
nov 2018
Følger: 12 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 3
Jeg var nede hos ham i går med Polo PGA den lampe lyste og den slukkede efter følgende de havde den igennem test computeren lige indtil i dag så kom den igen.
Men sjovere er det han skulle omsyne micraen og skulle have fået den godkendt og jeg kan se det er samme fejl på den som før jeg solgte den til ham. Jeg tænker derfor jeg nok skulle have været mere standhaftig omkring micraen og dens værdi i og med han sagde den skulle skrottes. Men pudsigt nok har en køber til automat gear nærmest Samme sekund jeg har skrevet under på en skrotpris - havde ellers haft planer om at sælge den som reservedele bil PGA dens alder.
nov 2018
nov 2018
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.965
Resten kan du lige så godt lade ligge, du har købt en bil og han har fået din og penge i bytte. Er du utilfreds med handelen, så lær af den til næste gang du skal handle bil.
Angående din Micra, så behøver han bestemt ikke have snydt dig da han kan lave rust i bærende dele stort set gratis, de 7000,- - 12000,- du skulle have givet for det er helt sikker 90% timeløn, derfor ville det aldrig kunne betale sig for dig at få den repareret, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan betale sig for ham.
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 736
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.038
Køb af brugt bil betalt flere penge end annonceret