{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Køb af brugt bil betalt flere penge end annonceret {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en VW Polo Variant Stc nysynet - jeg gav 15.000 for den og teknisk set 18 da han tog min gamle micra fra 1996 i bytte der skulle laves en masse på.

Og derfor var det mere eller mindre skrotpris.

Fint , synes prisen var okay da den er flot den jeg har fået og pænt velholdt.

Skal siges, jeg var ikke på deres side og finde netop min bil , men en anden som så var blevet solgt. Nu ville jeg i dag ligge for sjov om min nuværende bil jeg har købt stod der evt som solgt og det gør den , men den står til 12000 kontant og ikke 18.000. hvordan skal jeg forholde mig til det - de 12000 er inklusiv plader er der noget jeg jeg missede

Er der en købelov for biler angående falsk pris markedsføring. Jeg har taget screenshot af det i forhold til han ikke skal nå at fjerne det hvis jeg kontakter ham om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt bil betalt flere penge end annonceret
  • #1   6. nov 2018 Altså du har købt en bil for 15.000 som stod markedsført til 12?
    Du har lavet slutseddel med pris osv?

• #3   6. nov 2018 Hahaha om så den var sat til salg til 100,- så er der da ingen lov der forhindrer en køber at give mere en udbudsprisen smiley
    Men jeg kan anbefale dig at se dette afsnit af klovn, hvor Frank netop har sat sig i selv samme situation som dig, og det håndterer Mia nu rigtig fint smiley
    https://play.tv2.dk/programmer/serier/komedie/klovn/det-muslimske-klaver-166230/

• #5   6. nov 2018 En bilsalgsannonce på nettet er efter min opfattelse ikke bindende. Så ja, du er tilsyneladende blevet "snydt", men der er ikke umiddelbart så meget at gøre ved det.

Man bør da prøve at appellere til forhandlerens samvittighed, men jeg tror ikke, man skal regne med, at der kommer mere ud af det.

• #6   6. nov 2018 Jeg forstår slet ikke spørgsmålet.

• #7   6. nov 2018 Lund, han har købt en bil til 15/18.000 og ser så at den er annonceret på nettet til 12.000ke

• #8   6. nov 2018 Afhænger hvad der stå i annoncen.?
    Eks købte jeg min golf hos forhandler til 19.900 som afhentning. Han ville gerne havde skruet prisen op da bilen var synet 3 dage for inden og han havde skiftet for fjedre og lavet bremser hele vejen rundt. men han havde ikke nået at lave nyt skilt og ændre annoncen så fik den for 19.900. Kan være forhandleren havde lavet nogle ting på bilen sat nyt skilt i men ikke fået ændret prisen på nettet endnu. Og du lavede en handel du var tilfreds med så alt er jo godt... Det ligesom hvis du køber en flad skærm til 12.000kr og ugen efter er der tilbud på samme skærm. Butikken SKAL ikke kompensere for at du købte end uge før tilbudet kom. Men nogle vælger at gøre det. Ligesom at bilka for nogle år siden lavede en fejl med et produkt der skulle være sat til 19.999 fejlagtigt blev sat til 1.999 der var tale om en fejl og folk kunne ikke købe varen til den pris.

• #9   6. nov 2018 Er det ikke bare fordi han har tryllet med tallene så han skal betale mindre brugtmoms? Kunne jeg forestille mig mange gjorde.

• #10   6. nov 2018 @søpøppel handlen var fin som sådan men jeg har allerede problemer med dashboard den viser fejl eller mangel på airbag , og kigger jeg på seneste synsrapport måtte den omsynes pga den fejl. Han fik min micra som jeg havde haft til syns tjek inden den blev indkaldt for at se hvad der skulle laves og der var fejl der i følge 3 forskellige mekanikere ville koster mellem 7-12000 fordi det var bærende dele der var tærrede.

Jeg var nede hos ham i går med Polo PGA den lampe lyste og den slukkede efter følgende de havde den igennem test computeren lige indtil i dag så kom den igen.

Men sjovere er det han skulle omsyne micraen og skulle have fået den godkendt og jeg kan se det er samme fejl på den som før jeg solgte den til ham. Jeg tænker derfor jeg nok skulle have været mere standhaftig omkring micraen og dens værdi i og med han sagde den skulle skrottes. Men pudsigt nok har en køber til automat gear nærmest Samme sekund jeg har skrevet under på en skrotpris - havde ellers haft planer om at sælge den som reservedele bil PGA dens alder.

• #12   6. nov 2018 Ja jeg har betalt

• #14   6. nov 2018 Morten der står slet ikke salgspriser i ruden på nogen af hans biler de står på nettet

• #15   6. nov 2018 Du har krav på at han laver din airbag.
    Resten kan du lige så godt lade ligge, du har købt en bil og han har fået din og penge i bytte. Er du utilfreds med handelen, så lær af den til næste gang du skal handle bil.

Angående din Micra, så behøver han bestemt ikke have snydt dig da han kan lave rust i bærende dele stort set gratis, de 7000,- - 12000,- du skulle have givet for det er helt sikker 90% timeløn, derfor ville det aldrig kunne betale sig for dig at få den repareret, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan betale sig for ham.

• #16   6. nov 2018 smiley smiley smiley

• #18   6. nov 2018 Han kan slukke den lampe med en tester lige så tosset han vil. Fjerner han ikke fejlen, kommer den bare igen.

Kommentér på:
Køb af brugt bil betalt flere penge end annonceret

Annonce