{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Ramt min bil og stukket af {{forumTopicSubject}}

Heey bg

En nosseløs bøsse har påkørt min bil i nat og er løbet fra sit ansvar..

Forskærmen er ihvertfald færdig, men siden den er ramt lige på forskærmen er jeg bekymret for om styretøjet også kan have taget skade..

Hvis bilen kører fint uden rystelser, mislyde eller trækker til nogen side, kan jeg så gå ud fra at styretøj er ok?

Det er mere i forhold til.. den skal jo ind og takseres osv, men jeg har brug for bilen så det kunne være rart at tage stilling til om jeg kan køre i den eller ej.

DEN ER KUN 4 MÅNEDER GAMMEL. Utroligt med folks moral nu til dags. Og jeg parkerer endda langt væk fra andre for at undgå sådan noget pis. Og politiet kan jo intet gøre når gerningsmanden ikke kan findes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ramt min bil og stukket af
  • #1   11. feb 2019 Lad værkstedet vurdere det, da en lille skævhed måske ikke ville vise tegn før du har kørt med det over et stykke tid, f.eks skævt dæk slid. En lille skævhed ville ikke nødvendigvis kunne mærkes på bilens køre evne

  • #2   11. feb 2019 Har også lige oplevet det med min fabia selvom den er gammel smiley

    profilbillede
  • #3   11. feb 2019 ....

    profilbillede
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #4   11. feb 2019 Hvis rettet står lige, så er der som udgangspunkt ikke noget der har taget skade der

  • #6   11. feb 2019 Hvordan ved du at han var bøsse? smiley

  • #7   12. feb 2019

    profilbillede
  • #9   12. feb 2019 Det er ihvertfald meldt til dem. Der er noget videoovervågning i området, så man kan jo håbe. Uheld kan jo ske, men det pisser mig i den grad af at man har så lidt moral og stikke af.

    Især fordi jeg nu skal undvære bilen og eventuelt stå med en selvrisiko.

    Jeg har da selv lavet et uheld engang hvor jeg kunne have været kørt min vej.. men valgte sådan set at “melde mig selv” ved at ringe ind til politiet med modparts nrplade og mine egne oplysninger. Og så blev det jo ordnet i alt mindelighed

    Når ja, jeg har forresten ikke noget imod homoseksuelle og mit indlæg var dumt formuleret, og jeg beklager den stødende ordvalg. Det ku have været sagt anderledes.

    Hvis der var nogen som blevet stødt af det - så seriøst, undskyld.


  • #10   12. feb 2019 Vil også sige at hvis rattet står lige, så er der som udgangspunkt ikke sket det helt store med styretøjet. Dog kan der stadig være skader på dæk og fælg, stabilisator osv. Der gør at den skal efterses af et værksted før du bruger bilen.

  • #12   12. feb 2019 Få tegnet udvidet P-Skade på din bilforsikring.
    Så slipper du for selvrisiko ved den slags skader i fremtiden.


  • #13   12. feb 2019 Ingen her på forum kan give dig et reelt og korrekt svar. Det krævet at man tjekker bilen.
    Men nogen kan jo godt skrive det du gerne vil høre, og så kan du jo vælge at tro at de har ret...


  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #14   13. feb 2019 Fornemmer jeg, at du måske er en liiille smule ophidset over, at en ganske almindelig borger har lavet lidt buler i din bil??

    SÅÅÅ - er jeg fandme på din side, da den slags øretæveindbydende ansvarsløse flugt tosser - absolut ikke burde ha` lov til, at køre rundt blandt "normale" mennesker"

    Ærgerligt - yes - Løsning på skader hmmm..


Kommentér på:
Ramt min bil og stukket af

Annonce