{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.919 visninger | Oprettet:

Handel aldrig ved daekleader.dk {{forumTopicSubject}}

Bestilte 4NYE dæk 235/40R19 eagle f1 ved dem... gik en hel uge før de kom...

Dem der kommer er fuld med dækfedt i kanten, de har solgt mig 4 afmonteringsdæk og ikke engang gidet at rengøre dem for at dække over deres kæmpe fejl. MAN SÆLGER IKKE AFMONTERINGSDÆK SOM NYE.
I det punkterfrie klistret belægning inde i dækket er der fyldt med fluer og møl.. Ligner de er opbevaret i en kostald...
Kundeservice er en by i Rusland.. ingen man kan ringe til.. har lavet en sag på dækkende de har svaret en gang, så har der ellers været stille I chatten i 3 dage.. (er hænderne faldet af??????)

HVORDAN FANDE.. KAN MAN DRIVE EN FORRETNING UDEN NOGEN FORM FOR KUNDESERVICE..

og til den kundeservice medarbejder der skriver herinde snart.. ja jeg har en sag igang kig på den.. du pørvs ikke skrive du er ked af det.. det sgu os der er ked af at der findes sådan et gøjlerfirma..

Ny opdatering

Fandt så ud af at der ikke er dæketikketter på de såkaldte nye dæk. Heller ikke limrester fra etikketerne. I dialogen med kundeservice nægter de at det er afmonteringsdæk. Men dækleader det er ikke tilladt at sælge nye dæk hvor etikketerne mangler.

Har været i mekaniker branchen siden 2007. Har aldrig nogensinde oplevet så ringe en service.

I skal anerkende jeres fejl
1 fyldt med afmonteringsfedt
2 ingen dæketiketter( ses som brugte dæk efter loven)
3. De er yderlig møg beskidte. (Man kan da ikke sælge "nye" dæk som er fyldt med afmonterings fedt og jord/døde insekter inde i det punkterfrie klister i dækket.
4. Når de er så beskidte o.s.v har jeg meget svært ved at tro at de er opbevaret korrekt.

I skal anerkende jeres kæmpe fejl istedet for at benækte jeres fejl gang på gang i dialogen inde ved kundeservice på jeres hjemmeside. Har haft de her dæk til at stå i over et månede nu.

Første gang jeg skrev til jer med billeder skulle der være sendt et sæt nye dæk med det samme. Istedet for at bruge al den tid på at benægte.

Opdatering D.22/7 2025
Har gjort alt for at få dette svindler firma til at tage de dæk retur. Den sidste besked jeg skrev til dem (Den noget så ligeglad Natalia).
At det ikke er lovligt at sende Nye dæk ud til kunder uden dæketiketter*Dem der informere kunden om hvad dæk størrelse/Vejstøj ovs). Så fyrer hun den største løgn af, Hun skriver fandm at dæketiketterne er faldet af under transport. Alle 4 dæketiketter er faldet af. (Dækkene var trappet ind i gennemsigtig plastik og de lå ikke inde imellem dæk og plastikket. De lyver konstant.

Skriver tilbage at ved afmontering af dæketiketter ses der tydeligt spor af limrester, På disse dæk jeg har modtaget er der ingen limrester at se på nogle af dækkene. DET ER AFMONTERINGS DÆK DE HAR SOLGT MIG.

Der bliver så svaret tilbage at de har givet mig alt information vedrørende min reklamation.. Og sagen nu er lukket.. De har sgu lukket sagen nu.
De svarer ikke tilbage i deres uduelige kundeservice portal. Har været mekaniker siden 2007. Sendte beviser på alt samt dokumention på at det er et EU lovkrav at etiketterne skal være der ved salg af nye dæk. skideligeglade er de. Sidste besked blev der vedhæftet et billede af at der kan ses slid på dækket forhold til ydersiden hvor trædefladen og ydersiden mødes. Der ses tydeligt at de har været kørt på.

Er ved at samle beviser på hvor mange dette er sket for. og dette er så ikke første gang det her nummer er sket. Har fået rigtig mange henvendelser på dette nummer her. Har fået fat i en insider fra deres firma. De køber billige afmonteringsdæk og sælger dem som nye. FDM er meget villige til at gå ind i denne sag, så har et sammenarbejde med dem nu..

10/10 DÆKLEADER i ved sgu hvordan man driver forretning og snyder folk så vandet driver, og er skide ligeglade bagefter
-----------------------------------------------------------

Fandt det her på deres hjemmeside.

Hvad er et demo-dæk?
Et demo-dæk er et dæk som allerede har været monteret og afmonteret og som har kørt allerhøjest et par kilometer. Det kan have været anvendt i følgende situationer :

Bilmesse
Test på producentens fabrik
Monteret køretøj ved transport på lastbil eller tog
Demo-dækket er garanteret af fabrikanten, ligesom et nyt dæk. Dybden på dækmønster er sikret med 99% minimum.

Demo-dæk svarer således til nye dæk og kan fås til en interessant pris da de kan være op til 10% billigere og stadig være garanteret optimal sikkerhed.

I HAR SOLGT MIG DEMODÆK/AFMONTERINGSDÆK.. uden at oplyse mig det.

i får 2 dage til at henvende jer til mig. Ellers vil denne
anmeldelse nå ud til en del flere på nettet end bare trustpilot.

Mandag den 4 august. Giver ikke så let op. Har åbnet sagen et par gange via deres AI bot man kan skrive til.

Spurgte den om det er lovligt at sælge nye dæk uden dæklabels/Etiketter i danmark. Der skrev den at det er ulovligt.. Deres AI bot er bedre informeret end de kontornussere der er ansat til at afvise folks sager.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel aldrig ved daekleader.dk
  • #1   30. aug Det er da lige til kontant det der smiley

Har du prøvet forbrugerklagenævnet?

• #2   30. aug Dækleader ligger i Tyskland. Jeg tror hverken fdm eller kontant vil kigge på sagen her. Desværre

• #3   30. aug Selv om det var i DK, ville FDM ik gøre en skid, magen til slatne tåber skal man efterhånden lede længe efter..

Men forbrugerombudsmanden klare også sager i EU, så det er vejen frem. Men du skal have ALLE beviserne!
    Billeder af dem inden de kom ud af plastikken, inkl fragt seddel synlig.
    Billeder af manglerne når de er pakket op, alle de mails, alt! Og det vil ikke gå hurtigt.

Men når det er sagt, så er det så ringe, og ikke hvad man forventer af firmaer, men det sker desværre med så mange ordre de laver, og de burde bare have sagt undskyldt og sendt et nyt sæt uden noget!

• #4   30. aug Slap af... Daekleader er bare en elektronisk "mellemmand". De har lavet en hjemmeside og har lavet aftale med importørerne. De ser ikke dækkene fysisk. De står ikke og afmonterer dæk og vasker dækfedtet af. Dækkene bliver sendt fra forskellige centrallagre rundt om i Europa når du klikker på bestil knappen. Så de kan ikke vide, om mærket er på dækket, eller ej.

Og en anden "mindre" detalje... Klistermærkerne behøver ikke at sidde på dækkene. Loven siger, at forbrugerne blot skal se dem - enten i fysisk eller digital form. Så hvis du ser EU-mærkerne på skærmen, når du bestiller, eller modtager en faktura hvor du kan se dem, er det nok og de har opfyldt lovkravet. Så ring til dem og sig undskyld... Nå nej, det kan du ikke smiley

https://energy-efficient-products.ec.europa.eu/faqs/product-faqs/tyres-faqs_en

Når jeg selv er i tvivl om dækkene har været ud på vejene, kigger jeg efter småsten i mønsteret. Det er det eneste reele bevis på demodæk.

PS: "gik en hel uge før de kom" smiley Det var sgu da en grineren bemærkning om onlinekøb smiley

• #6   30. aug Copy/paste:

Ifølge EU-forordningen behøver mærket ikke fysisk at sidde på dækket, hvis kunden får den samme information på en af de andre måder:

Hvis kunden ser dækket i butikken, skal der være enten en etiket på dækket eller et synligt mærke ved salgsstedet (fx i katalog, skærm eller brochure).

Hvis kunden køber online, skal dækmærket vises dér.

Ved faktura/ordrebekræftelse skal mærket eller oplysningerne også være med.

Så længe kunden altid får adgang til dækmærkningsoplysningerne før købet og sammen med købsdokumentationen, er kravet opfyldt.

• #8   30. aug Du kunne have blæst de fluer og møl af 117 gange hurtigere end at starte alt det brok.
    Er helt på højde med du ikke er tilfreds med det dæk fedt, men verden går jo ikke under.

Næste gang så støt din lokale dækmand, jeg tjekker altid lige online priser på dæk først.
    Så handler vi lidt frem og tilbage, og alle er glade.
    Med mindre man selv har grejet til at sætte dæk på, så er forskellen i den samlede pris yderst minimal. Til gengæld står din lokale dækmand på tær, hvis der er problemer med dækkene.

Beklager at jeg spolerer den dårlige stemning.

profilbillede
  • #9   31. aug Mik schack sagde engang: Danskerne elsker lort, så længe det er billigt. smiley

Jeg vil så tilføje - når du vil handle på de sigøjner sider med lavere priser og de medfølgende 2-30 dages leveringstid, og du er ikke engang sikker på at modtage den korrekte vare, så er du selv ude om det.

Som jeg ser det har du bare at holde kæft, for du har fået lige nøjagtig det du har betalt for.

• #10   31. aug Jeg har altid brugt mit lokale dækcenter, så kan jeg se hvad jeg køber!
    Og jeg kan sige med det samme, hvis jeg er utilfreds..

Elsker folk der gerne vil have det så billigt som muligt, og som forventer service som havde de betalt overpris smiley

• #11   1. sep smiley smiley sådan er det når man handler billige dæk på udenlandsk sider

• #12   2. sep Tror nok jeg har handlet der, men erindrer ikke at have fået dårligere varer.

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 342
    #13   2. sep Har brugt Deakleader mange gange uden bøvl, har altid været tilfreds. Men køber også mere mainstream dæk og ikke de størrelser du er ude i. Tror virkelig du har været uheldig, men mærkeligt Deakleader er så afvisende når de bare er mellemled smiley

• #14   2. sep Købte vinterdæk til min Polestar 2 for 2 år siden. Havde brugt deres hjemmeside med registreringsnummer så det passede til bilen. Købte Conti TS870 til en fornuftig pris. Bevares, de var da ubrugte, men dækmanden sagde at de var fra 2017.

Da jeg skulle købe nu her, brugte jeg Keratech. Kostede godt nok 3-400kr mere totalt, men det er nye dæk, og deres service er ganske fin.

• #15   2. sep Jannik C: Jeg har lige købt 4 vinterdæk hos daekonline der er besparelsen per dæk 616 kr total 2464kr i forhold til Keratech.
    Jeg betvivler ikke 1 sek på Keratechs service men kunne godt bruge de penge.

K.m: Jeg har købt mange dæk hos daekleader de sidste 10 år og har kun oplevet nye dæk (max 1 år) uden tegn på brug.
    Jeg modtog så min ordre fra daekonline i går og ligesom du beskriver er 2 af dækkene møg beskidte, ingen klistermærker og tilmed er den ene i en helt forkert str.
    Blev lidt træt af det da jeg lidt før modtagelsen havde læst den her tråd og tænkte at det sikkert var umuligt at gøre noget.
    Jeg ringede til deres service hotline og skulle bare sende et billede af str på dækket og så sendte de et nyt og arrangerede at GLS kom og hentede det forkerte uden beregning.
    Nu venter jeg spændt på om det hele går i orden men håber da.

• #16   7. sep Har lige købt mc dæk ved dem , sprit nye , ingen problemer , en uge ? Godt så ,jeg fik mine efter 14 dage ????husk nu på de kun er mellem station .

• jonas E
    jonas E Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 3 Følgere: 8 Svar: 61
    #17   14. sep gå ind på facebook og send det ind til svindlerjagten. så skal du bare se.

• #18   14. sep Det var dog det værste vrøvl der er skrevet på BG i nyerere tid Jonas.
    For det første er ingen blevet svindlet her, og for det andet har du åbenbart slet ikke noget begreb om hvad svindler jagten faktisk beskæftiger sig med.

Du falder ind under en af den slags “medlemmer” hvis du er medlem, at det hældes direkte ud af gruppen.

• #19   19. sep Ja svindlerjagt som slet ikke er fyldt med svindlere selv... smiley
    Admin teamet er ved at gå i opløsning. Eller blevet anmeldt til politiet af tryg

Kommentér på:
Handel aldrig ved daekleader.dk

Annonce