{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.746 visninger | Oprettet:

Erstatning af skade ved huller i vejen {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi sidder her og diskutere over aftensmaden, om hvor vidt det er muligt at få tilkendt erstatning hvis man rent faktisk får skader på baggrund af alle disse huller vi har i det danske vejnet for tiden, dette er udløst af naboen netop har fået smadret sin fælg.

Men er det nogle der rent faktisk har fået erstatning?

- http://www.fdm.dk/love-og-faerdselsregler/huller-veje

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erstatning af skade ved huller i vejen
  • #1   6. feb 2011 Har du læst dit eget link? smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   6. feb 2011 Ja har da hørt om et par stykker herinde der har fået erstattet en del, men at det samtidig har været en kamp uden videre!

• #3   6. feb 2011 Jeg har lige oplevet det.. og det gik bare over forsikringen hvor ejeren af vejen dækker det... Jeg gik på kommunen og fandt ud af dernede hvem der ejede vejen.. Så kontaktede jeg ejeren og så gik det sin gang... Venter bare på at der kommer en ny kofanger hjem så det kan blive lavet =)

• #4   6. feb 2011 fik selv en fælg smadret af et 13 cm dybt hul, tog billeder og en masse andre ting, men det var de da skide ligeglad med, måtte selv betale. desværrer kunne man så ikke få sådan en fælg mere så regningen blev til 4 nye fælge og et dæk. men kender en anden som fik erstattet hans pga manglende skiltning ved vejarbejde

• #5   6. feb 2011 Min sag er lige blevet afvist efter ½ år...

det er stortset umuligt at få det dækket uanset hul størrelse dette var på 30cm , .. i dybde med fotos, og mål osv.

men når kommunen ikke er klar over hullet er der, har de ikke pligt til at dække for skader, pga. nedsatte resourcer mm. har de ikke kontrol med alt vejnet.

og det kom fra et advokat firma i kbh..

såå spar jeres tid

• #6   6. feb 2011 Jeg havde taget alle mål.. Dybde, bredde og længde.. Og så rundt omkring så man kunne se de andre huller... Sendte alle billeder til min forsikring og ejeren af vejen...

• #7   6. feb 2011 Har også prøvet, men fik en afvisning efter ½ år.. Spild af tid, og pisse irreterende!!! Kostede en tandstang, styrearm, 17" fælg og et dæk!! Spørg om jeg var hidsig >:/

• #8   6. feb 2011 Lemvig kommune som afviste!!

• #10   6. feb 2011 få nogle ordentlige dæk der kan klare det, der er sku ikk så meget at pive over smiley

• #11   6. feb 2011 daniel, det er en privatejet vej du omtaler, og derfor dækket af vejens forsikring, det er ikke det samme som en kommunal vej.

• #12   6. feb 2011 sikke noget sludder. selfølgelig skal de dække det selvom de ikke er klar over at der er et hul.!!!! jeg har selv fået betalt en ny fælg af århus kommune. og jeg nåede ikke engang at få taget et billede inden de havde fået laåået hullet. men ingen problemer der.. som hende damen ved vej og teknik i århus sagde." det er faktisk billigere for os at betale nogle nye støddæmpere eller en ny fælg engang imellem. end at have folk til at køre rundt og kigge efter huller"

Kommentér på:
Erstatning af skade ved huller i vejen

Annonce