{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omreg inden videre salg??
  • #1   24. sep 2012 Har du en slutseddel ellers er du lidt på den...

• #2   24. sep 2012 jaa det har jeg ?

• #3   24. sep 2012 Jo, hvis det er 3 uger siden du har solgt den, så kan du afmelde den idag. Ham der købte den må heller ikke sælge den videre uden selv at havde omregistreret den..

• #4   24. sep 2012 du kan bare tag ned og få den tvangsafmeldt.
    hvis du ingen slutseddel har kræver det lidt info om køber og så går der 3 uger før den er 100% afmeldt.
    så det kan du sagtens
    har du en slutseddel bliver den afmeldt med det samme

• #5   24. sep 2012 og hvor langt tid er det siden? jeg havde sku tvangs afmeldt den

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #6   24. sep 2012 Jo vedkommende som har købt din bil må ikke sælge bilen videre i dit navn, desuden så har " han " jo kun 3 uger til omregistere den i der efter kan du rolig tvangsafmelde den

• #7   24. sep 2012 Jeg har aldrig set på skrift, at det er ulovligt at sælge en bil videre inden man omregistrerer den. Så længe man gør køber opmærksom på at tiden for omregistrering kan være kortere.

• #8   24. sep 2012 Har du en slutseddel, så kan du godt tvangs afmelde den

Og hvorfor sørger du ikke selv for at omreg bilen ? Hvis man ikke kan trække de 380kr ud af køber, så giver jeg dem altid, for det giver kun problemer hvis man ikke selv gør det

• #9   24. sep 2012 Casper det har du ret i, meen stoler da på folk jeg handler med, ja sidste onsdag skulle den have være omregget..

• #10   24. sep 2012 Som handels mand kan man kun sige - Stol ALDRIG på nogen, alle kan være nok så flinke og rare, også tage røven på dig bagefter smiley

Men du ringer bare til skat eller tager forbi et motorkontor og for den tvangsafmeldt

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #11   24. sep 2012 Så tvangsafmelder du den bare, too bad for den nye ejer

• #12   24. sep 2012 ja for han vil ikke svare mig, den var tilsalg her inde for 2dage siden og der ville jeg kontakte ham for at fortælle nogen af de ting han havde i annoncen ikke passede og det vidste jeg da jeg selv byggede den. men han sletter bare mine beskeder og nu kan jeg ikke finde hans profil.

• #13   24. sep 2012 vælger nok at ringe da jeg har 50km til det nærmeste motorkontor. smiley men jeg takker.

• #14   24. sep 2012 Ja jeg tvangs afmeldte selv min 406'r fordi et fjols herinde fra ikke kunne finde ud af og omreg den, bare du har papir på salg, så efter 3 uger kan du gå direkte op på dit nærmeste motorkontor og afmelde den med det samme.

Men der er mere end et fjols herinde fra som ikke kan finde ud af og omregistere en bil de køber, men thats beside the point.

Ellers hent pladerne på bilen og aflevere dem på motorkontoret, problem solved smiley , har jeg gjort med mere end 1 bil.

• #15   24. sep 2012 Sådan er det desværre i mange situationer Rene, og de fjolser som styrer BG banner jo ikke folk fra siden fordi de putter jo penge ind i det når de skal sælge bil eller andet, satme mere børne galleri end bilgalleri den her side er blevet til.

• #16   24. sep 2012 jaa men kan ikke afmontere pladerne da de er limet på med multiklæber og rudelim og bilen går i stykker hvis jeg prøver at afmontere dem, så går det jo ud over mig hvis han anmelder mig for selvtægt og hærværk, og ved jo ikke hvor ny ejer bor eller om den er solgt for 3gang,..

• #17   24. sep 2012 The Pain in your ass
    vil du ikke lige finde det på skrift, ''

Så længe du oplyser datoen for hvornår den skal være omregistreret, så burde der ikke være noget at komme efter. Men hvis nogle kan bevise andet på skrift så tror jeg da på det.

• #18   24. sep 2012 Har selv lige været det samme igennem...
    Det er ikke så vanskeligt... Ringede blot til forsikringen, og de ville annulere forsikringen, hvis jeg blot mailede kopi af slutseddelen derind.

Og omkring motorkontoret, og så kan du afmelde den der.

(Forudsat at der er gået 3 uger - og husk slutseddel)

• #19   24. sep 2012 Du er ejer af bilen lige så snart du har betalt for den, også selvom den ikke er omregistreret i dit navn, det er bla derfor tidligere ejer ikke kan melde den stjålet hvis ny ejer ikke omregistrerer.

Jeg kender udmærket reglerne for forsikring osv da jeg arbejder med det som bijob.

Men som skrevet tidligere, så kan jeg og allde dem der siger det er ulovligt IKKE bevise det er ulovligt at sælge den videre uden at omregistrerer den først, så længe man forklare køber omkring sidste dag for registrering.

• #20   24. sep 2012 Forhandlere omregistrere ikke bilen til dem, og sælger de bilen inden 3uger, så bliver den kun omregistreret til ny ejer, vil du så mene alle forhandlere gør noget ulovligt.

Kommentér på:
omreg inden videre salg??

Annonce