{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Folk der ikke ser sig for før de sætter igang {{forumTopicSubject}}

Ja så er den gal igen smiley

Hvad sker der for at folk kører ud selvom man kommer kørende. Jeg kan give et par scenarier jeg selv har oplevet

Idag hvor jeg er på vej til Sæby fra frederikshavn oppe ved Q8 tanken af hvor jeg kommer kørende på europavejen med 80-90 km/t er der så en Idiot i en toyota Aqgo der så svinger til venstre frra den førnævnte sidevej Og jeg ser ham så og bremser HÅRDT op og er måske 1,5 meter fra at påkøre ham.

Den anden er så med at man kører igennem en rundkørsel og så at der er en der moser sig ind nogen få meter før mig så man er nød til at bremse hårdt op for at der ikke skal ske en ulykke.






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk der ikke ser sig for før de sætter igang
  • #2   17. nov 2014 Den eneste grund til jeg ikke gjorde det var at jeg ikke gider smadre min bil

  • #3   17. nov 2014 Ja dem ser man dagligt og de fleste vinker se mig se mig kør ikke ind i mig jeg kan ikke nå at stoppe

  • #4   17. nov 2014 Jeg har lagt mærke til at den slags sker oftere for mig, efter jeg har fået en Lupo. Og at det stort set altid er mænd i store biler. Og det er ikke fordi jeg bliver overset, da de størstedelen af gangene har øjenkontakt med mig... Det synes jeg da er tankevækkende.

  • #5   17. nov 2014 Jeg ved en ting at hvis jeg påkører en af dem en dag, Så får de en ordentlig sviner fra mig af.

  • #6   17. nov 2014 Holdte bag en bil igår i et lyskryds. Der blev så grøn pil for os, men han blev bare holdende. Begyndte at dytte, mere og mere aggressivt og idioten samt passangeren sad og gloede bag ud. Til sidst opdager de det, gasser op og kører. Samtidigt bliver der rødt igen for mig.....

  • #7   17. nov 2014 Well, det sker sådan ca hele tiden for mig synes jeg - og synes ikke selv jeg kører hverken voldsomt for stærkt eller agressivt, i mine tilfælde er det tit de der små møgspande som moser ud og ikke fatter og komme op i fart, og det er sjovt nok altid damer/kvinder/kællinger/strigler you name it som åbenbart ikke kan afstands bedømme - og dette er vel og mærke mest når jeg kører efter tavlerne.. Og når man giver dem det lange lys når man nu alligevel ligger i kofangeren af dem så ser de nærmest helt forskrækket op som om de ikke havde set en overhovedet..

  • #8   17. nov 2014 Min erfaring er, at det altid er kvinder og gamle mennesker, der ikke åbner øjnene i trafikken. - Min næste bil bliver en kampvogn, så lærer de nok at kigge sig for..

  • #10   17. nov 2014 Min onkel og jeg oplevede det samme i en rundkørsel i tyskland. Han var iskold og trykkede let på bremsen og smadrede siden på den person der kørte ud foran os. Det er det fede ved at gøre chevy Blazer med en grande bullbar foran smiley Vi skulle ikke betale en krone. Og det eneste der skete med chevyen var at der blev skrabet lidt maling af hans bullbar smiley

  • #12   17. nov 2014 Tror den med rundkørslerne kunne afhjælpes lidt, hvis folk lod være med at køre rundt på 2 hjul med 100 km/t hvor de egentlig kun burde køre 25-30 kilometer i timen. Folk har sku så travlt i dag. Når der er myldretrafik er man sku nødt til at presse sig ud ind imellem, ellers kan man blive holdene indtil myldretrafikken er ovre, og det tror jeg ikke dem bagved vil blive glade for.

  • #14   17. nov 2014 Daniel A: Enig, har oplevet det samme to gange - ved rundkørslerne ved bro og spang.

  • #16   17. nov 2014 Eksemplet med rundkørslen er ret sjov, for det viser hvor lidt folk tænker sig om. Utroligt mange har simpelthen for travlt og når man ved et uheld får placeret sig forkert, så sætter man liv, lemmer, bil og andre trafikanters tålmodighed på spil. Istedet for at tage en ekstra omgang i rundkørslen og placere sig rigtigt, så skal man ud NU, koste hvad det vil. Det samme gælder folk som får placeret sig i en forkert bane i et lyskryds og som bakker og krydser ind over vejbaner, istedet for bare at køre lidt længere frem og vende.

  • #17   17. nov 2014 Folk der skærer ind over hajtænder burde aflives ved daggry...



  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #19   17. nov 2014 Halvtysker, din onkel er idiot!!

  • #20   17. nov 2014 Så kører du pænt en anden gang Rasmus W...haha

Kommentér på:
Folk der ikke ser sig for før de sætter igang

Annonce