{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

Paypal overførsel. {{forumTopicSubject}}

Hej
BG-Brugere

Jeg har en kammerat der er ved at sælge hans Land cruiser.

Køber har et problem , han vil betale via Paypal er det sikkert eller ??

Det skal siges at han er sømand.

Han skriver følgende:

Jeg insisterede på paypal, fordi jeg ikke har adgang til min bank konto online, som jeg ikke har netbank, og jeg kan ikke gå i banken på grund af mit job, men jeg kan betale fra min paypal-konto, som jeg har min bank a/c er knyttet til det, jeg vil have, at du skal give mig din paypal e-mail-adresse, så jeg kan foretage betalinger asap for køretøjet, og pls hvis du ikke har en paypal-konto endnu, det er meget nemt at sætte op, gå til www.paypal.dk og få det sat op , efter du har sat det op, jeg vil kun bruge e-mail-adresse, du bruger til registrering hos paypal, så som at sætte penge igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paypal overførsel.
  • #1   27. nov 2014 FUP!

• #2   27. nov 2014 Pengene i hånden. Ellers er der ingen handel. Sådan handler jeg biler

• #4   27. nov 2014 Det behøver vel ikke være fup ?? Paypal er det ikke en sikker betalingsmetode..
    pengene går vel ind , han har jo ikke modtaget bilen endnu.

• #5   27. nov 2014 Det fup det der..

• #6   27. nov 2014 Han skrev desuden:

Hej

Tak for din mail, jeg ønsker at komme og inspicere bilen, men er i øjeblikket ude af stand....jeg er en marine ingeniør, der er på et skib, der lige nu på Bermuda.....alt, hvad jeg behøver, er dit ord for oprigtighed, at bilen er i god stand, som beskrevet på nettet, og jeg vil betale det nævnte beløb 215,000 KR for det, vil betalingen ske via PayPal, fordi dens hurtig og sikker, og den eneste metode for mig at foretage betalingen, vil jeg tilføje de 3,9% som PayPal gebyrer til i alt mængden af bilen, og jeg vil være at sørge for afhentning af den auto på dit hus for døren, håber du har en PayPal Konto, bedes send mig din PayPal e-Mail og Dit Fulde Navn, så betalingen kan foretages med det samme,Eller du kan åbne en på www.paypal.dk. Med spørgsmålet om at mine oplysninger,overføre navnet på ejerskab og underskrive alle papirerne vil blive udført af afhente agent, så du behøver ikke at bekymre dig om det.

• #7   27. nov 2014 Der er ingen problemer i det, sælger kan ikke kræve pengene tilbage da det ikke er et fjernkøb. ( bestilt vare på nettet )

så sælger skal bare lige have en mente, at paypal taget et gebyr ved overførslen ( den kan man vælge sælger står med ) og paypal tager også et gebyr når han skal have dem trukket ud på sin normale bankkonto.

Men en troværdig køber, kommer og kigger og betaler face to face, så kan man altid snakke om fusk og svindel.

Men faktum er at køber ikke kan trække pengene tilbage da handlen ikke er sket "online" altså fra en butik / webshop

Det står alt sammen på paypals hjemmeside.

• #9   27. nov 2014 Paypal er ligeså sikkert som andre banker i dk. Husk der er kan være noget gebyr hvis der er større beløb.

Og husk at gemme alle mails fra ham køberen hvis der skulle opstå tvist...

• #10   27. nov 2014 paypal er rimlig sikker ,men ikke 100% og ville ikke bruge det til så store beløb, du er ikke dækket som ved visa ,med paypal. ville nok høre banken hvad de mener om det.

• #12   27. nov 2014 Problemet er, at betalingen aldrig kommer til at foregå gennem paypal..

Han sender en mail fra en konti der LIGNER paypal.

• #13   27. nov 2014 Hello

I just made the payment of the item to your PayPal account now an have been notified by PayPal that they have send you an email to confirm that the payment as been done to your account..so check your PayPal email if you can see there email in your inbox check your Junk or Spam to confirm the Payment and get the item sent to my step son address here is his address

Name : Ojo Olusola
    Address: 2 station Road
    City : Osogbo
    State : Osun
    Country : Nigeria
    Zip Code : 23401

and immediately you send the item to his address just get back to PayPal with the shipment Tracking Number for verification so that they can activate your money immediately they are done with the verification...and i will be waiting for you to get back to me once you have done that tomorrow

Nice doing business with you

Regards

On Wed, Oct 8, 2014 at 11:24 AM, Tanja Andersen <tanjaandersen44@gmail.com> wrote:
    I will make the payment of the money to your Paypal account soon and i will send you the address which you will sen the item to as well.

Await your payment.

Regards

• #14   27. nov 2014 Det STINKER langt væk af fusk, det er tydelig at se at mailen er oversat på computeren.

Hvorfor skulle han købe en bil i DK han kan få til under det halve i udlandet og med mere udstyr.

Som andre skriver, så skal en handel ske ved at køberen kommer og ser bilen, hvis i så er enige i en handel kan betalingen godt ske over PP.

Jeg har solgt et par biler ud af landet, men der har den udenlandske køber selv været og set bilen inden handlen er blevet afsluttet.

• #15   27. nov 2014 Ha ha... Tak for alle svar , jeg er overbevist om at det er svindel.. smiley

• #17   27. nov 2014 de kan sende falske kviteringer så det ser ud til du har fået pengne ,men det har ,man bare ikke . fandt det her på dba suport .

Vi har set disse forsøg på svindel, hvor der fremsendes falske PayPal-kvitteringer, men pengene er IKKE overført. Som sælger skal man derfor altid huske at tjekke sin PayPal-konto ved at login og tjekke at pengene er synlig på kontoen. Du kan læse mere om disse falske kvitteringer i vores Sikkerhedscenter http://sikkerhed.dba.dk/artikler/falske-paypal-kvitteringer/

• #18   27. nov 2014 Man tjekker selvfølgelig beløbet står på sin paypal konto og ikke stoler på en mail.. Alt andet er sku da dumt

• #19   27. nov 2014 Han skrev også: Hej.

Når sidste var det serviceres, hvor længe du har ejet det?? Hvad er den sidste pris for bilen,jeg ville elske at vide mere om den Nuværende tilstand af Bil, og Bilen til Service Historie....Og jeg vil tage pleje af al Transport Forberedelserne til køretøjet til mit hjem i Tyrkiet.Hvis det er muligt, at du kan svare mig på engelsk....

Bemærk Rådgivning,
    Terry.

• #20   27. nov 2014 Ja så den ligesom klar... Men han skal jo hente bilen ikk? Altså jeg har solgt og købt vare gennem paypal også privat og flere gange fo 50.000 + og har aldrig haft problemer, kræver bare du har dok iorden og bruger almindelig sund fornuft

• #21   27. nov 2014 Bare lad ham overføre nogle penge og se hvad der sker smiley

• #22   27. nov 2014 hvad skal han mad en Landrover hvis han er sømand og aldrig er hjemme til at komme i banken?

• #23   27. nov 2014 Tjaeh. et eller andet sted, så skulle man da næsten give ham lov til at "overføre" pengene. Du kan se dem på din PAYPAL KONTO hvis han faktisk overfører noget. Ikke noget med kun at se mail, gå ind på paypal hjemmesiden, og tjek at der er gået penge ind. Evt vente et par dage, og lade dem gå ind på ens normale bankkonto.

Går der faktisk penge ind på kontoen, ja, så er den skid slået. Gør der ikke, ja, så har du/i spildt tiden.

Der er 99,9% chance for det er fup. Hvem fuck køber en bil i DK, for at få den sendt til tyrkiet? En landrover koster vel det samme dernede, som en pakke smør koster i Bilka?

• #24   27. nov 2014 sælg for satan !

• #26   28. nov 2014 Tror det er sandt nok.
    For arbejder man til søs har man lidt flere penge end så mange andre. For man betaler IKKE skat. Og PayPal er nok den sikreste måde at handle på. smiley Jeg ville give det et skud. Bare bed om hans oplysninger. smiley

• #27   28. nov 2014 Fup. Der er bla heller ikke noget der hedder marine ingeniør! Det er en google translate af marine engineer som på dansk er en maskinmester

• #28   28. nov 2014 Ford A: Hvis man er sømand er du lige så længe hjemme som du er ude. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #29   28. nov 2014 Halvtyskeren du snakker som om du har forstand!!

Og til de få af jer andre der bare tror det mindste på sådan et nummer. Jeg fatter slet ikke hvordan i er i stand til at stå op om morgenen og tage jeres egne bukser på uden hjælp. Helvede da.

• #31   28. nov 2014 Hvor blank kan du lige være, det sku da google translate i lange baner det der..

Self er det fup

• #34   28. nov 2014 Det er helt sikkert fup og svindel,men selve paypal delen er god nok,så lad ham bare overføre til din konto med aflever ikke noget til ham før de er gået ind hos dig,evt kontroler med kontakt til paypal inden du gør mere,men han ønsker ikke at købe bil i danmark.

Når han har overført skrive han garanteret at han er kommet til at overføre for meget og du skal sende lidt tilbage til ham og det er der det går galt og du skal stoppe,men kør da bare legen ud og spild hans tid smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#35   28. nov 2014 Deutsche Blah blah. Du kæfter op som om du har forstand.
    Ved udemærket hvad PayPal er.
    Men ændre ikke på faktum at folk er for dumme og naive hvis de hopper på så dårlige fupmails.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#37   29. nov 2014 Deutsche Så du ville hoppe på tricket. Siger jo mere om dig end mig.
    Behøver ikke PayPal. Kontanter virker fint hvor jeg kommer fra ved bilsalg.
    Behøver på inden måde at nå til PayPal før jeg lugter fusk i henvendelsen der. Men det gør du åbenbart.

• #39   29. nov 2014 Nu skal i ikke gå i flæsket på hinanden pga: et simpelt spørgesmål.
    Jeg har og bruger selv paypal , Og finder det sikker nok.

Men jeg syntes det lugter , man kan jo godt få lavet en bankoverførsel , derfor tror jeg , at han er en svindler.

Hygge derude.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#40   29. nov 2014 Deutsche Du glemmer stadig noget Hr. PayPal ekspert. Men det ved du vel så behøver jeg jo ikke informere dog om.
    Og samtidigt bør du nok selv læse mine indlæg i stedet for at opdigte svar på noget du "tror" jeg mener.
    Du er da præcis en af grundene til at det kan svare sig for svindlere at blive ved med at forsøge.
    Fortsat god dag.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#42   29. nov 2014 Deutsche lad os nu snakkes ved når du kender tricket denne mail består af.
    Samt forskellen på en bankoverførsel og en PayPal overførsel.
    Indtil da lader jeg den bare ligge her smiley

• #43   29. nov 2014 #29

Jeg ved at en person som arbejder offshore har fri lige så længe som han arbejder. Så hvis han arbejder i 3 måneder er han hjemme i 3 måneder. Og han skal ikke betale skat. smiley Så ja jeg har forstand på det jeg siger... Modsat andre.

• #44   29. nov 2014 #43

Bliv nu lige færdig med folkeskolen først før du prøver at snakke med de voksne ikke også lol

• #46   29. nov 2014 #44 Jeg er skam færdig med folkeskolen. Jeg er Gymnasieelev og der går ikke længe før jeg selv skal i udd som Maskinmester For Maersk.. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#47   29. nov 2014 Halvtyskeren. Vil du lave et væddemål på din påstand.
    Så skal jeg nok finde dokumentation der modbeviser dine påstande både om arbejdstider og skatteforhold.

Deutcshe outsider. Nej. Og bliver skam ikke personlig over en debat på nettet.
    Kan sagtens være uenig med folk i et emne og enige i et helt andet. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#49   29. nov 2014 Det afsnit er skrevet til halvtyskeren som mener han ved alt om folk der arbejder off-shore åbenbart. smiley

• #50   29. nov 2014 Du kan skam bare google det. For jeg sad og snakkede med en maskinmester fra Maersk om det. Alle der arbejder offshore hos Maersk har lige så meget fri som de arbejder om året. 2 ude 2 inde.
    Og jo self betaler de lidt. Men det er ikke SKAT og det er ikke over 250kr smiley Han betaler selv kun 120kr ca om måneden ud af en løn på 22000kr (lærling)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#52   29. nov 2014 Halvtyskeren nu propper du jo mere på din historie. Nu det pludseligt hvis man arbejder ved Maersk. Før skrev du bare off-shore.

Deutsche Tror vi snakker forbi hinanden nu smiley

• #54   1. dec 2014 Sælg med det samme, har solgt mange biler på den måde, den er god nok...

Kommentér på:
Paypal overførsel.

Annonce