{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Hvad fanden foregår her!? {{forumTopicSubject}}

http://m.bt.dk/krimi/politioproer-over-luksus-afsoning-breder-sig-vi-skulle-give-tyvene-penge

<b><i>

En særlig oplevelse, jeg aldrig glemmer, var da en patrulje fra Nordjylland kørte til København, hvor de skulle sende tre polske tyve hjem med færgen til Polen. De tre var kommet hertil med en stjålen bil og havde været på noget af en turné rundt for at stjæle. Da jeg som vagthavende skulle give dem deres effekter retur, og udskrive dem fra stationens venterum, fik de af patruljen fra Jylland udleveret 200 euro hver.«

»Noget forbløffet spurgte jeg hvorfor, da jeg ikke havde hørt om det før. Svaret var, at nyeste tiltag var, at man gav dem transportpenge med hjem. Jeg glemmer aldrig den ene polaks smørrede grin og hans tørre kommentar: 'Only this much,' mens han bare smilede,« lyder det fra den chokerede betjent.

Hold nu kæft vi er til grin ude i den store verden. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad fanden foregår her!?
  • #2   6. feb 2015 total tyndskid.

• #3   6. feb 2015 Det er velfærd!

http://youtu.be/STrfTJ4eRfQ

• #7   6. feb 2015 DF tak. Så bliver der forhåbentligt ryddet op i det pengespild til indvandrere og tyvebander.

• #8   6. feb 2015 Nu er det jo vigtigt at stemme på andre end Venstre hvis man vil have forandring, ellers bliver det bare samme pløre som VK regeringen.

Jeg pendler lidt mellem DF og LA for tiden, kan ikke helt forene mig med LAs mangel på grænsekontrol og DFs manglende lyst til at sænke skatterne.

Min stemme har været sat ved Venstre fra 98-2010 (RIP) men der lander den aldrig igen, de lefler for venstrefløjen og jeg syntes LANGT FRA at de er liberale.

• #10   6. feb 2015 # 6

LA får ingen stemmer så længe deres udlændingepolitik er at forveksle med deres moderpartis.

• #13   6. feb 2015 Total nitten regering, Helle Thorning skulle hoppe sin kost og flyve til bloksbjerg, den pulver heks.

• #14   6. feb 2015 Man kan da ikke tage det Coke vrag til Anders Samuelsen seriøst!!!

• #15   6. feb 2015 det er sgu grotesk at vi giver 200 euro ca.1300 dkk med i lommen når de bliver sendt ud af landet...jesus christ er intet og sige til at kriminelle elsker Danmark!!!

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #16   6. feb 2015 hvad er efterhistorien... hvor havner regningen henne i polen?? selv på offentlige omkostninger?
    Tro nu ikke systemet er helt træls bare fra en yderst snæver raportage smiley

• #17   6. feb 2015 søren 1
    hvilken regning snakker du om? de får transport penge i lommen af staten!!!

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

#19   6. feb 2015 renter til "stabilisering af økonomi" i nytilkommere i EU... hvorfor har balkan lande, og nu halv-ussr lande adgang til EU? Vi har det nemt ved at låne ud smiley
    (lav praktisk)men det har banker også, men tjaa.. det jo heller ikke gratis, og det viser sig skam.

Dog er det da nemt at syntes 1mio hist og her virker voldsom (samme historie var oppe for 2år siden - med find hjem penge), men i betragtning så bliver de lande stille malket

• #21   7. feb 2015 søren 1
    lige en bette historie time. USSR altså Soviet æraen er altså fortid smiley det hedder Rusland nu.
    bortset fra det, så lyder det som om du mener det er ok og smide penge efter kriminelle ? ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

• #22   7. feb 2015 Christian F:
    Korrekt, de vil have scannere op der registrerer trafikken over grænsen, men som jeg forstår det vil DF have endnu strammere regler og mere direkte kontol ved grænsen.

Kort sag er mit dilemma: Foretrækker jeg lavere skat og vækst, eller skal man acceptere en større grad af musliminisering af samfundet.

Jeg er træt af at alle til venstre for midten skal trække "racist kortet" hver gang man nævner et problem med en religion, for det er her den er helt ude i skoven.

Ser frem til valget og håber på fremgang for LA og DF samt tilbagegang for V.
    Et resultat hvor DF og LA får hovedparten af stemmerne ville foretrækkes, men sikkert ikke muligt.

Elsker tanken om at Europa (det originale Europa) er ved at vågne op, og jeg følger spændt med i debatten omking dette i EU.
    Glæder mig til afstemningen om EU medlemsskab i England i 2019, og som det ser ud nu går UKIP frem som aldrig før.

Mr Farage er altså skarp!
    https://www.youtube.com/watch?v=6zNIPmAMuoQ&index=2&list=PLL1FxuZ9a0PjiBpVpVflup7J4QJx3qOg6

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

#23   7. feb 2015 R M
    Hvad tror du renterne for EU(og euro) medlemskab er når ens lavkonjuktur skal føres op til niveau..? den økonomi trylles jo ikke frem gratis for deltagene lande.
    Så hvis du hermed mener ALLE fra nytilkomne østblok lande er kriminelle og man derfor smider penge efter dem - så ja så går jeg ind for at "støtte" kriminelle smiley

• #24   7. feb 2015 Søren 1
    har ikke ment eller nævnt at alle østblok lande er kriminelle, mener så stadig fuldt og fast at de kriminelle der bliver sendt ud af landet ikke skal have en rød reje når de bliver sendt ud, det er efter min mening det samme som og sige ''hey godt arbejde knejte i bliver lige belønnet lidt'' det er da fuldkommen latterligt.

Kommentér på:
Hvad fanden foregår her!?

Annonce