{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad fanden foregår der i DK?!
  • #1   12. feb 2010 Det er jo konsekvensen af den fejlslagende integration..

Tak du vore politikere for det..

• #2   12. feb 2010 syntes næsten det er værre at man har ladet 8210 medvirke i programmet x factor

• #3   12. feb 2010 sikke en flok tabere....

• #5   12. feb 2010 folk er sku syge i hovedet

• #6   12. feb 2010 hvor står der noget om etnisk baggrund?

• #7   12. feb 2010 Frederik - Hvem tror du da det kan være? Tingbjerg ....

• #8   12. feb 2010 Frederik S: Det er vel næsten en selvfølge..

• #10   12. feb 2010 Men ja, så var det jo bare at skyde en gang rundt, og se hvor mange af dem man kan nå at få inden de er væk, folk som omringer politiet, er da ikke en skid værd, om der ryger en 10-15 stykker af dem, er der vel ingen der vil ærge sig over.

• #11   12. feb 2010 Tak for Danmark og den danske regering for en særdeles fantastisk insats for integrationen....... her er resultatet

død og ødelæggelse er det eneste de aber kan slæbe med herop til vores efterhånden ret islamiserede land.

tror jeg følger flokken og køber mig en burka og en kniv og så ud i nattelivet og lave lort i gaden

tak mohammed

• #14   12. feb 2010 Hold kæft i burde tage jer sammen.
    Det kan godt være det er indvandrer der har gjort det her, men hvad med de 4 skudepisoder i nat? - det er bare helt okay eller hvad?
    De er blevet begået af folk med dansk baggrund, men det er vel okay fordi de er danskere?
    Lad nu vær med at få det her til at omhandle race.

• #15   12. feb 2010 Danni aka Buskmand John .

ENIG!

MEN MEN MEN
    Tænk hvilke overskrifter det kunne skabe, og hvordan befolkningen så vil kritisere politiet hvis de trak deres våben.

90% af det danske folkefærd, er en flok vatpikke...

• #17   12. feb 2010 det er lidt svært at tage stilling til det der, da historien er så utrolig dårligt beskrevet!
    hvis f.eks ingen af de unge havde våben, så kan jeg ikke se noget problem i at politiet øver sig lidt i at skyde deres knæskaller, men hvis samtlige af de unge havde våben, er chancen for at de vinder, NOGET størrere, ergo er det indlysende at betjentene ikke havde andet valg end at lade dem gå! tænk lige over sådan nogle detaljer der måske mangler i en historie smiley

• #18   12. feb 2010 Danni - kan godt være det ikke er det for dig, men læs lige folks kommentarer engang.

• #20   12. feb 2010 Hvad tror i der var sket, hvis politiet havde afgivet skud, op i luften eller direkte på dem... Så ville der opstå problemer med at politiet er for skydegale og vi ville få endnu en Muhammed krise.

• #21   12. feb 2010 Johny D de 4 skudepisoder, ihvertfald 2 af dem var 2. g´er, og den ene ved de det ikke fordi de havde masker på, kom igen ? smiley

• #22   12. feb 2010 185 Hk & 405 nm mangler ny ejer ! .- et af dem var et røveri, som bare var et tilfældt røveri.
    Resten var indvandrere der blev skudt ned som en del af bandekonflikten.

• #23   12. feb 2010 skyd lortet.. de ikke så smarte når der en der falder til jorden... !
    Har boet op af tingbjerg hele livet. og nørj de er belastende største delen derude fra !

• #24   12. feb 2010 hahaha god stil

• #25   12. feb 2010 Kim p - find lige hvor det står, hvis det var indvandrer mod indvandrer ville der stå internt opgør og ikke bandekonflikt.

• #26   12. feb 2010 Det er berigende for danmark blev der sagt den gang de nedlagde grænsen , tillykke danmark det var en verdens dummeste beslutninger.
    Glistrup havde nu ret i mange ting , det viser sig iværtfald nu , manden var jo ikke gal , han sagde hvad han tænkte , idag tænker de kun de kære politikere.
    Men er detsværre bange for at det her kun er begyndelsen det bliver meget meget værre.

• #27   12. feb 2010 de skulle bare ha skudt hele banden... eller trådt sømmet i bund og kørt igennem hvem der end stod foran...

• #28   12. feb 2010 ånssvage perkere ! de ville bare hellere ikke have fred, det må sgu være flovt at være muslim nu ligesom ham whulla hulah fidusen der var blevet gift og så sin kone for første gang uden elefanthuen og ville skilles med det samme og krævede erstatning på onkring 700.000 kg ! eller de begynder med at producere atom igen suk.... de klager over vi har det så godt i i europa, usa osv men hva fanden hjælper det hvis de ikke ville hjælpes !

• #29   12. feb 2010 johny D

Vil du egentlig ikke stå ved du er indvandrer?

Jeg mener, hvorfor ikke diktere dit rigtige navn i profilen i stedet for et opdigtet navn?

• #30   12. feb 2010 Johny D: så hvis der står bandekonflikt, så er det kun indvandre der bliver skudt ? smiley det da meget godt læst fra din side af, det ene billed fra igår af, det var da en dansker der lå på båren ?

• #31   12. feb 2010
    johny D du er forkert på den.

Et skyderi i Heimdalsgade på Nørrebro i København sent torsdag aften var et indbyrdes opgør mellem grupper af andengenerationsindvandrere.

Det er således uden forbindelse til Hells Angels, som ellers har været indblandet i episoder af bandekrige.

To mænd på 20 år og 22 år blev såret, og to andre anholdt om natten på Østerbro. Og politiet efterforsker sagen som et bandeopgør.

- Hvorvidt de indgår i bandekonflikten er lidt tidligt at sige. Men vi kender dem i forskellige sammenhænge og relaterer dem til anden generationsgrupper, siger Politikommissær Jesper Simonsen.

• #32   12. feb 2010 claus-m .: Hvis nu man fik rydder ud i dem, som går og laver sådan noget lort, er der ingen til at gå på gaden og lave sådan noget lort, og fik man lukket grænserne som førhen, kom der ikke terrorister osv. ind i landet. Og hvorvidt de går rundt dernede et sted, og er sure, er jo sådan set deres problem.

• #34   12. feb 2010 Men folkens, glem nu ikke at betjentene nok ikke bare har frigivet dem.

Det der er sket, er nok at de evt. har smidt de tre personer ind på bagsædet af patruljevognen. Derefter er en gruppe unge så troppet op og begyndt at diskutere med dem, samtidig med at en person så har åbnet bagdørene til patruljevognen mens betjentene har været distraheret. Hvorefter de 3 så er stukket af.

Men stadig svinsk gjort!

• #37   12. feb 2010 Nu er ikke alle politibetjente i Danmark ligeså seje som dem der sidder bag en computerskærm og bare ville skyde løs på dem allesammen,

Politiet handler efter regler, og overholdes de ikke så kan de straffes.

Hvor mange har rettet et skarptladt skydevåben imod en anden person og trykket på aftrækkeren..???

• #38   12. feb 2010 - Volkswagen AG -: Det er jo ikke ligefrem sådan det bliver fremlagt i artiklen, så hvad får dig dog til at tro det, der er vel ikke noget mærkeligt i at de frigiver dem, hvis de risikerer en seriøs fængselsstraf, hvis de kommer til at udrydde et par stykker af dem, og der står en ordenlig flok og truer dem.

• #39   12. feb 2010 Claus-M det jeg jeg stadigt til gode, glæder mig dog.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 226
    #40   12. feb 2010 Man sider aldrig 3 på bagsædet af en politi bil, så de er nok blevet frigivet inden de er kommet ind i en bil, og inden der er kommet forstærkning.

• #41   12. feb 2010 Anders N

Tror du på alt der står i aviserne?

Har du hørt om at aviserne fordrejer historier en smule, NETOP for at skabe overskrifter der sælger!

Jeg vil vædde med at betjentene ikke bar har stået pænt og taget håndhjernene af de anholdte mens gruppen har stået og set på.

Hvis det havde været tilfældet og de havde følt sig så truet, havde de med garanti trukket pistolerne!

• #42   12. feb 2010 volkswagen ag, hvorfor mon så ikke de kørte efter dem da de blev hentet i en bil og kørt væk derfra ?

• #43   12. feb 2010 ja skyd dem en efter en og dem der går og laver lort i dk finder ud af at det ikke kan betale sig... jeg melder mig gerne som frivillig til at skyde forbrydere... så vil der ikke være en skovsegel der skulle bevæge sig før jeg blæste knoppen af den ;-p

• #44   12. feb 2010 Hvad fanden sker der..... da vi var vikinger var alle i hele verden bange for os.. nu er vi bare dem der bliver pisset på for hårdt.. og vi finder os bare i det gang på gang.. det er fandme for vattet......

• #45   12. feb 2010 kim P

Hvis gruppen nu har stået rundt om patruljevognen, kan de jo ikke bare kører dem ned? Og det har jo nok været tilfældet...

• #46   12. feb 2010 som peter L skriver.

Man sætterr aldrig 3 på bagsædet af en politi bil, så de er nok blevet frigivet inden de er kommet ind i en bil, og inden der er kommet forstærkning.

• #47   12. feb 2010 Det billede af menneskets udvikling, hvor man går fra abe til menneske, tror altså seriøst det går tilbage til start igen..
    folk er jo så uintelligente nu til dags, at de ik kan underholde sig selv og ser sig nødsaget til sådan noget fis her.. sørgeligt.

syntes ærligtalt politiet skulle ha bedre beføjelser hvad angår dem der laver ballade. bare brug magt.

• #48   12. feb 2010 nylander N

Det er fordi det danske folkfærd nu om dage er så snot dumt og for flinke af sig.

Men bare rolig det skal nok give bagslag en dag. Og så kan vi jo så se hvad vi fik ud af at være hjælpsomme, i stedet for at stramme op på sådanne områder...

• #49   12. feb 2010 Søfeldt !

Skrevet: 12-02-2010 20:20:21

syntes næsten det er værre at man har ladet 8210 medvirke i programmet x factor

• #50   12. feb 2010 |Nismo|^ [200sx] .

hvor kan jeg melde mig til? smiley jeg er frisk. hehe.

• #51   12. feb 2010 Nu er der nogle af dem der godt kan finde ud af hvordan det fungere... så vi skal ikke generalisere..... men ja flere beføjelser til betjentene og enkelt billet hjem til dem bagefter....

• #52   12. feb 2010 Er aller fra 8210 krimi???

• #53   12. feb 2010 - Volkswagen AG -

Ja du har sku ret... syntes bare lige at de glemmer at de er "gæster" i vores land og at vores love og regler gælder....

Det ku da være vi sku gå til bare til død ved kølle tiden og servere noget knippel suppe....

• #54   12. feb 2010 Nemlig, det vil nok have større effekt ja!!

Og dem der opfører sig ordentlig har jo intet at frygte..

• #56   12. feb 2010 ja sørgeligt nok.....

• #57   12. feb 2010 volkswagen ag: Ja nok, du aner det jo ikke,d et gør jeg heller ikke, så må man gå udfra det der står i historien.

• #58   12. feb 2010 Når der i forvejen er så meget ballade derinde, og når der endda er våben, og endda et gevær indblandet, så skal der minimum 3 patruljer derud, iført skudsikre veste, og en knap på pistolhylsetret lukket op. De ved jo godt, at de ikke kommer enkeltvis de ballademagere der.

• #59   12. feb 2010 *Mac* der er ingen knap på politiets pistolhylstere, pistolen skal bare ha et lille vrid mod venstre.

• #60   12. feb 2010 Det er der ellers på alle dem jeg ser, men det kan godt være de er forskellige..

• #62   12. feb 2010 Jeg synes mest af alt det beviser, at det danske politi ikke har kompetence til at styre sådan en bandekonflikt. Havde det været i USA, var pistolerne blevet trukket, før det danske politi kunne nå at stige ud af bilen. De er alt for blødsødne.

• #64   12. feb 2010 de skal sgu bare udstyres med geværer som i USA...og en gang hagl i bøssen...

Ikke at jeg selv vil sidde her og lege Rambo bag min skærm, men det manglede da bare, når de ik kan få lov at udføre deres arbejde...

• #65   12. feb 2010 Cookie monster .

Du tager fejl, der er også en flip over pistolen som skal knappes op ind man kan trækker våbnet.

*Mac*

Det har ikke noget at gøre med at de ikke har kompentence nok.

Det skyldes ene og alene at de ikke har beføjelser nok, netop pga. åndsvage danskere tuder over at politiet tager for hårdt fat, og politikerne så er nød til at rette sig efter hvad befolkningen mener.

• #66   12. feb 2010 Nej, det kan jeg godt se, men det er da også noget voldsomt flueknepperi smiley Jeg tror godt folk forstod meningen.

• #67   12. feb 2010 Hvor fanen er deres forældre?

• #68   12. feb 2010 - Volkswagen AG - Netop. Overvejede også at skrive det, men vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle formulere det. Det er altid for nemt at få betjente dømt for vold idag, og det er ærgeligt.

• #69   12. feb 2010 - Volkswagen AG - Men alligevel, hvis de med én politipatrulje mener, en patruljevogn med 2 betjente til at håndtere en situation med 3 mænd + et gevær, så er situationen nok undervurderet lidt.

• #70   12. feb 2010 de må jo ikke en skid, og trækker de deres stave kommer de stakkels røvhuller i "godaften Danmark", "godmorgen danmark", god middag sjælland og hvad fanden der ellers måtte være af programmer hvor de kan sidde og beklage sig over at de jo bare lige stod en smule i vejen og kastede en smule med chaussesten...

• #71   12. feb 2010 *Mac*

Nemlig.

Og du har ret mht. at hylsteret skal knappes op først.

• #72   12. feb 2010 Dem vi har i Forsvaret er der ingen knapper på hylsteret.
    Vores usp'er er også lige en længere model.

• #73   12. feb 2010 Tjae svært at sige, det komme jo an på hvad meldingen har lydt på da de blev kaldt ud?

Centralen har åbenbart vurderet at to betjente godt kunne styre situationen. At der så kommer en gruppe på 15 til, er svært at forudse ..

• #74   12. feb 2010 Sonny ja det er da bare pisse fedt og gøre sådan noget?? De skulle bare lige som jonas fra paradise ville sige det " De ska bare UD!"

Sikke nogle tabere. lad vær og gør noget ulovligt hvis du ikke kan tage straffen.

Johny D Hvad ville der ske med en flok danskere der gjorde det samme nede i pakistan? Tror ikke de danskere havde meget liv tilbage når de var færdige med dem. Så kan virkelig ikke se folk skal tage hensyn til nogen herinde. Igen hvis man ikke kan tage skraldet så lad vær og lav ballade.

Og det var ikke kun danskere der skød i nat;)

• #75   12. feb 2010 Cookie monster .

Nej, men det har politiets altså..

• #76   12. feb 2010 det er så i orden..:-)

• #77   12. feb 2010 "nylander N

Skrevet: 12-02-2010 20:47:23

Hvad fanden sker der..... da vi var vikinger var alle i hele verden bange for os.. nu er vi bare dem der bliver pisset på for hårdt.. og vi finder os bare i det gang på gang.. det er fandme for vattet......"

Præcis, hvad fanden sker der..

Og ja, politiet må jo dårligt trække deres lille pistol, for så bliver der jo udtømt for tryksværte i morgen. Hvor er det klamt.. Det helt vildt. Træk de forpulede pistoler og sky knoppen af dem. Prøv at se USA. Bare en mand glor ondt på en politimand eller stikker af fra ham, må de skyde i knæ osv. Her må de kun skyde hvis de bliver beskudt. DÈT er klamt. Skyd de fucking svin for fanden, hvor svært kan det være?!

• #78   12. feb 2010 Eller i det mindste true dem, hvis de kommer for tæt og ikke adlyder politiets ordre om at holde sig tilbage.

• #79   12. feb 2010 jeg synes det skulle være i orden i de tilfælde at politiet måtte skyde dem i ben eller så eller ha nogle orntelige strøm pistoler hvor folk blev lammet fulstændigt i noget tid for det kan sku ikke være raktigt at de ikke kan gøre noget modstan det sku fordårligt

• #80   12. feb 2010 En gruppe unge befriede tre andre, der var anholdt efter fundet af et gevær i Tingbjerg. Geværet viste sig at være en jagtriffel med kikkertsigte og lyddæmper.

Et gevær, der fredag aften blev fundet i Tingbjerg i København, har rystet politiet. Det viste sig at være en kraftig jagtriffel, der på snigskyttemanér var udstyret med både kikkertsigte og lyddæmper.

- Det viser jo, at der er alvorlige våben til stede, siger vagtleder Mads Firlings.

Politiet blev først på aftenen kaldt til Tingbjerg, fordi en mand gik rundt med et gevær. Da den første politipatrulje nåede frem til Solgavlen fandt betjentene det uhyggelige våben liggende på jorden.

Tre unge i nærheden blev anholdt, men de to betjente blev hurtigt omringet af en gruppe på 10-15 truende unge, og de måtte lade de anholdte gå. De blev straks kørt væk i en rød bil, hvorefter gruppen forsvandt.

Episoden fik politiet til at sende store styrke til Tingbjerg, men sent fredag aften var der ingen spor af hverken de anholdte eller deres befriere.

/ritzau/

• #81   12. feb 2010 og hvad gør regeringen så ved det her, ikke en skid, beføgelserne kommer bare ikke, sådan er det her i lille bitte nuttede Danmark vi tror vi kan alt men i bund og grund kan vi ikke håndtere en skid, se bare nu hvad der sker det er total mangel på respekt for landet og tjeneste mænd, men ak det er lige til næste gang det sker så sidder vi her igen og skriver løs,

• #82   12. feb 2010 Det er bare til at brække sig over alle de smarte og kloge hoveder herinde.

Kunne det tænkes at når man bare " skal skyde lortet" så kan det sku være at de skyder tilbage ligesom de gør i USA.

Der er en der snakker om deres forældre ?? hvor er alle AK81 forældre ??

Hvad fan gjorde i tilbage i 1997 da der var rockerkrig ?Hvem ville i sende hjem der ? Dette var OGSÅ en kamp mellem kriminelle grupper

Når nu jeg tænker mig om så gik de fleste af dem der skriver i denne tråd nok stadig i flyverdragt og vanter med elastik i smiley

Det er sjovt at folk stadig ikke efter så længe fatter at der er tale om kriminelle og det er da lige meget hvilken hudfarve de har.

De er et produkt af socialt dårligt miljø, forældre med krigstraumer, alm. dårlige forældre ligesom der er danske dårlige forældre hvis børn er kriminelle, tager stoffer og laver ballade.

Der er sælges bare flere aviser når det er mohammed end når det er brian der har lavet noget lort.

Tænk at i bare snart ikke bliver klogere

• #84   13. feb 2010 Kan være mediernes dækning er blevet bedre...aner det ikke..var kun 12år i 1997, men hvad jeg ved af blev der ikke skudt til højre og venstre i rockerkrigen, som der gør nu...

Men uanset om ens forældre har været udsat for tortur eller trådt på en landmine, så skal det ikke være en undskyldning for at være kriminel...

Ved ikke om det sælger bedre når Muhammed laver noget, end når Brian gør...vi har da ihvertfald hørt en del om Brian Sandberg på det sidste...hehe....

Men lige den her sag handler vel netop om dårlig integration og ghetto-dannelse...eller er det bare mig som er en dum jyde, der tror at Tingbjerg er en ghetto? hehe...

• #85   13. feb 2010 Brian -FLAF- O, du har helt ret.

• #86   13. feb 2010 Per H det er godt nok ikke studenter huen der trykker på dit hoved da, det er dog den mest latterlige kommentar jeg har hørt længe, men fred være med det jeg synes bare at politiet har for lidt magt her i landet, hvis politiet føler sig truet uanset om det er en 2g invandrer eller en dansker skal de have lov til at trække deres våben uden at de stilles overfor offentlig henrettelse i pressen, jeg kan gost forstå jeres frustrationer men det er altså ikke alle invandrer som er kriminelle, der er sku mange som jeg kender som har job og passer sig selv, men igen en typisk dansk kommetar fra bonderøve der bare skal slynge noget lort ud istedet for at komme med noget konstruktivt, og hvem er det lige der er skyld i de ghettoer, det er jo regeringen , istedet foer at samle 500 familier på et sted skal de jo ud i lokal samfundene hvor de efter min mening kan integreres meget bedre end i et lokalt bolig beton kompleks.

• #87   13. feb 2010 rettelse det er Per R min første kommentar er rettet imod

• #88   13. feb 2010 per R jeg vælger at betragte dig som værende uden evne til at forstå simple ting.

Brian -FLAF- O
    Rocker krigen havde osse uskyldige ofre spørg familierne til til de 2 dræbte ved raketangrebet i titangade

Kunne det tænkes at hvis man havde været udsat for krigstraumer at man måske IKKE kunne opdrage sine børn ordenligt ? Hvis man ikke har fået hjælp til at bearbejde det vil jeg uden at være expert mene at det kunne påvirke ens psyke ?

Da jeg ikke forventer en injure sag vil jeg mene at man godt kan kalde Sandberg for kriminel

Thomas B
    Dårlig integration og ghetto-dannelse er nøgle ord i denne debat.
    Det er desværre bare ikke gået op for rigtigt mange af BG´s brugere og dem der bliver stødt over dette er sandsynligvis en af dem der ik forstår det

Der er rigtigt mange familier med indvandre baggrund der lever i danmark under dansk normer og lovgivning og her menes der ikke med danske normer at man vælter sig i flæskesteg

Der kræves en oprydning og det må man vel mene om hva man vil politi og skat presser de forskellige grupper med straffe og tab til de kriminelle

• #90   13. feb 2010 per R
    VIP
    Hvormange kender du selv med anden baggrund end dansk?

Du passer dælme godt ind i klichen om den mindre smarte lastbil chauffør. Suk

• #91   13. feb 2010 Michael> var ikke klar over det i Titangade havde kostet uskyldige livet...men jeg fornemmer stadig at det sker oftere nu, at folk der tilfældigvis lige ligner rockere eller andet kommer i skudlinjen....

Jo jeg er slet ikke i tvivl om at man måske kan have svært ved at opdrage børn hvis man har krigstraumer...men børnene bærer ikke disse traumer, og behøver derfor ikke opføre sig som om DK var en krigszone...går ud fra de også går i skole, ungdomsklubber og andet der former dem som mennesker...samfundet bærer skyld for meget, men man har også lov at tænke en smule selv...

Ja BS er også mig bekendt kriminel, det var heller ikke så meget det jeg ville frem til...men at typer som ham da også er meget i mediernes søgelys, så det er ikke fordi der ikke bliver skrevet om det hvis Lars, Jørn eller Kirsten er kriminelle...

• #92   19. feb 2010 sjovt nok at denne såkaldte dødstrussel kommer når det går rigtigt rigtigt dårlig for DF og Pia K i mennings.målingerne...!

hmmm

• #93   19. feb 2010 ligeså sjovt at nogen straks stormer frem og laver konspirationsteorier...

Kommentér på:
Hvad fanden foregår der i DK?!

Annonce