{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 208 bremse Skive
  • #1   14. maj 2017 Den skive er ikk helt god mer

• #3   14. maj 2017 ja byt til nyt

skiver bag bremser ikke så meget,
    så en god ide, hvis kaliber er med indbygget håndbremse,
    at trække den en gang i mellem under kørsel, fornog holde skiver rene og lige

• #4   14. maj 2017 Sådan gør min 208 også bagved men hvis man en gang om ugen trækker håndbremsen forsigtigt hen til rødt lys slider den dem rene og fine smiley

Men 9000 om året er hellere ikke meget for en diesel smiley Så vidt jeg ved kører alle benzinerne med tromler bag pånær GTI

• #5   14. maj 2017 Bremser for lidt. smiley Hvis den ellers bremser lige og ikke hænger, ville jeg bare lade det køre videre.

• #7   14. maj 2017 De koster hellere ikke alverden at få skiftet smiley

• #9   14. maj 2017 Vil i så skifte dem ud 1 gang om året?
    For de kommer til at se sådan ud igen.
    Man skifter ikke bare ud uden grund.
    Sålænge der ikke er plamager af rust og lign på bremse fladen, så fejler det ikke noget.
    Mange biler laver disse spor i skiven.
    Jeg ville i hvert fald ikke have samvittighed til at bruge 2500kr af kundens penge 1 gang årligt, på at udskifte velfungerende bagbremser.

• #10   14. maj 2017 Og såfremtså det ER rust i de små spor, så bør man vurdere om hvorvidt en udskiftning eller enhvad afdrejning er det rigtige.

• #12   14. maj 2017 Jeg laver bl.a peugeot til dagligt og det på billedet er langt fra slemt. Men det er desværre tendensen på små bybiler med skivebremser i bag. Heldigvis er de begyndt at lave med tromlebremser i bag igen, men det mister de en masse omsætning på, pga det kan køre langt uden rep.

• #13   14. maj 2017 Tager i 2500 for skift af bagbremser? smiley I har noget højere timepriser end mit lokale Peugeot værksted så smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #14   14. maj 2017 Ud paa den naermeste oede landevej eller i et industrikvarter,op paa 80-100 stykker og brems alt hvad du kan ned til nul,gentag 5-10 gange og de ser sikkert ud som nye igen.
    Den tur tager du saa en gang om maaneden derefter saa burde det aldrig vaere et problem igen.

• #15   14. maj 2017 Jeg kan nu sagtens holde dem ved at trække håndbremsen forsigtigt (med knappen holdt inde) smiley
    Synes ikke at katastrofe opbremsninger hjælper meget på problemet

• #16   14. maj 2017 Jeg tror, det afhænger meget af kørselsmønster. Lidt karikeret giver tøffekørsel med meget motorbremsning måske ikke de bedste forudsætninger for at holde bremserne pæne og ordentlige. Da jeg for tre år siden overtog min 406 så bagskiverne også grimme ud. Jeg skiftede dem og de ser stadig nye ud, ingen rust overhovedet. Hvis jeg er alene i bilen og der selvfølgelig ikke er nogen bagved mig, kan jeg godt finde på at træde til på bremsen på en motorvejsafkørsel, så ABS'en aktiveres ved ca. 70 km/t. Det sker nok et par gange om måneden i gennemsnit.

• #17   14. maj 2017 Aner ikke hvad prisen nøjagtigt er, men det er i hvert fald ikke gratis at få skiftet et sæt bremser. smiley
    Nej NOGEN kan godt holde et sæt bagskiver rene og pæne på en alm personbil, de fleste kan ikke.
    Men ja en gang med håndbremsen (Hvis den sidder i kaliberen), eller en jævnlig hård opbremsning fra højere hastighed, hjælper i hvert fald en del på det.

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #18   14. maj 2017 Nu er skiver bag ikke billige at få skiftet da der er indbygget leje i. kør ud og få brugt håndbremsen så bliver de fine Ingen. hvis du skifter dem ser de ligesådan ud om et år

Kommentér på:
Peugeot 208 bremse Skive

Annonce